Ha a JP 12Ah 125Ah a márkásak jóval drágában Varta 140Ah/ 12Ah-es a Banner ha jól emlékszem 150-et tudott!
20-30Ah inditó áram viszont nem ér meg még egy JP aksi árát majdnem.
Igen azt néztem az lehet távra kicsit meredek :)
Majd keresek valami barátibb kanyart!
Azt ha jól tudom párban lehetett fel le kapcsolni! De közben VFR klubban ki okosítottak! 2003 ig volt kapcsolós és onnantól kezdve a vész villogót tették a helyére!
Hát beszéljük meg ki jönne hova menjünk esetleg 1-2 nap?
Indításnál le veszi! Nem nyúltak bele pontosan nem tudom melyik évjárattól vissza tértek erre hülyeségre! Van olyan aminek van kapcsolója az enyém pont nem olyan!
Rossz aksira rámérés nem fog reális eredményt adni nagy valószinűséggel.
Kérj havertól egy jó aksit, azzal mérjetek töltést, bár ha állásába lemerül akkor nyugottan szánny rá egy tizest!
Imi ugyan piros! De nem bántam meg eddig. Bár csak 130km-t mentem vele.
Meg fordult a fejembe hogy 600 RF de ezt nem lehet egy lapra tenni az RF-el futóműve ABS. 140nél olyan mint ha csak simán kis élmény motorozáson lennél 90nél! Legalább is az RF-emhez képest! Kicsit a fogyasztásán aggódók de ezt majd meg látjuk mit tud!
Bár a Honda is el követte azt a hibát mint az RF, gyújtáson megy a tompított 2 X 55W.
Úgy hogy ebbe is befogom szerelni a kis kapcsolómat :D
Ami tetszik hosszú fény is 2 X 55W és nem veszi el a tompitottat lényegébe 4 lámpa világit! Sötétbe majd ki próbálom valamikor csak most esik sajna :(
Ülés pozíciója szerintem 5ös szél védelme viszont kicsit az RF-nek jobb volt. Vagy csak a tempóm volt nagyobb.
Szerintem mérj rá a töltésre, ez a leggyorsabb hogy kiderítsd mi van vele!
Beindítod a motort, akkor az akkun olyan 14V fölötti feszültséget kell mérned, ideálisan 14.4V-ot. Ha ennél jóval magasabb, az se jelent jót mert tönkreteszi az akkut, ha alacsonyabb akkor nincs rendes töltésed.
Nem. Ha jó a töltése a mocinak, és az aksi is jó, akkor csak télen kell tölteni. Nálunk legalább is így megy . Ha rendszeresen lemerül, akkor töltéshiba, vagy az aksi rossz.
20-30Ah inditó áram viszont nem ér meg még egy JP aksi árát majdnem.
Igen azt néztem az lehet távra kicsit meredek :)
Majd keresek valami barátibb kanyart!
És az mekkora indítóáramot tud ennyiért?
Ehhez mit szólnátok május 1re?
Hát beszéljük meg ki jönne hova menjünk esetleg 1-2 nap?
Május 1, hol?
Kérj havertól egy jó aksit, azzal mérjetek töltést, bár ha állásába lemerül akkor nyugottan szánny rá egy tizest!
https://www.google.hu/search?q...
Meg fordult a fejembe hogy 600 RF de ezt nem lehet egy lapra tenni az RF-el futóműve ABS. 140nél olyan mint ha csak simán kis élmény motorozáson lennél 90nél! Legalább is az RF-emhez képest! Kicsit a fogyasztásán aggódók de ezt majd meg látjuk mit tud!
Bár a Honda is el követte azt a hibát mint az RF, gyújtáson megy a tompított 2 X 55W.
Úgy hogy ebbe is befogom szerelni a kis kapcsolómat :D
Ami tetszik hosszú fény is 2 X 55W és nem veszi el a tompitottat lényegébe 4 lámpa világit! Sötétbe majd ki próbálom valamikor csak most esik sajna :(
Ülés pozíciója szerintem 5ös szél védelme viszont kicsit az RF-nek jobb volt. Vagy csak a tempóm volt nagyobb.
Beindítod a motort, akkor az akkun olyan 14V fölötti feszültséget kell mérned, ideálisan 14.4V-ot. Ha ennél jóval magasabb, az se jelent jót mert tönkreteszi az akkut, ha alacsonyabb akkor nincs rendes töltésed.
Az pont arra való amire neked kell!
Áldozz rá annyit és nem kell aggódnod utána miatta.