Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amelyik fiatalabb.
Passzolom a kérdést...
A Bt023 engem mindig is vonzott, a 021 annyira nem, ahelyett vettem a Road1-et.
Urak!
Bridgestone Battlax Bt021 vagy
Michelin Pilot Road II
?

Egyenlőre sajnos marad a használt gumi! Amíg össze spórolom az újra a lovét.
Pár száz forint eltérések lehetnek, nem érdemes messze menni érte mert több lesz a fuvar mint amennyivel olcsóbb ott.

Én ezt használom:
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...

De van ennyiért is, bár nem tudom mennyire hatékony:
http://brenta-fek.hu/spd/FT305...

http://www.robogowebsh
op.hu/fe...


http://www.motostyling.hu/webs...
Ismer valaki valami bejáratott boltot Pest környékén ahol lehet hátsó fékbetétet kapni 600-ashoz? Nem kell verseny betét, inkább a betét kopjon mint a tárcsa.
Még nem keresgéltem, hátha valakinek van bejáratott helye.

Amúgy asszem láttam Pistabááá volt rf400-asát valahol a 11.kerületben parkolni
Igen, az megegyezik a 600-aséval, de a 400-asé más.
Ha az AC nyomja rendesen, a fúvókák nem tudnak annyit átengedni, hogy ne teljen meg. Szerintem.
A sok cső...
RF900...

Egyik ami legfelső az a vákuum hoz kapcsolódó "légköri" cső az meg a légszűrő tetejére ahol van egy szivacsos légszűrő neki külön.

Másik cső az túlfolyó ami kb a benzincső felett van 1 cm rel az meg úgy kb váltóig.

3dik meg az üza de az meg adott hogy mire való.

A vákuum és túlfolyó az párosan van szóval 2 cső van a 4 karbihoz
Jaaaaaa... lehet erre emlékszem, hogy boruláskor van szerepe...
De hogy tud az normál esetben úgy megtelni, hogy azon folyjon ?
Nekem mindig beömlött a hengerbe a CO és az alapjáratin keresztül.
Metzeler MEZ4-et nagyon messzire kerüld el !

Külföldi fórumokon a PR1 és PR2-őt használgatják 800-ason, ahogy olvasgattam,
meg persze mindenféle sportabroncsot is.
Na, amit éjjel írtam az igaz a 6 és 9 kilós karbikra.
Ilyen mikor az ember telefonon kommunikál és nincs nála a dokumentáció.
Mármint a szellőzőcső helye és elvezetése a váltó fölé az amit írtam.
4 kilóson viszont a légszűrőház tetjére van felvezetve a szellőztetőcső.
Ezeket már nem kapod csak az utódait.
Ha új gumit veszel akkor nagyon jókat kapni
már.
Elõre most vettem Michelin PilotPower1-et.
4 milis mintamélység(gyári új)
elég lesz amíg lekopik hátulról a RoadAttack2. Aztán egy pár PilotRoad4
a terv.

Ezek a csövek az úszóházfelsô részénél
vannak bekötve. Normál esetben az
úszóház szellôzése a szerepe,
mikor megfekteted vagy nem zár a tũszelep
akkor a csöveken keresztül elvezeti a kiömlõ
benzint kevésbé gyúlékony helyre.
Enyémen miért a generátor mellett van a
vége, annak majd utánanézek a manualban.
Pedig mikor a RF -emen rossz volta karbi akkor nekem azon csövön jött a nafta ... az úszó mikor ki akadt mert a réz perselyt nem jól tettem a helyére és a tűszelep nem tudott nyitni zárni!

Lényeg az hogy annak nem kell sehová csatlakoznia. Én le vezettem alulra, hogy ne a kipufogóra folyjon ha gond van!

Na meg van az első VFR adat :D
200km-n mérve 6,1es átlaga van a gép sárkánynak! kicsit sokkalom de nem úgy használom mint az RF-et

Az élményt és a kényelmét egybe vetve nem izgat a fogyasztása. Sötétbe valami eszméletlen menni vele. Nagyon jó a világítása.

Aztán most agyalok meg néztem milyen gumit ír a gyár rá!

1 Dunlop D204k hátsó
2Bridgestone BT020R BB
3 Metzeler MEZ4A

Valamit muszáj lesz mert meg mértem és szabálytalan...
De, az egy túlfolyó, ami akkor kap szerepet
ha megfekteted a motort.
Van mindhárom méretũn.
6kilóson a váltó tetelyére(ig)
van levezetve.
4kilóson az a rövid görbe nincsen mert a
légszũrõházból kapja a membrán alaţi
rész a szivatóval a levegõt.
Esetleg érdemes levezetni a többi
csõ mellé.
Ha a 600-as karburátorából indulunk ki, akkor a membrán egyik oldala a vákuum, arra mozdul a membrán gázadáskor, a másik oldala meg a külső levegőt engedi a membrán túloldalához. A 600-ason a légszűrőházon van egy külön kicsi szivacs szűrő, és oda van bekötve ez a cső
A GSF400-as manualon az a cső "Air vent hose"-ként van jelölve, tehát annak is ezt a célt kéne szolgálnia. De hogy hova megy az nem derül ki egyértelműen ahogy nézegettem most
Laci, az nem túlfolyó...
Képzeljük csak el, hogy "feltelik" odáig a karbi.
hopp...
Nem tudjuk elképzelni, mert beömlik a hengerbe, mielőtt feltöltődne odáig.

Tán taschner írta le a Bandit fórumon, hogy miért is van az a cucc ott,
és teljesen más okból.
Már nem emlékszem mit írt és lusta vagyok visszakeresni.
az én levegőszűrő házamon sincs semmilyen csatlakozási lehetőség csak azon csodálkozom hogy miért nem hosszabb az a cső hogy leérjen a pufó alá azért gondoltam hogy csatlakozik valahova.
bocsi a betű hiányért. :D Kicsit nehezen megy a gépelés mostanában... Hiányos az egyik ujjam. kötéssel nem olyan jó.
Ez az én kis gépem és az én kis cikkel ahonnan van a kép! 400as karbi sor van a képen. Az alsó cső az benzin cső azon kapja a naftát benzin szűrőn keresztül a felső cső pedig a túlfolyója! Azt le vezettem a gép alá hogy ne kipufra folyón ha baj van! Az csak egy túlfolyó! Az én levegőszűrő házamon nem volt semmilyen csöcs ami a karbival találkozott volna!
400-as

A kép alapján... 600 as vagy 400 as a gép.
Én csak a 900 as hoz tudom: megy a légszűrőház tetejére egy kis csonkra ami elött szivacs van (magyarú kis légszűrő ennek a csőnek).
600 nál nem tudom de kéne lenni elötte vagy valahol valami szűrőnek hogy a kosz ne jusson be a kar

biba és koptassa szét hamar.
Egy kis segítséget kérnék a mellékelt képen a bekeretezett karbi melletti csőnek a másik vége az hova csatlakozik
Szép napot mindenkinek,és köszönöm a hozzá szólásokat,de most le cseréltetem a gumit,és meglátom.Köszönöm további szép napot mindenkinek.
Párszor többet fordulsz balra, az szerintem nem látható a gumin feltűnően. Vagy igen?
Kicsit szűkebb a majrécsík, de láthatóan nagyobb kopást nem tudok elképzelni.