Esetleg ha nem gyárit szeretnél rá Hondának van hasonló formájú változata aminek hosszabb a karja! Az lehet hogy ideálisabb lenne!
A luktávolság a lényeg! ÉN a Kawasaki tükrön annyit módosítottam hogy a tőcsavarból egy kicsit kellet vágni mert hosszú volt! Le vágtam és 100% osan jó volt az RF-en
Bár csak fél éve van meg a 600-as, nálam a fogyasztás úgy 5.2-5.7 körül alakul. Nem állat módon gyorsulgatva, félig városban félig országúton. Utoljára sikerült egy 6.3-mat, (lehet hogy a benzinnel volt valami...) Egyszer sikerült 4.8 is, de csak országúton mentem akkor...
Sziasztok! Tudnátok segíteni egy hiteles fogyasztási adattal? Kineztunk asszonykaval egy 600-s és egy 900-s rf-t és döntés előtt állunk ! A 600 93-s a 900-s 95-s jó állapotban mind a kettő csak hat at anyagiak. Köszi előre is
Volt egy eldőlésem jobboldalra a múltkori viharban, nem volt lehetőségem eltenni a drágát de mivel fűre dőlt így csak a jobb tükröm bánta.
Mostanában nem láttatok erre fele csavarogni egy jobb oldali tükröt? :D
Még én is most kezdem a keresgélést de gondolom megkérdezlek benneteket. Ha lehet akkor a gyári, megvoltam vele elégedve :)
Igen, mert az ott lévők 90%-a az "ezrednél" szolgált. Én nem. A felderítő zászlóalj egy teljesen különálló rész volt, semmi közünk nem volt az ezredhez. Tulajdonképpen egy különálló kis laktanya voltunk a nagy laktanyában. Amikor én ott voltam, a vezetésünk normális volt, meg az "öregek" sem szívattak minket. Híradósként meg nem ismertem a sátorozás megpróbáltatásait a gyakorlatokon. Ott volt a rádiós kocsi, ami kényelmes volt, és elvitt mindenhová.
Na de mindegy, hosszú történet, és mi voltunk a kisebbség. Kb 10% voltunk a laktanya teljes létszámához képest. Egy teljesen más világ.
Sajnos nem ismerem ezeket, mivel ahol én voltam (felderítő zászlóalj), ott nem használtunk ilyen rövidítéseket. Nem is volt rá szükség, mert nem volt rossz hely, legalább is, ahol én voltam .
Köszi a linket, hasznos, bár egyenlőre pont az én időszakomból nem találtam senkit .
Ha túl leszek végre a vizsgaidőszakon, akkor 1 hétvégére lelépek az tuti.
Még nem tudom hova, de 2 nap reggeltől-estig motorozás lesz.
Idén még csak egy túraverseny volt, de az is csak 330km volt.
Mondjuk az a 270 helyett lett 330, mert jó pár helyen vakargattuk a
fejünket a feladványokon, szépen utolsók is lettünk.
Nekem még januárban indult meg az eleje körforgalomban, hasonlóan mint nálad. Meg is állapítottam hogy gumit kéne cserélni, de azóta nem volt semmi különös történet.
Tervezek elmenni ilyen tréningre mert érzésre van 1-2 rossz reflexem amivel néhány veszélyhelyezet nem jól reagálok le. Valamelyik nap ugrott ki elém a kocsik közül valami macska kisebb utcában kb 30nál (akár lehetett volna kisgyerek is) , nyomtam egy pillanatra hátsófékes blokkolósat, majd gyorsan el is engedtem mert legalább felismertem a helyzetet.
Az megvan hogy ilyenkor fogni és gyorsan kikerülni, de ez nem megy reflexszerűen magától tudatalatt. Ebben bízok hogy segíthet egy ilyen tréning
Idén tervezek (legalább ) egy kört menni a Mátrába illetve Miskolc mellé a Lillafüredi útra. Vagy Pécs felé
Meg valahova külföldre is ki kéne nézni ha találnék még valakit az ismerősi körömből akit rá tudnék venni.
Volt ötletem Zakopane felé, vagy Ausztria, vagy Erdély felé, ezek közül örülnék ha valamelyik összejönne, de bármi más is játszik.
Az idén eddig beletekert 2500km alatt nem volt különösebb gond egy kiégett izzón kívül, így a bizalom megvan a technika iránt.
Az életszerű szituációkra nehéz felkészülni. De szerintem mindenképp pozitív egy ilyen tréning.
Amióta el adtam az RF-et hasonló élményekkel gazdagodtam. A legrosszabb élményem egy körforgalomban volt. Meg csúszott az eleje hála isten valami sugallat volt és lassan mentem meg le tettem a lábam és meg tudtam kicsit lökni hogy a súlypont vissza kerüljön és tapadt a gumi. Mákom volt. Erre szerintem nem készít fel csak a sofőr lélekjelenlétén múlik. Készt személlyel nem biztos hogy sikerült volna. Pedig nem siettünk sehová ésszel mentünk. Azóta a körforgalmakkal másképp bánok.
Én idén túrára több naposra ide szeretnék el menni Horvátország Plitvicei Tavak
Ahogy néztem viszonylag közel van első nap le menni szállást elfoglalni és tovább le adria hogy a fürdés ne maradjon el! Utána vissza este szállás másnap pedig a tavakat kellene bejárni. Vasárnap meg haza! Eddig annyi rajzolódott ki hogy péntek-vasárnap
Ami nagyobb volumen én idén ezt szeretném, meg hódítani. ez talán belefér a melóhelyemen a nyárba.
A luktávolság a lényeg! ÉN a Kawasaki tükrön annyit módosítottam hogy a tőcsavarból egy kicsit kellet vágni mert hosszú volt! Le vágtam és 100% osan jó volt az RF-en