Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megnéztünk pár múzeumot, este bepálinkáztunk,
viszont meg nem áztunk!
7 motor 10 résztvevő.
Utánanéztem, díjmentes szakaszok.
Hmmm... szép karikát gurultál.

Most én is szemezek a BikeMaraton idei versenyével, 24 óra 850km.
De nem akarom az árokban végezni mint 2010-ben...
Az éjszakai motorozást azóta kerülöm, ebben meg lesz az is.
Nomeg, ott van a fizikai erőnlét és a mentális teherbírás.
Azért még emlékszem arra, ahogy rádermedtem a motorra, illetve
arra is, amikor kilométereket mentem bamba fejjel...
nem csoda hogy perec lett belőle így visszagondolva.
Már mindegy!
Én voltam a zárómotor,
Felvezetõ szerint mindkettô ingyenes.
Utána még füreden a sétányon lefotóztak
a rendôrök is amíg kajáltunk.
Talán nem duplázzuk meg a hétvége költségverését!
30,08 litert evett 727 kilóméteren.
Utolsó szakaszon Budától Körmendig
(Balatonparton)
285km 10,5literrel. Ilyen mostanában nem lesz!
Elméletileg nem kell fizetni. Úgy írják, hogy az M§-tól az Érd-tetőig nem kell, de a faxom sem tudja, melyik az Érd-tető, mert ilyen elnevezés nincs. Viszont a km alapján ingyenes a 14-22km közt, aminek az egyik vége a nullás, a másik a régi hetes leágazás (Martonvásár, Érd nyugat, stb). Azért ellenőrizd le Te is, nehogy gond legyen!
Ha Pesten felmegyek az M7-re a nullásig,
azon az M6-ig, mad arról az Érd nyugat,
dél vagy ipartelep lehajtón kijövök
matrica nélkül, sokba jöhet?
Van ezeken a szakaszokon kamera?
Köszönöm a linket.Teljes tiszta képet még nem látok,hogy honnan szerezhetném meg,pontos leírást.Mert az oldal szerint a későbbi kiadásoknak van gumigyűrüs illesztése.Így bontóban nem érdemes keresgélni.
Köszönöm a segítséget!
Hát, őszintén eddig nekem ilyen mélyre nem kellett ásni benne szerencsére, de így képek alapján a tippem az, hogy a gumi cucc bele van préselve a külső fém házba és az viszi át az erőt.
Találtam valami fórumszerűséget erről link
Olyasmi is van említve benne hogy talán évjárattól függött a kiképzése ennek, szóval lehet hogy izgi lesz összehozni
Igen,ez az .Nekem ez kettőbe jött ki,gondolom egyben van eredetileg.A középső része kijött a generátorral.A külső gyűrű pedig a motorban maradt.De ennek egyben kellene lennie?
Valahogy talán így néz ki, valami gumi basz
link
Amennyit én hallottam róla, ez is tönkre tud menni, és akkor nem tekeri a generátort
Belenéztem,és értem,hogy a tengely,csak a tengelyről mi a közvetlen kapcsolat.Látok ott valami fekete gyűrűt,ami a generátor tengelyére kapcsolódik,gondolom az tekeri.De az a gyűrű pontosan mi?
Ha a lyukba belenéztél mikor
nrm volt rajt a generátor, ott láttad
a meghajtótengelyt.
Ha leveszed a karbisort, a generátortól
balra levô fedél alatt van a meghajtása.
Ha azt is le akarod venni akkor le
kell még venned az indítómotort és a
vezérmũláncfeszítõt mert útban lesz,
600ason legalábbis útban van.
Ha nem lenne meghajtása, akkor az
önindítótól se vinné át a forgást.
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám az RF 900-assal.Úgy néz ki a dolog hogy nagynehezen összeraktam a generátoromat,de mégsincsen töltésem .A kérdésem,hogy mi hajtja meg a generátort,mert a rajzon látom hogy valami gyűrű,de pontos leirást nem találok hozzá.
Ha tudtok,légyszi segítsetek!Előre is köszönöm!
Cross motorokhoz lehet venni táblásan. a vastagságot meg méred és kivágod a mintát. Olyan 3000Ft-től lehet venni. Egyszer rendeltem én is de már gőzöm sincs h honnan.
Köszi a választ és ha málik a szivacs akkor új szivacsot hol lehet venni?
Mosható szivacs van bennük. Papíros verzió nincs hozzá.
Én szappanos vízzel ki szoktam mosni meg szárít.
Caatrol légszűrő olajjal befúj és kész! Egy flakon sokáig elég én 6000km -ént pucoltam fújtam! Vagy tavasszal!
Ha most szeded szét először akkor azt ellenőrizd hogy nem e mállik a szivacs! Amúgy semmi gond vele teljesen jól végzi a dolgát!
Szivargyújtós usb besülyesztve :) Sajnos onnan nemtudom tölteni a motort :D van 1 nagy telefonom a kormányon hordom egy tartó GPSnek használom, azt töltöm.
Tetszik az uSB az oldalán ott lehet tölteni árammal a mocit?

Amúgy komolyan oda mit csatizol? vagy mi van ott? töltő?
Sziasztok új kérdésem van 400-as RF.be levegőszűrő van papír is vagy csak a mosható szivas. Ha csak a szivacs van azt mivel kell befúlyni?
Jah, műszaki... én mint betévedő járok az Autóklubhoz, se tagság se ismeretség... megnézik a számokat rajta meg kétszer az első féket.
Alkatrész: van
Ehhez való service könyv nincs, de sok mindent sok máshonnan kilehet szedni, utána kell járni sajnos.
Kezdő motornak ajánlom a 400-ast, de én VC-t fogtam ki, azt is vennék. Sokat dob rajta alacsonyabb fordulaton. Nem tudom a többiek hogy motoroznak de legjobb fogyasztásom az 5.5 volt én úgy átlagban 6.5-öt megetetem vele mert Motorozni vettem

Problémám még nemvolt vele, 280-ért vásároltam, eddig olyanokat cseréltem ami úgy érzem hogy köszönhető a 70e km-nek és annak hogy használódik, de költségben a 600-asé mert a blokkon kívül sok minden ugyan az. Kivétel például a műszerfal és környéke azt nem is találtam rá, így azt nem érdemes összetörni. "Dupla kesztyűtartós változat"

Képet teszek fel hogy hasznos is legyek, azóta csináltattam jobb oldalra egy üvegszálas elemet h ne legyen üresség de nem lett egy világszépe és a plusz rekesznek is annyi.

Mellesleg szóljatok ha bolondságokat beszélek
Erre már rájöttem, csak nem minden esetben működik :)
Természetesen a kezem a kormányon
Például rossz úton inkább nem megyek vele mert kanyarban egyszerűen odébb helyezi az orrát. Legalábbis az az érzésem.
De úgyis járok szerelőnél hamarosan, megcsináltatom vele ezt a malőrt mert ártani nem árt, meg rákérdezek nála is.
Erre írtam hogy két kerék... Jól mondod nem nagyon tudod kivédeni. Nem véletlen kerülöm a fővárost és környékét. De számtalan tragédia történt már itt a környéken is!