Most én is szemezek a BikeMaraton idei versenyével, 24 óra 850km.
De nem akarom az árokban végezni mint 2010-ben...
Az éjszakai motorozást azóta kerülöm, ebben meg lesz az is.
Nomeg, ott van a fizikai erőnlét és a mentális teherbírás.
Azért még emlékszem arra, ahogy rádermedtem a motorra, illetve
arra is, amikor kilométereket mentem bamba fejjel...
nem csoda hogy perec lett belőle így visszagondolva.
Már mindegy!
Én voltam a zárómotor,
Felvezetõ szerint mindkettô ingyenes.
Utána még füreden a sétányon lefotóztak
a rendôrök is amíg kajáltunk.
Talán nem duplázzuk meg a hétvége költségverését!
30,08 litert evett 727 kilóméteren.
Utolsó szakaszon Budától Körmendig
(Balatonparton)
285km 10,5literrel. Ilyen mostanában nem lesz!
Elméletileg nem kell fizetni. Úgy írják, hogy az M§-tól az Érd-tetőig nem kell, de a faxom sem tudja, melyik az Érd-tető, mert ilyen elnevezés nincs. Viszont a km alapján ingyenes a 14-22km közt, aminek az egyik vége a nullás, a másik a régi hetes leágazás (Martonvásár, Érd nyugat, stb). Azért ellenőrizd le Te is, nehogy gond legyen!
Ha Pesten felmegyek az M7-re a nullásig,
azon az M6-ig, mad arról az Érd nyugat,
dél vagy ipartelep lehajtón kijövök
matrica nélkül, sokba jöhet?
Van ezeken a szakaszokon kamera?
Köszönöm a linket.Teljes tiszta képet még nem látok,hogy honnan szerezhetném meg,pontos leírást.Mert az oldal szerint a későbbi kiadásoknak van gumigyűrüs illesztése.Így bontóban nem érdemes keresgélni.
Köszönöm a segítséget!
Hát, őszintén eddig nekem ilyen mélyre nem kellett ásni benne szerencsére, de így képek alapján a tippem az, hogy a gumi cucc bele van préselve a külső fém házba és az viszi át az erőt.
Találtam valami fórumszerűséget erről link
Olyasmi is van említve benne hogy talán évjárattól függött a kiképzése ennek, szóval lehet hogy izgi lesz összehozni
Igen,ez az .Nekem ez kettőbe jött ki,gondolom egyben van eredetileg.A középső része kijött a generátorral.A külső gyűrű pedig a motorban maradt.De ennek egyben kellene lennie?
Belenéztem,és értem,hogy a tengely,csak a tengelyről mi a közvetlen kapcsolat.Látok ott valami fekete gyűrűt,ami a generátor tengelyére kapcsolódik,gondolom az tekeri.De az a gyűrű pontosan mi?
Ha a lyukba belenéztél mikor
nrm volt rajt a generátor, ott láttad
a meghajtótengelyt.
Ha leveszed a karbisort, a generátortól
balra levô fedél alatt van a meghajtása.
Ha azt is le akarod venni akkor le
kell még venned az indítómotort és a
vezérmũláncfeszítõt mert útban lesz,
600ason legalábbis útban van.
Ha nem lenne meghajtása, akkor az
önindítótól se vinné át a forgást.
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám az RF 900-assal.Úgy néz ki a dolog hogy nagynehezen összeraktam a generátoromat,de mégsincsen töltésem .A kérdésem,hogy mi hajtja meg a generátort,mert a rajzon látom hogy valami gyűrű,de pontos leirást nem találok hozzá.
Ha tudtok,légyszi segítsetek!Előre is köszönöm!
Cross motorokhoz lehet venni táblásan. a vastagságot meg méred és kivágod a mintát. Olyan 3000Ft-től lehet venni. Egyszer rendeltem én is de már gőzöm sincs h honnan.
Mosható szivacs van bennük. Papíros verzió nincs hozzá.
Én szappanos vízzel ki szoktam mosni meg szárít.
Caatrol légszűrő olajjal befúj és kész! Egy flakon sokáig elég én 6000km -ént pucoltam fújtam! Vagy tavasszal!
Ha most szeded szét először akkor azt ellenőrizd hogy nem e mállik a szivacs! Amúgy semmi gond vele teljesen jól végzi a dolgát!
Szivargyújtós usb besülyesztve :) Sajnos onnan nemtudom tölteni a motort :D van 1 nagy telefonom a kormányon hordom egy tartó GPSnek használom, azt töltöm.
Jah, műszaki... én mint betévedő járok az Autóklubhoz, se tagság se ismeretség... megnézik a számokat rajta meg kétszer az első féket.
Alkatrész: van
Ehhez való service könyv nincs, de sok mindent sok máshonnan kilehet szedni, utána kell járni sajnos.
Kezdő motornak ajánlom a 400-ast, de én VC-t fogtam ki, azt is vennék. Sokat dob rajta alacsonyabb fordulaton. Nem tudom a többiek hogy motoroznak de legjobb fogyasztásom az 5.5 volt én úgy átlagban 6.5-öt megetetem vele mert Motorozni vettem
Problémám még nemvolt vele, 280-ért vásároltam, eddig olyanokat cseréltem ami úgy érzem hogy köszönhető a 70e km-nek és annak hogy használódik, de költségben a 600-asé mert a blokkon kívül sok minden ugyan az. Kivétel például a műszerfal és környéke azt nem is találtam rá, így azt nem érdemes összetörni. "Dupla kesztyűtartós változat"
Képet teszek fel hogy hasznos is legyek, azóta csináltattam jobb oldalra egy üvegszálas elemet h ne legyen üresség de nem lett egy világszépe és a plusz rekesznek is annyi.
Természetesen a kezem a kormányon
Például rossz úton inkább nem megyek vele mert kanyarban egyszerűen odébb helyezi az orrát. Legalábbis az az érzésem.
De úgyis járok szerelőnél hamarosan, megcsináltatom vele ezt a malőrt mert ártani nem árt, meg rákérdezek nála is.
Erre írtam hogy két kerék... Jól mondod nem nagyon tudod kivédeni. Nem véletlen kerülöm a fővárost és környékét. De számtalan tragédia történt már itt a környéken is!
viszont meg nem áztunk!
7 motor 10 résztvevő.