Én az idénre három túrát biztosan tervezek:
- egyet Lentibe, mert ott voltam katona, és megnézném a laktanyát, ha lehet.
- egyet a kilenclyukú hídhoz, oda RED is jön
- egyet Szívásváradra, de az két éjszakás lenne
Persze megyünk még máshová is, de ezek szinte biztosak.
Jó lenne megint lemenni Bajára, vagy Szegedre halászlét enni .
Nem azt mondom, hogy nem hasznosak, mert én is szeretnék
menni, (és előbb utóbb fogok is) sok embernek se ösztönös reflexei, se fogalma semmiről,
de kétségeim vannak...
Múltkor olajra futottam esőben, rég sz@rtam össze magam, de reflexből
dobbantottam egyet és szerencsére ki tudtam csúszni a folt széléig...
Tegnap fordultam be a céghez az utcába, aztán a láthatatlan poron
úgy elment az eleje is, hátulja is... megint csak az óvatosság és az
"előkészített láb" mentett meg, pedig biztos félkézzel sörrel a
kezemben lábtartóig is dönthettem volna, ha 30 fokos makulátlan az aszfalt.
De nem tudok ezzel a magabiztos tudattal azonosulni.
Ezek az igazi napi szopások ami ellen nem biztos hogy véd az, hogy
megtanulok lábtartóig dönteni 3m-es sugarú körön.
Ti ezt hogy látjátok ?
Főleg Imi, mert Te már voltál pár ilyen tréningen.
Vezetéstechnikai tréningen van olyan, hogy felszórják a pályát homokkal,
sóderrel és felöntik itt-ott olajjal is ?
Tök látványosak ezek a tréningek, csak az a bajom velük, hogy semmit
nem ér, ha pl. körforgó kijáratban olajra futok, van poros-homokos kétsávoson
szeretnék egyből megfordulni két személlyel...
Egyedül tök jó lehet így forgolódni meg technikázni full lepucolt 30
fokos aszfalton, de a valóság mikor ilyen ?
Szeretnék elmenni egy ilyen tréningre, de minél többet nézem őket,
annál inkább afelé hajlok, hogy veszek 20.000-ből 20db. bóját aztán
keresek egy elhagyott parkolót... Ott legalább annyit gyakorolok amennyit akarok.
Ha szerelő akkor nekem csak 1 volt aki szóba jöhetett!
Munkatársam GSX-f is nagyon patikára meg csinálta ráadásul amúgy sem volt szar!
Nem olvastam vissza nagyon, hogy mi a panasz ha nagyon régóta áll benzint enged le és frissel próbáld! Gyertyák ki égetése tisztítása...
Aksit töltsd fel nyomj egy kis benyát a hengerekbe aztán hátha! ( Bocs ha ezek a körök már meg voltak)
Még mindig nem sikerült a vasat beizzítanom a karburátor azt csinál amit akar. Elvileg Nyíregyházán van jó és megbízható szerviz Suzukikra. Valaki pontosabb infót?
Kedves klubtagok! Lányom születése óta csak olvasgattam a fórumot. A motorozás igazából elmaradt.
Tavasszal elővettem, leporoltam. Akkumulátor csere után párszor sikerült használnom, mert hol ment, hol nem ment. Házi javítások után szerelő lett a vége, ahol kiderült, hogy a blokk alján lévő jeladó adta meg magát. Tegnap elkészült haza is vittem, de sajnos nem élvezhetem az idő miatt.
Mindenkinek további szép napot. Remélem most már sűrűbben tudok jelentkezni.
- egyet Lentibe, mert ott voltam katona, és megnézném a laktanyát, ha lehet.
- egyet a kilenclyukú hídhoz, oda RED is jön
- egyet Szívásváradra, de az két éjszakás lenne
Persze megyünk még máshová is, de ezek szinte biztosak.
Jó lenne megint lemenni Bajára, vagy Szegedre halászlét enni .
menni, (és előbb utóbb fogok is) sok embernek se ösztönös reflexei, se fogalma semmiről,
de kétségeim vannak...
Múltkor olajra futottam esőben, rég sz@rtam össze magam, de reflexből
dobbantottam egyet és szerencsére ki tudtam csúszni a folt széléig...
Tegnap fordultam be a céghez az utcába, aztán a láthatatlan poron
úgy elment az eleje is, hátulja is... megint csak az óvatosság és az
"előkészített láb" mentett meg, pedig biztos félkézzel sörrel a
kezemben lábtartóig is dönthettem volna, ha 30 fokos makulátlan az aszfalt.
De nem tudok ezzel a magabiztos tudattal azonosulni.
Ezek az igazi napi szopások ami ellen nem biztos hogy véd az, hogy
megtanulok lábtartóig dönteni 3m-es sugarú körön.
Ti ezt hogy látjátok ?
Főleg Imi, mert Te már voltál pár ilyen tréningen.
sóderrel és felöntik itt-ott olajjal is ?
Tök látványosak ezek a tréningek, csak az a bajom velük, hogy semmit
nem ér, ha pl. körforgó kijáratban olajra futok, van poros-homokos kétsávoson
szeretnék egyből megfordulni két személlyel...
Egyedül tök jó lehet így forgolódni meg technikázni full lepucolt 30
fokos aszfalton, de a valóság mikor ilyen ?
Szeretnék elmenni egy ilyen tréningre, de minél többet nézem őket,
annál inkább afelé hajlok, hogy veszek 20.000-ből 20db. bóját aztán
keresek egy elhagyott parkolót... Ott legalább annyit gyakorolok amennyit akarok.
Valaki Harleyra jön? (Ha sikerül a felvonulásra el megyek)
És szombaton indulás van Gajavölgy mocis találkozó az jobb bulinak tűnik! Valaki?
Munkatársam GSX-f is nagyon patikára meg csinálta ráadásul amúgy sem volt szar!
Nem olvastam vissza nagyon, hogy mi a panasz ha nagyon régóta áll benzint enged le és frissel próbáld! Gyertyák ki égetése tisztítása...
Aksit töltsd fel nyomj egy kis benyát a hengerekbe aztán hátha! ( Bocs ha ezek a körök már meg voltak)
Betolni próbáltátok?
http://www.ebay.com/itm/94-96-...
MAMI ?
Merre lehet motor teljesítmény méretni ? Pesten vagy Fehérvár közelében ? Milyen árban ?
Apró kérdés...milyen légszűrő van gyárilag a 400-on? Cserés papír, vagy mosható?
Tavasszal elővettem, leporoltam. Akkumulátor csere után párszor sikerült használnom, mert hol ment, hol nem ment. Házi javítások után szerelő lett a vége, ahol kiderült, hogy a blokk alján lévő jeladó adta meg magát. Tegnap elkészült haza is vittem, de sajnos nem élvezhetem az idő miatt.
Mindenkinek további szép napot. Remélem most már sűrűbben tudok jelentkezni.
Hétvégén el akarok menni egyet tekerni oda, ahol az RF-el estem éjjel 5 évvel ezelőtt.
Csak azt tudom, hogy kb. hol van, valahol Szalonna után Rakacaszend felé, kalandos lesz megtalálni a helyet, ha sikerül .