Na most olvasom, hogy nem vészes. :)
A szelet megfogó réteg az külön volt? Shoei-nál láttam ilyet, és ott is kb. 100%-ban megfogta az alulról érkező szélzajt.
Kérdés, hogy mennyire univerzális.
Én is most állok sisak vásárlás előtt: a régit elvitték, utód még nincs, és amikben gondolkozom, mind rendelés alatt van... A május 1-i túrára necces, hogy megérkezzen. :(
Amúgy nem is volt "olyan régi" a sisakod, legalábbis bennem egészen friss az emlék itt a Batyi környékéről, amikor vetted (én is nézelődtem valamit akkor).
Ha valaki szeretne olcsó, de egész jónak tűnő felnyitható sisakot,
akkor egyelőre még merem ajánlani a NOX n959-et.
Ma vettem egyet, mert már ideje volt cserélni és nekem is ajánlották.
Pofapárnák pumpásak, 3-3 patenttel csatlakoznak és egyben van a
pumparendszer miatt a jobb és a bal (patkó alakú), egész jó, hatásos.
Varrás és bélés egész szép és precíz, a kategóriájához képest.
Állrész nyitás-zárás precízebb mint a Caberg Kondám volt, zár jobbnak tűnik
bogárháló az egy elasztikus bogár "szövet", nem műbőr lebeny és nem háló.
Ez mindenképpen pozitív.
Az állrész tetején légterelő az orromnak, így nem fújom párásra a
plexit, ez is egész meggyőzően működik a régihez képest.
Nem recseg mikor felveszem, a héj alsó peremére pedig végig van
illesztve egy gumi takaró elem, ami a párnázatot és a héjat fedi át,
így nem megy be szél, nincs zaj. Zajszintje kisebb mint a régié volt,
legalább is most úgy érzem.
A pofapárnák és a fejtető bélés közt nincs egyenes átmenet, így
bogárék nem tudnak nyílegyenesen a fülembe repülni. Ez nagyon jó !
Plexi is szépen nyílik, határozottan, egész nagy a panoráma a Caberg Kondához képest.
Szellőző felül kettő, külön állítható, állrészen egy központi.
És a reklám része:
Ha valakinek kell egy Caberg Konda (képeimen fehér csíkos fekete a fejemen), az írjon itt.
10eHUF-t kérek érte pinlock nélkül. Tömören:
Mechanikailag rendben van, a bélés belső része még egész kultúrált,
a műbőr részek hadviseltek... 2 plexit adok, 1 nagyon karcos és
egy 1 éves ami tűrhető állapotú.
"S" méret, de nem tudom miért, mert szerintem elég nagy,
de ez lényegében tökmindegy, mert úgyse postázom , kénytelen a vevő felpróbálni
(10-et nekem nem ér meg a mérgelődés és meg a postázós herce-hurca).
Teljesen mosva adom át, a Lenor utánozhatatlan virág illatában .
Igen, de jellemzôen régi aksinál jelentkezik
mikor többet venne fel mint máskor.
Ott meg tud ilyenkor csúszni,
de motoron nem és emiatt túlmelegEDHET
ami vezetHET a tekercsek pörkölôdéséhez.
Új, 1-2éves aksinál nincs gond, mert nem terhelôdik túl, nem igényel nagyobb töltést.
Hidd el, nem mindegy a generátornak mennyire
terheled meg.
Pl.:
Elinduló autón biztos hallottál már nyikorgó
ékszíjat. Tudod mitôl van az?
Az autó egy kicsit más :D
A hifivel a fesz szabályzót lehet régi autónál kicsinálni a ha nincs puffer kondi benne :D
Nekem 1 év alatt a régi autómba fél év egy fesz szabályzó volt meg untam és vettem egy kondit bele utána jó volt!
Imi a tudásodat és a tapasztalataidat nem kérdőjelezem meg!
De egy generátor felszabályzóval van el látva igen tudom a 400-as nem konkrétan generátoros mert dinamós elven működik!
De egy az hogy a töltő áram nem nőhet meg mert nagyobb a kapacitása az aksinak! Ezért van feszültség szabályzó lassabban tölti fel ha maximális terhelésen van járatva. De mivel ilyenről szó sincs ha jobban bele gondolsz még kíméled is mert ha fel van töltve utána te sokkal kevesebbet meríted. Az meg megint mindegy hogy egy 8Ah aksiból kiveszek indításnál X-Ah az 12 Ah eseből X-Ah et veszel ki amit vissza tol a töltő berendezés!
Az a generátor nem azért éget le mert nagy volt az aksi az tuti! Ebbe azért egyezzünk ki! :D
Régen volt egy B corsam és abba gyárilag 45ah aksi volt írva. Tettem bele 75ah sat mert brutál zenét építettem bele és semmi baja sem lett s generátornak. Pedig 2 évig így használtam. Akinek eladtam ugysn így hasznàlja már 6 éve. Igaz az aksi nembírt annyit mert összesen 4 évet bírt ki de a generátor nem égett meg.
Minél nagyobb annál jobb az nem úgy van!
Nagyobb aksi több töltôáramot igényel a
generátortól.
Jobban is terheli azt mikor már valamiért
gyengébb.
Gondolom hallottál már leégett
generátortekercsekrõl.
A gyári 8 és a beletett 12Ah töltésigénye
gondolom nem kérdés.
Én 10Ah-nál nagyobbat nem tennék bele!
9kilósba is a 8Ah-ás való gyárilag.
Rendbe kell tenni a motort, hogy
ne kelljen kinozni és elmegy 6-7
évet a nyolcas is.
Bocs de olvasod mit írók? Első válaszomba Rf 400asomba ilyen volt, van. Igen belefér igen meg éri meg venni bele. Nagyobb indító áram nagyobb kapacitás amit arendszerboven feltolt és patenntul működik. Ha hosszú távra tervezel akkor hajrá mint irtam. Olcso jó aksi...
ytx9-bs
ez takar minden információt ami kell.
Minden gyártó ilyen jelzésũ aksija
adott méretũ, polaritású, kapacirású.
Egyedül az indítóáram változik.
Betũk ezek legyenek, a szám lehet nagyobb,
azzal a magasság változik de beleférés
megoldható.
Hagyományos aksit ne vegyél bele!
A szelet megfogó réteg az külön volt? Shoei-nál láttam ilyet, és ott is kb. 100%-ban megfogta az alulról érkező szélzajt.
Kérdés, hogy mennyire univerzális.