Ha meg beszéltük melyik útvonal lesz akkor ki találjuk meg hogy hol találkozzunk? Utánam ezt nem én szervezem :D De végül is ViFeRen is kész a GPS-tartó meg a táp :D teszten már túl van!
Ha 20.-án lesz, akkor lehet, hogy én is csatlakozok.
Ha megyek, akkor nekem nagyjából mindegy melyik karikát csináljuk,
majd megyek utánad.
Viszont az ütemtervet tisztázni kellene. Semmi kifogásom a vizezéssel,
de az elvesz egy pár órát a napból.
Ugyan ez javarészt nem nehéz terep, így lehet ütemesen haladni, de még a gúgli is közel 8 órát ír csak motorozásra.
Ha én reggel 7-kor elindulok, kb. 8:30-ra vagyok Balaton északi részén.
Ezt követően 8 óra motorozás mondjuk egy 2 órás fürcsizéssel
és tankolással azt jelenti, hogy 6-7 között indulnék haza a kiinduló pontról.
Onnan még másfél óra.
Ami belefér, csak tisztázzuk akkor mit mikor hogyan ?
Aztán könnyen lehet, hogy nem is tudok menni... de gondolom
nektek is fontos milyen ütemezéssel töltitek a napotokat .
Ebédelni komlón tudnánk egy jó kis vendéglőt ismerek ott! Tavaly is ott ebédeltünk!
Remélem működnek a linkek! Kis vaszari szakasz elég rallys szakasz így ott óvatosság kelleni fog de nagyon szép szakasz!
Ha ezek közül valamelyik jó de ha más tervetek van írjátok
Iminek keszthely felől kell támadni! :D Ha a térképet jól nézem... :P
Az az egy kérdés hogy pestiek ill fehérváriak autópályán jönnek e egy darabig! ha igen akkor valami közös pontot meg beszélünk hogy hol legyen a találka!
Bár mondjuk Szombathely környékétől meg Bp-ről kb 200km-re van, kérdés hogy belefér-e. Nekem mondjuk beleférne, a többség Székesfehérvár környéki, így lehetne csapatosban. Kérdés hogy Imi merről jönne, mert neki ez nagyobb kerülő
Üdv. Én Letsgo ötletét támogatom, hogy a Balaton déli része legyen a helyszín . Nem tudom melyik tóra gondoltál. Orfű is szép helyen van, és saját számításaim szerint a térképen mindenkinek nagyjából egyforma távra van. A tóban gondolonm lehet fürdeni is. Helyi programokat bújva mintha búcsú lenne akkor éppen.
Más helyszín nem jut eszembe.
Teljesen más minta 4kilósé. Mindenképp a tűszelep-úszó
környékén kell keresni a hibát,
illetve ha már szét van szedve akkor a gumitömítések
közül a VITON anyagú "O" gyűrűket kicserélni az idomos gumikat meg ha ki vannak keménykedve akkor.
(Beszerzés időigénye, és ára miatt)
O gyűrűket megkapod bármelyik
tömítéstechnikával foglalkozó üzletben méret alapján.
Akkor ahogy látom mégse adtad el a gépet , Én voltam aki FB-n érdeklődött utána november környékén .
Sokat nem tudok segíteni, de maga a 600-as karburátor felépítéséről van egy videó, miszlikre bontott állapottól összeszerelésre. Youtube.
Az enyém is néha kezd hákliskodni, volt hogy gs500-nak képzelte magát a múlthéten, kb 100m múlva lett belőle triumph speed triple, majd végül RF Könnyen túl tudom szívatni ha nem indul pöccre hidegen.
A következő problémára szeretnék tanácsot/javaslatot/lelkisegélyt kérni:
Nem indul.
Bővebben:
Indítózva kb. semmit nem csinál, néha berobban a kipufogó szép lángcsóvát hagyva maga mögött és ennyi. Az összes gyertya nedves, a karburátorsorból folyik a túlfolyón. Szikra van, bár a . Egy hónapja Erdélyben már volt hasonló probléma, ott az 1-es henger karburátorának az úszója szorult meg, ott látszott is, hogy úszik a benzinben az egész. Amikor legutóbb mentem vele, 3 hengerrel indult, de pár percre rá már szépen járt, aztán most két hét állás után semmi.
Az rfklub.hu-n levő karbis cikket mennyire hasznosíthatom a 600-as esetén? Nagy a különbség belső felépítés terén? Okozhatja esetleg ezt a problémát a karbin kívül más?
Igazából nekem mindegy merre gurulunk. Bár a bakony pfuuu az ked uncsi lennei főleg ez a csesznek zirc :D De nekem a lényeg most az hogy BANDÁBA gurulunk :D
Kicsit körbenézek a térképen meg valami meg nézendő dolgot 3-400km? 300 as kanyart nézek és akkor találka többnyire belefér a 400kmbe
Szóval vasárnap lesz a találkozó...
Szerintem egy Zirc-Bakonybél-Veszprém kanyar beleférne.
Nem a tűző napon kell gurulni.
Másnak más ötlet?
Srácok....nem sok idő van eldönteni :-)
Hajrá!
Úgy néz ki hogy megállapodott a Doodle, Július 20 az ideális nap a találkozóra.
Mit csináljunk, merre menjünk, erre gyűjtsünk ötleteket!
Én támogatom a Balaton alatti környéket, mecsek, bakony, mátra környékét. Kb mindent.
Vagy, van akkor valahol rendezvény?
Ha megyek, akkor nekem nagyjából mindegy melyik karikát csináljuk,
majd megyek utánad.
Viszont az ütemtervet tisztázni kellene. Semmi kifogásom a vizezéssel,
de az elvesz egy pár órát a napból.
Ugyan ez javarészt nem nehéz terep, így lehet ütemesen haladni, de még a gúgli is közel 8 órát ír csak motorozásra.
Ha én reggel 7-kor elindulok, kb. 8:30-ra vagyok Balaton északi részén.
Ezt követően 8 óra motorozás mondjuk egy 2 órás fürcsizéssel
és tankolással azt jelenti, hogy 6-7 között indulnék haza a kiinduló pontról.
Onnan még másfél óra.
Ami belefér, csak tisztázzuk akkor mit mikor hogyan ?
Aztán könnyen lehet, hogy nem is tudok menni... de gondolom
nektek is fontos milyen ütemezéssel töltitek a napotokat .
A: link
B: Verzió pestieknek hazafelé autópálya és vissza!
link
C: verzióm link
Ebédelni komlón tudnánk egy jó kis vendéglőt ismerek ott! Tavaly is ott ebédeltünk!
Remélem működnek a linkek! Kis vaszari szakasz elég rallys szakasz így ott óvatosság kelleni fog de nagyon szép szakasz!
Ha ezek közül valamelyik jó de ha más tervetek van írjátok
Az az egy kérdés hogy pestiek ill fehérváriak autópályán jönnek e egy darabig! ha igen akkor valami közös pontot meg beszélünk hogy hol legyen a találka!
Más helyszín nem jut eszembe.
környékén kell keresni a hibát,
illetve ha már szét van szedve akkor a gumitömítések
közül a VITON anyagú "O" gyűrűket kicserélni az idomos gumikat meg ha ki vannak keménykedve akkor.
(Beszerzés időigénye, és ára miatt)
O gyűrűket megkapod bármelyik
tömítéstechnikával foglalkozó üzletben méret alapján.
http://www.cmsnl.com/suzuki-rf...
http://www.suzukimoto
s.com.br/...
Sokat nem tudok segíteni, de maga a 600-as karburátor felépítéséről van egy videó, miszlikre bontott állapottól összeszerelésre. Youtube.
Az enyém is néha kezd hákliskodni, volt hogy gs500-nak képzelte magát a múlthéten, kb 100m múlva lett belőle triumph speed triple, majd végül RF Könnyen túl tudom szívatni ha nem indul pöccre hidegen.
A következő problémára szeretnék tanácsot/javaslatot/lelkisegélyt kérni:
Nem indul.
Bővebben:
Indítózva kb. semmit nem csinál, néha berobban a kipufogó szép lángcsóvát hagyva maga mögött és ennyi. Az összes gyertya nedves, a karburátorsorból folyik a túlfolyón. Szikra van, bár a . Egy hónapja Erdélyben már volt hasonló probléma, ott az 1-es henger karburátorának az úszója szorult meg, ott látszott is, hogy úszik a benzinben az egész. Amikor legutóbb mentem vele, 3 hengerrel indult, de pár percre rá már szépen járt, aztán most két hét állás után semmi.
Az rfklub.hu-n levő karbis cikket mennyire hasznosíthatom a 600-as esetén? Nagy a különbség belső felépítés terén? Okozhatja esetleg ezt a problémát a karbin kívül más?
Kicsit körbenézek a térképen meg valami meg nézendő dolgot 3-400km? 300 as kanyart nézek és akkor találka többnyire belefér a 400kmbe
Szerintem egy Zirc-Bakonybél-Veszprém kanyar beleférne.
Nem a tűző napon kell gurulni.
Másnak más ötlet?
Srácok....nem sok idő van eldönteni :-)
Hajrá!
Mit csináljunk, merre menjünk, erre gyűjtsünk ötleteket!
Én támogatom a Balaton alatti környéket, mecsek, bakony, mátra környékét. Kb mindent.
Vagy, van akkor valahol rendezvény?
De kérdés, hogy a hátizsák anyaga mennyire fogja megmattítani a tank fényezését.