Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze, bízz csak magadban, jó az... én is bízok magamban, de ez az
eset félelmet váltott ki belőlem, pedig nem vagyok beszari.

Akárhogy nézegettem a képeket, nekem úgytűnik, hogy ez bizony a
"meteorit esete". Ha a világ összes motoros kaszkadőr tréningjét elvégzed, akkor is jöhet egy ilyen.
Erre a konkrét esetre ötletem sincs, hogy hogy lehetne kivédeni,
klasszikus frontális. Arra van kb. időd, hogy felfogd, hogy baj lesz.
Remélem lesz valami publikus utóinformáció, hogy mi történt konkrétan.
Sajnos ez két keréken hamar össze jöhet. Ez az egy amitől én is tartok. Bár én szerencsére vidéken élek és elfogadható az autó mennyiség! A többi meg rajtam a csuklómon múlik. Mert ahogy nő a sebesség úgy nő hatványozottan a rizikó!
600-asból ki lehet fogni mondjuk nyugatról behozott példányt, ahol egy részük fele teljesítményre volt fojtva, amiből azóta a 20 év alatt ez a fojtás "kiesett". Így olcsóbb az átírás meg biztosítás, mert honosítás során a kinti adatokat veszik át. ( Magam is így jártam )
400 as nál mondjuk figyelembe lehet venni hogy azért annak a motorja azért kapja jobban talán az ívet mert LE csak nagyobb RPM nél jön elő. Szóval talán jobban kopnak ha így nézzük. viszont legalább nem eszik 6-7 L százon :)
Csak a 4kilós volt belpiacos, de sose kötekedtek műszakin.
Alkatrész meg a kilencvenes években volt rizikós, most már nem.
Fogyasztásnál meg most, hogy rendbe raktam télen a karbikat is, nem nagyon akar 5 liter fölé menni még ingázásnál sem.
300 körűl egy reális áron meghirdetett közel 20 éves motor.
Üdv !

Ha jól tudom a 400 asok voltak nagyjából a japánoknak szánva. 600 + 900 meg a világba.
Én 900ast vettem és 300 nál kicsivel olcsóbban. 1re azért vigyázni kell a 900 zal mert jó teljesítményadat miatt jó drágán írják át a nedvedre. Szóvla ha van egy 600 as és nem annyira gázos a motorja meg a futómű akkor az jó. A burkolatos játék meg csak a kinézet :)

Sziasztok! Motorvásárlás előtt állok. És kinézetben és árban ez a típus tetszik a legjobban. Viszont rengeteg helyen riogatnak ezzel a mesével a neten, hogy belpiacos motort ne vegyél mert nincs hozzá alkatrész, ha netalántán van akkor az meg horrorárú, ráadásul a műszakin is cseszekednek az emberrel dolgokért.

Érdeklődnék, hogy is van-ez...

Ha viszont ajánlanátok akkor 600 és a 900 között fogyasztásban és fenntartásban mennyi lehet a különbség? 300 körüli/alatti árú példányokra érdemes időt és energiát pazarolni?

üdv.
Ha meg nagyon rossz az út, térdeiddel
megszorítod még jobban a tankot és
ráterhelsz a lábtartóra.
Karok lazán, hogy tudjon mozogni a motor
tôled függetlenül és már nem is zavarnak az
útbordák.
Képet, videót mindenrõl!
Adapterrel mi gond lehet? 12-es
menet van a gôzösben?
Ha csak a számokat nézed, a hatkilós közel
duplája nyomatékban és teljesítményben
is mint a négykilós.
És ezt érezni is!
Persze a kilences még egy nagy lapáttal
rátesz a hatoséra.
Puhább legyen, mi csattog?
Szét kell szedni, kimosni rendesen,
feltölteni 15-ös teleszkópolajjal.
Ez nálam is megvan, RF-el nem lehet valamit kezdeni hogy puhább legyen az eleje? Az csattog össze vissza a hátulján meg észre se veszem hogy rossz az út.
Red erre nem tudok pontos választ adni neked! Szerintem álom jó futóműve! Úthibákat nagyon jól tolerálja. Ez néha baj mert későn veszem észre hogy rossz úton kergetem. A régi 7-es siófoknál tragédia Rf-el 70nél féltem azt hittem ki esik a futómű alóla. szétrázta a karomat. VFR-nél 130nál csak a kormány jelezte hogy nem sima a flaszter de finoman tette. Kanyarokat döntve jól szedi. Lakkot területen a lassú kanyarodás sokat kellet gyakorolni mire normálisan ment, deeee azt még annyira nem érzem vele! Az erejét és a kanyart nagyon össze kell lőni mert nagyon ugrik...
Ha megjön az üveggyertya, akkor tegyek fel képeket,
videót a beállításokról ?

Simán használható lenne az RF oldalon mint általános leírás ("tudástár").

Nem úszom meg a karbik ellenőrzését, a gyertya cserét, az
üveggyertyás beállítást és a szinkront. Nem úgy megy mint kéne...
De ha stimmel az adapter, akkor még kompressziót is mérek,
kíváncsi leszek 97.000km után mit teljesít...
Jók azok a VFR-ek, de az első futóműve a 800-nak is takony ?
Én a 750 első futóművével nagyon nem voltam kibékülve, pedig rendben volt.
Hát, pedig pontosan a "pörgés" veszik el egy nyomatékosabb motorral.
Nekünk is van 1 GPZ500S (2002-es), nagyon szoktam élvezni a
motorozást vele, mert széjjel tudom tépni a száját rövid távon is.
Nagyon bírom, hogy nyélgázon tudok vele közlekedni... a Bandittal ezt kissé nehézkes .
A Bandittal az a baj, hogy elpörög az 10 fölé (bár még sose pörgettem),
de városban bevállalhatatlan sebesség is társul hozzá...
A kicsit lehet nyelezni, pörgetni, dönteni, városon belül is, tiszta Rossi érzés, ráadásul könnyű gép.

Szóval mindegyiknek megvan a maga előnye. A GPZ 500 egyébként
a fékeket leszámítva nekem jobban bejövős gép mint az RF 400 volt. (Viszont rondább.)
Sokkal szórakoztatóbb a blokk, a súlya miatt élvezetesebb és dinamiksabb motor.
A fogyasztása is jobb és fura mód nincs teljesítmény különbség.
Viszont alacsony sebességű manőverezésnél eszmélet suta, legalább is alattam...
Nem ültem még 400ason így sajnos nincs összehasonlítási alapom, a 600-as olyan 7000 körül kezd megvadulni.
Úgy városi forgalomban mászkálásnál olyan 3000 körültől lehet felvenni a forgalom ritmusát.Városon kívül ha nem mondok hülyeséget olyan 6000 körül mész 6.ban 100 körül.
Red, köszönöm a kifejtést. Erre voltam igazából kíváncsi.

Nem nyomatékra vágyok, hogy is mondjam... inkább úgy tudnám körülírni hogy elegendő amennyire megy a 400VC, de ugye többnyire ott megy ahol pörög, amit alapvetően szeretek, sor4 és a hangját szeretem, tehát azzal nincs bajom. Inkább úgy mondanám hogy ahoz amennyire most ez megy a felső fordulaton, hátha a 600-as menne lejjebb is úgy és akkor nem lenne szétpörgetve mint a 400as. De lehet utánna meg nem hiányozna a 600-nál hoy pörgessem... Bár most ellentmondok magamnak... mert szeretem amikor sikít.... hmm....

Igazából azt hiszem itt a lelkem mélyén az zavar hogy semmi és el kellene mennem egy jót motorozni.

Amúgy ha nyomaték szörny és sor4 és nekem teCCen is akkor GSX1250F. De az más árkategória. Úgy érzem ezt a dolgot lezárom a fejemben addig amíg nem ülök fel egy RF600-ra.

Egyébként van egy... hu.. nem merem ide leírni :D szóval van 1 kawasaki GPZ 500S-em. (A Sárga motor) szóval ismerem a sor2-es sötétoldalt :D De nem vesztünk még össze, múltkor a mátrai kört vele jártam meg, teljesen más élmény :) Eldurrog mint a kerti szivattyú 5.5-től meg megindul meg kisimul de nem is kívánja h pörögjön. Jó, keveset eszik, stabil
Hát igen! :D Nyomatékosabb! Rohadjon meg egyes kettesbe úgy meg tekertem múltkor lámpánál... Kicsit be aludtam a zöldnél és nagyobb slungal rajtoltam... Jó volt :D

Vfr olyan 4,5-5e körüli tartománynál el kezded húzni ahogy húzód szedi jól a talpát és bizony meg van az érzés hogy ki akar mászni alólad :D
Forgatni nem kell mert 6-ba 4000 /100 és olyan 6000 140-150et megy ha jól rémlik! majd holnap megnézem pontosan :D

Fogyasztást tekintve kicsit cibálva a bajszát helyben 6L ez olyan nagy átlag neki. A cibálás alatt nem a tartós sebességet értem hanem előzés visszaváltogatást.
Szerintem nem érdemes, ha alacsony fordulati nyomatékra vágysz.
Én annak idején mikor ráültem a 600-ra 400 után, többet vártam,
így nem volt kérdés, hogy nem lesz 600-asom a 400 után.
Mentem akkor még Lacibá 900-asával, na az sorsdöntő élmény volt.
Hozzáteszem, aki szereti a fordulatot, annak bőven elég
nyomatékkal szolgál a 600, én eleve nem bírtam elviselni a 6000
feletti fordulatszámot, de ettől még jó (és 400-nál sokkal jobb) motorok.
(Bővebben majd Imi mesél.)

A Te szavaiddal élve, ahol dolga a menés, ott jobban megy a 600,
ahol nem, ott pont ugyan olyan. De részemről a többlet teljesítmény
sem okozott csodálatot vagy nagy élvezetet, mert nem érezni,
hogy húz. Pörög-pörög, gyorsul szépen, de nincs az a "lerepülök a
nyeregből" érzés.

Alacsonyan nyomatékos 600-ast én nem láttam sornégyesből (se).
DL 650-1000, VFR 750-800, GSF 750, GSX-F 750, GSF 1200, XJ 900
ezek jellemzően nyomatékosabbak alul, de ha megnézed szinte
mind ugyan akkora névleges teljesítménnyel bír, mint egy 600-as.
Erre jó példa, hogy gyorsultam már 600-as ellen (persze nem
szintetikus körülmények közt) és bizony nem tudtam lehagyni az 1.2-vel.
Elején elmentem, aztán 120 fele elkezdett zárkózni, hiába, enyém
elhal 6000-nél, ez a dolga.
A 600 meg akkor kezd el egyáltalán "mukodni".
Az persze más kérdés, hogy az 1.2 csomagokkal két személlyel,
emelkedőn is ugyan ezt produkálta volna, míg a 600 nagy eséllyel
nem . De nem is ez most a lényeg, csak éreztetni akartam,
hogy a nyomaték jó, de más élvezetek kárára megy, vagy ha nem,
akkor nagyon drága és nagyon nagy motort kell venned.
Óh, eszem mint a sasé... Köszönöm :)

Ez valóban nagyon jól néz ki. Nem szeretek döntésképtelen lenni...

Jut eszembe erről a motorvásárlós témáról...
Elmúlt napokban volt szerencsém kipróbálni egy Suzuki GSF400-at és meglepődtem hogy ahol nem dolga a menés ott az nem is akar menni annyira az enyémmel ellentétben, ebből adódik a kérdésem hogy:
400VC-t érdemes 600-ra cserélni?
Konkrétabban arra vagyok kíváncsi hogy alacsonyabb fordulat tartományban a 600 blokkkkk mennyire húzóképes?
Tudom próbáljam ki ki lakik a közelben?
Sziasztok! Tavaly vettem egy 400-as RF-et és annyi gond van vele, hogy a digitális műszerfal km számlálója 99999 km-en áll és nem működi se a napi km számláló (nem lehet nullázni) és a digitális óra sem. Ha tudtok valakit aki ebben tudna segíteni javítani, vagy egy bontott műszerfal érdekelne. Valamint egy csomagtartó konzol is érdekelne. Köszönöm a segítségeteket előre is.
Ha a hirdetésekt belinkeled,
az vizuális véleményt megosztjuk.
Fogyasztás az nagyon motorfüggô
már 20év és sok tízezer kilóméter után.
Ha elmegyünk túrázni akkor 5 alatt,
10 kilóméteres ingázáskor 5,5-6,0
(20éves, 80000km).
De volt ez közel egy literrel több is
nagyszervíz elött.