Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt erről már más fórumokon szó, balos kanyarokban sokan bátrabbak,
nagyobb ívűek a kanyarok, nem a szembe sávba sordódsz,
nagyobb sebességet engednek meg.
Plusz az összes körforgóban is a bal fele kopik.

Ettől még lehet más is az oka, de olvasni lehet ezt az okfejtést is.
Ehhez képet lécci, mert nem világos melyik fele.
Bocsánat, telószárakat akartam írni. Azok nem párhuzamosak.
Hát, nehéz kérdés. Lehet a gumi rossz, de lehet, hogy a villák nem állnak párhuzamosan. Alaposan meg kéne mérni mindent elöl.
Szép napot,és Kellemes ünnepeket mindenkinek.Érdeklődnék,hogy az első gumimnak miért csak a fele kopik? a közepétől a bal fele inkább Rossz lenne a gumim? vagy valamit be kellene állítani?Az igaz hogy már le akarom cserélni,csak bosszant 1-kicsit.Köszönöm a kedvességeteket,további szép napot kívánok néktek.
Nálam mindig van defektjavító. Ráadásul a motorgumit fel is fújja, nem kell hozzá elektromosság. A gumisig ki is bírja, gyakorlati tapasztalat.
Köszi az infót! De az csak link volt hogy milyenek vannak! A metzler annyiból jobb hogy Veszprémben van és ismerjük a céget.
A misit viszont csak minta miatt linkeltem!
Most Michelin Radial Macadam van elöl hátul rajta! Sajna webshopban nem találtam ilyet!
Kiváncsi lettem miért annyira magas az alapár azon az oldalon!
Annyiból könnyen adhatnak ekkora kedvezményt.
Ne tévesszen meg a kampány!

http://www.r17.hu/921-michelin...
Kellemes ünnepeket minden RF tulajnak s családjának!
Koszonom szepen az infot. Aszem olyat veszek ra mint ami most rajta van. Tutin melegszik jó a kanyarban es nem kopott kockásra futó felülete.
Könyvébe misi meg metzler ha jol emlekszem majd meg nézem pontosan.
Road táncolt kanyarban...

Én erre csak azt tudom neked mondani, hogy Apu motorját megvettük
80%-os gumikkal...
... ja....
... 80%-os 2005-ös gumikkal. ÉÉÉÉéééletveszéééély volt vele motorozni.
Pilor Road-ok voltak egyébként.

Vettünk rá 1 pár új (2013-as) Pilot Road-ot. Most lábtartóig...
Egyre inkább érik bennem a tapasztalat alapú vélemény, hogy
motor gumit 4-5 év után kukába !
Nekem volt Metzeler, Z6. Jó volt, szerettem.
De biztos, hogy sport gumit szeretnél venni ? Az hamar elfogy ám.

Ugyan az a gumi két különböző motoron teljesen másképp viselkedik.
A VFR 750-re a PR2 szerintem nem volt a legjobb választás,
de sokan a Banditosoknál pl. szeretik.
Arra azthiszem valami Pirelli a gyári ajánlás, azzal első osztályú is volt !
De teljesen logikus, a gumik formája, mintája, anyaga mind-mind
más... a motorok vázgeometriája, futóműve, súlypontja megintcsak más-más.

Én csak azt tudom neked őszintén javasolni, hogy a motorodhoz
gyárilag ajánlott típusú abroncsok közül válassz !
(Kivéve, ha fórumos tapasztalatok óva intenek, vagy azóta kiváltó
típusa jött ki az abroncsnak, lásd Michelin Macadam -- PR1)
Nem csak marketingből ajánlják (nyugaton van ahol kötik is a
gumitípust a motorhoz és csak azzal lehet forgalomban).
Valamint újat vegyél, akár mennyire fájó is.
Mi is próbálkoztunk több féle használt gumival is, de a vége az lett, hogy újakat vettünk. Óriási a különbség tapadásban, és biztonságban. Csak egyszer kell rászánni a pénzt, és szvsz 3 szezont simán kibír. A biztonság meg megfizethetetlen, főleg két személlyel.
Új gumim még sajnos motoron nem volt!
Misi viszont pár RF volt hátul nekem a Road táncolt kanyarba!
Most a VFR egy misi szett van! Ez tetszik kanyarba döntve húzom neki és nem érzem hogy táncolna vagy hogy ki akarna törni. Lehet hogy azt kellene csak újba :D

Köszi a véleményt!
Én nem vagyok Metz párti, a Michelin PL2 meg nekem nem vált be a VFR-en. A két komponens miatt kanyarban nem éreztem stabilnak, főleg két személlyel.
A családban a Michelin PL1 jött be a legjobban a mozdonyokon. A Kawára meg Michelin Pilot Street lett véve, az is bejött.
DE EZ CSAK AZ ÉN VÉLEMÉNYEM!

Most a PL1 az r17-nél párban 55k ft.
3: gumi 3

Eddig ez tetszik leginkább!
Srácok! Nem szeretnék gumi háborút inditani de kellene tapasztalataitok!
Két elérhető szett lenne amit találtam:
1:gumi 1
2:gumi 2

Egyenlőre a spórolás stádiumában vagyok de ezek közül valamelyiket néztem! Szerintetek melyik a jobb? Illetve hasonló árban van e konkurencia ami hasonlóan jó lenne!
köszönöm szépen :))))
http://www.manualedereparatie....


http://www.manualedereparatie...
.


Ezeket tölcsed le, bent van minden információ ami kellhet!

képeket meg itt böngészhetsz ötleteket keresve:
http://www.bikepics.com/suzuki...

elöl--hátul
2,5---2,5

2,5---2,9bar van a matricán
Bár nekem meg 600asom van.
Nyugodtan járj annyival. Ha jó a gumid, nem veszed észre közúton a különbséget.
Holnap megyünk egy kisebb kört a hegyekben, úgyhogy meglátom mennyire hangos.
1 negatívum már van, a szemüvegem (bár első blikkre jónak tűnt), nagyon nyomja a fejem.
Nem, az a "rovarháló" az gyári tartozék, ahogy a alul a sisakperem gumi is.
A Bluetooth rendszert beleimádkoztam, úgyhogy az is belefér.

A régi sisakom 3.5 éves. 3 éve van meg a Bandit és a képeim közt
még az RF-en is hordtam. Amúgy azt is csak ajánlani tudom mint új,
azthiszem a Caberg Duke az utódja.
Majdnem olyat vettem amúgy, de aztán ez a NOX jobban tetszett.
És 1 személyre?
Hátsó lengő villán baloldalán nincs egy matrica? Azon nekem anno rajta volt! ha jól emlékszem 2 személyesre akkir első 2,4 hátsó 2,6 de nem vagyok biztos benne és nekem 400asom volt!
Sziasztok, Ti milyen guminyomással szoktatok közlekedni egy ill. két személy+túratáskákkal?