Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi Imi!
Az enyémről pont ez hiányzik....
900:
600:
nem akarok hülyeséget mondani de ha jól emlékszem elöl 2,4 hátul 2,6 bar 2 személynél! én alapból is így használtam!
Köszi Ákos! Reggel pumpálás...szerintem nincs most annyi benn...
Szerintem....

Hátulra jó 2.3 -- 2.5 BAR
Előre meg inkább 2.5 BAR mert azon jó nagy terhelés van ha ráfékezel úgy erősen.
Most épp Pápán leszek.... én most nem tudok menni....
Sziasztok!
Tud valaki pontos guminyomás értéket? 160as a hátsó, 120.as az első gumi.Ja,400 as a gép,és hiányzik a villáról a gyári matrica. Köszi
Na igen csak azért is mert minden henger megy.

Szombat délután nem megy senki karikát valamerre Fehérvár közelében ?
Sokkal szebb a hangja mint a Decemberin!
Lassan összeáll rendesen.
az szép! Autóklubbnál is 9000Ft volt ... Rf-re
Mindennel együtt?
Akkor a shoxos srac volt, felismertem vegul a doboz tarto konzoljairol.
Hangja jó azért ?


RF900 indulás
Köszi a választ.
Pécsre viszem, telefonon beszéltem velük elvileg 4500 ft körül lesz a műszaki
Köszönöm a válaszod, a dob az cserélve lett mert ami eddig volt fent rajta az kiherélt, összegányolt üvöltő dob volt... Elvileg gyári van rajta most, csendes barátságos hangja van.

Ezekkel a jelzésekkel:
Sima műszaki 9000 HUF.
Ott mennyit kérnek ahova indulsz vele?
Eddig mindenkié átment a belpiacos alkatrészekkel,
bár lehet nem ott.
Viszont forgalomba helyezéskor biztos átnézték hasonló helyen anno.
Kapcsolód az gyári.
De a sárga indexvisszajelzőt Red kihagyta

Megtaláltam a KPM árait:

http://www.muszakivizsga-delpe...
A 400-asnál abba köthetnek bele, hogy nincs helyzetjelző.
Ha minden igaz, a tompított direktbe, gyújtásra megy, de nincs benne
helyzetjelző izzó, amit hiányolhatnak. (Hacsak, valaki már nem fúrt bele egyet.)
A lámpákban nincs "E" jelzés (gyárilag se indexben, se hátsóban),
az első fényszóró pedig balos közlekedésre optimalizált, japán
esetében szimmetrikus. Ha ezt ellenőrzik, akkor a vetítési kép rögtön árulkodik.
Ha gyári dob van rajta, akkor azon sincs "E" jelzés, hiába gyári.
A japán belpiacos cuccokon max. egy JMCA sorozatszám van.

Ezekbe kapásból mind beleköthetnek, sajnos jogosan.
Értem köszi szépen... Akkor elképzelhető hogy ez direkt van így, nem pedig valami kókány..
Üdv !

Nos nekem is ilyen a kapcsolóm vagyis nincs kapcsoló ott...
És nekem 900 as. Ilyenre csinálták gondolom nagyjából németekhez vagy európa bizonyos részére. Nálam raktak egy külön kapcsolót hogy le lehessen kapcsolni az elsőt ha épp köszörülni kell hidegben sokat a gépet.
Szép estét mindenkinek, írásbeli segítségre lenne szükségem.
Az alany a '95-ös 400 ccm Suzuki RF.
KPM műszakira vinném a közeljövőben, ők olcsók, de híresek arról hogy amibe tudnak, belekötnek.

A kérdésem az lenne hogy a képen látható (bocsi a rossz minőségért) dolgok gyáriak e.... Értem ez alatt azt hogy nincs helyzetjelző, valamint a vészleállító és az önindító között nincs semmilyen kapcsoló, (csak a helye). Ismerősöm RF 600-asán viszont van ott egy 3 fokozatú kapcsoló....
Hozzá tartozik a történethez az, hogyha ráadom a gyújtást, akkor azonnal felvillan a lámpa, és csak a Tompitott---Távolsági fokozatokat tudom váltani a bal oldali (hüvelykujjas) kapcsolóval...
Tehát a motoron nincs olyan hogy "nemvilágít" funkció.
(remélem nem fogalmaztam túl ostobán)

Kérdés tehát továbbra is az hogy ez gyári megoldás e? Mert akkor nem tudnak belekötni...

Köszi előre is
Én kedden 19 után jöttem át a Rákóczi hídon (aka lágymányosi)azt egészen a NKE ig. (aka zrinyi egyetem Hungária Krt.)
Délután megy valaki erre arra ?
sziasztok! Suzuki gsr600 Bagster tankbőrhöz keresek egy darab műanyag beakasztó fület. Tudna nekem ebben valaki segíteni, hogy hol találok? köszönöm. Zoli.
Az egyik Shoxos srácé a 900-as (vagyis egy 900as, talán ez: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_900_r-7829771). Mindig ott parkol előtte, de útközben is találkoztam vele már én is párszor.

Viszont szerintem nem fórumozik.