Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah ez lemaradt 400-as a gép
Sziasztok!

Mivel új RF tulajdonos vagyok nem nagyon ismerem még a motort. Milyen láncot ajánlotok rá mert lassan cserés lesz?

Előre is köszi :)
Időjárásfüggő.
Na igen, nyilván esőben nem.
Viszont tegnap még csütörtöktől "jó" időt mondott, legalábbis csüt-péntekre, de most látom, hogy már akkorra is jöhet az eső. :(
Idő kérdése ! egyenlőre úgy néz ki hogy nekem szabad! Csak a km-er korlátolt sajnos még.
Én még nem tudom, nagyban függ az időjárástól. Egyenlőre nem tűnik jónak .
Sziasztok!

Május 1?
imitrikes:Nagyon szépen köszönöm a segítséged.akkor ami melette van a 2-pucás az az irányjelző relé?Köszönöm További szép estét.
Erről beszélek nyu.....
refinek nincs reléje, sima váltókapcsolós.
Nem!
A 2 csatis az indexrelé, a 4 csatis meg a gyújtás feltételreléje.
Az csak akkor kapcsol áramot a nyomógombhoz ha minden feltétel megfelelő.: üres váltó kihajtott sztendernél, meg a tiltókapcsoló.
Manualképek a 6 kilósé, nem egyezik a 4 kilóséval a generátor
és más apróság, de ami neked kell az igen.
A 4-es az indexé, a 2-es gondolom a refi-tompított.
Szép napot fórumozók. Szeretném kérdezni,hogy az irány jelző rellé,az a négy pucás fekete kis dobozban lévő az a jobb oldalán? és ami melette van az a 2-pucás,az minek a relléje? Nagyon szépen köszönöm ha tudnátok segíteni.További szép napot néktek. .
meg is találtam 170e újba plusz posta :D Előbb gumi sisak gatya túra doboz :D Szóval marad a gyári :D
jó de a tied is soros :P

De ez jöhetne az én gép táltosomra is! :D
link
Sportdob Yoshimura Titan
Csak ne dobná meg a fogyimat 1 literrel.

Titániumot mivel lehet polírozni ?
Amúgy egy helyen nekiálltam, erre lejött a kék réteg róla.
Úgyhogy most szürke, de szerintem az oxid lehet és a hő hozhatja ki.
Vagy tévedek ?
Node Te is tudod, hogy a sima túragumik, vagy sport-túra gumik
merevebbek, névlegesre fújva nem deformálódnak annyit.
Mivel nem deformálódik, nem fejleszt annyi hőt se, így nem lesz akkora
nyomásnövekedés.
Átlag motoros átlag gumival utcán nem motorozza ki úgy a gumit,
hogy gondot okozzon a nyomáskülönbség...
Vagy én vagyok túl lötyipötyi és nem húzom eléggé a szarvát .
Neem ennek nem a kipufogóját kell élvezni! Itt a dorombolás jó 3-6e ig
7 nél mikor Vtec nyit ott meg mint valami brutális V8 amerikai moslég úgy el kezed ordítani q...va jó
Tegyél rá sportdobot, és nem fog hiányozni a sornégy hangja!
Jó lesz akkor az levegővel is! :D
nem vagyok verseny pilóta amúgy sem... Bár ezzel a géppel még a kanyarok is másabbak. Bár a sor hang kicsit hiányzik ez az egy fájdalmam van!
Háát a fene tudja, sokak szerint van értelme, de inkább pályán vagy nagy melegben mert ahogy írod nem növekedik a nyomás a annyira (sőt) mint a normál léggel, kamion pótokat töltik néha azzal mert pl. nekem legutóbb a melegben épp gumisnál voltam és bár még csak 20° volt, de már 10bar-t mutattak a gumik pedig hidegen felszereléskor csak 8-at töltetek beléjük, nagy melegben 11 fölé is mehet megrakva, nagyon nagyot változik melegre míg a nitrogénnel nem.
Nem tartom értelmét. Van ilyen marketing duma, hogy nitrogénnel
töltik és mivel az nagyobb molekula így nehezebben ereszt...
Meg nem reagál annyira a hőre.

Szerintem felesleges.
Hacsak nem héliummal!

Bridgestone lesz!
Mert az első misit ami fent azt mondta pilotal nem szerencsés párosítani!
Újba pedig azt hiszem Bridgestone BT023 Páros lesz eddig 63k amit találtam!

Ja még egy kérdés! Szerintetek van értelme gázzal töltetni gumit?