Nem nevetek, sőt mivel a tankban lévő benzinnel mostak a durva mocskot a karburátorról, megfigyeltem, hogy a párolgás után száraz fekete por maradt a tiszta felületeken. Bár akkor nem értem, hogy egy kis nyaggatás után a barátnőm GXX750F je miért indult ugyan olyan régi benzinnel. Bár ha belegondolok, hogy a múlt éven én kb. 40 km et motoroztam, így a benzinem már 2 éves is lehet (okés legyen másfél).
De azért hihetetlen, hogy szinte bele sem kapott 1x sem. Bár mikor éterrel próbáltam akkor kis idő után beindult nagy füstölés kíséretében. 1 próbát megér.
Imi az az igazság ilyen szép motorom soha nem lesz. Első nagy szerelmem volt 2 kerekűbe. Bár nem tudom meddig fogom bírni hogy széria gépem legyen :D Úgy hogy szerintem fog még a kezem közül hasonló jószág az útra kerülni. most viszont hogy itt volt a VFR azt hiszem az lesz a célom 800 isteni hangja volt gyári dobbal 5ből 5 csillag
Bizony! És most NE nevess!
Az illékony részei elpárologtak(egy részük)
és ott maradtak az adalék és a kevésbé robbanékony részei.
Vegyél egy kanna frisset, és szagold meg mindkettőt!
Öncs mindkettőből a betonra egy kis tócsát,
és figyeld mennyivel gyorsabban párolog a friss,
és még a nyoma is sokkal tisztább marad!
Csak háromszögletűt nem rakhatsz rá,
mert az a vontatmányokat jelöli-jelzi.
Enyémen a gyári, és ahova átfúrtam.
Dobozon lévő sima öntapadós, már rajt van
2010 tavasza óta. Attól sem kell félni ha abban gondolkodsz.
Sziasztok! Kb 800 km van az új gyertyasoromban. Ma 2 megadta magát.... Valami tipp? Más kérdés, hogy CR8E. Az előzőket azért cseréltem le, mert azoknál is ilyen problémám volt...
Hát megtettem mindent, de semmi siker. Csak éterrel(motorindító) -val kap bele. Még megnézem a benzin szivattyút, még egyszer a gyertyákat és megkeresem a flexet. :-)
Jahh... Hát igen nem a leg ideálisabb helyen van az tuti. Lehet veszek egy kissebbet és keresek neki egy jobb helyet. Megvan határozva h mekkorának kell lenni és h hol?
Köszi! (:
Az oldalcsíkokat leszedtem mert azt vissza akartam tenni de nem fogom mert az egyikről sikerült leszedni az ezüst csíkot ami adja a feliratnak a szinét mert alatta olyan zölde akartam mint a váz... Az nagyon szép lett volna, de a másikról nem tudom leszedni.
A prizma elvileg kell rá mert a műszakin kérik azt mondták nekem. Én is leszedném ((:
Jó reggelt!
Köszönöm szépen az infókat töprengek :D
CBR F mellet az indokom tetszik és van belőle 1-2 lehetséges darab ahol normális gazdája van, volt! Tény és való hogy ezt inkább az R hez hasonlítják és nem túrázásra használják!
Az igazi szerelem az VFR 800 V-Tech lenne. De itt sajnos az anyagiak nagy határt szabnak igen csak 1millió felett van belőle normális egyben lévő darab.
CBR 1100XX hát az uh b---eg :D néztem videót róla kicsit utána olvastam még is mit termel. Tetszik van is olyan amit km-ben 40e körül van és 2005 ugye ez vagy igaz vagy nem ezzel annyira nem foglalkozok. Itt inkább ami visszatartó erő 152Le meg hogy elég ritka...
Na majd ki derül, függ attól is mennyiért viszik el az RF-emet!
A fogaskerekes VFR nem dünnyög, hanem villanymotor hangja van . Viszont egy jó kipuffal, amilyen az "enyémen" is van, nagyon szép hangja tud lenni, de alatta mégis ott marad a villanyos hang. Ettől függetlenül egy kiváló motor, szvsz jobb, mint a 800-as. Sokkal megbízhatóbb, kényelemben ua. teljesítményben hanyagolható a különbség, forma meg ízlés kérdése.
De azért hihetetlen, hogy szinte bele sem kapott 1x sem. Bár mikor éterrel próbáltam akkor kis idő után beindult nagy füstölés kíséretében. 1 próbát megér.
Az illékony részei elpárologtak(egy részük)
és ott maradtak az adalék és a kevésbé robbanékony részei.
Vegyél egy kanna frisset, és szagold meg mindkettőt!
Öncs mindkettőből a betonra egy kis tócsát,
és figyeld mennyivel gyorsabban párolog a friss,
és még a nyoma is sokkal tisztább marad!
Nem tavaly nyári, ugye!?
mert az a vontatmányokat jelöli-jelzi.
Enyémen a gyári, és ahova átfúrtam.
Dobozon lévő sima öntapadós, már rajt van
2010 tavasza óta. Attól sem kell félni ha abban gondolkodsz.
http://www.felnicsikok.hu/inde...
Itt találsz értelmes cuccot a csík helyére!
22 fényvisszaverős zöld kicsit más árnyalat, de éjszaka eszméletlen!
http://www.bikepics.com/suzuki...
Litéri 6kilóst megint hirdetik!
Leszmégegyszerilyenszépmotorod!?
Amúgy a gyertyaképek egyformák mind a négynél?
Nem jó érzés... Örülnöm kellene de mégsem megy!
Ráadásul VFR-el jöttek...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Persze ezzel nem arra akarok rámutatni, hogy milyen baromállatnak lehet vele lenni, hanem inkább arra, hogy milyen rendben lehet tartani. ;)
Erre akartak azt hiszem utalni
Az oldalcsíkokat leszedtem mert azt vissza akartam tenni de nem fogom mert az egyikről sikerült leszedni az ezüst csíkot ami adja a feliratnak a szinét mert alatta olyan zölde akartam mint a váz... Az nagyon szép lett volna, de a másikról nem tudom leszedni.
A prizma elvileg kell rá mert a műszakin kérik azt mondták nekem. Én is leszedném ((:
Köszönöm szépen az infókat töprengek :D
CBR F mellet az indokom tetszik és van belőle 1-2 lehetséges darab ahol normális gazdája van, volt! Tény és való hogy ezt inkább az R hez hasonlítják és nem túrázásra használják!
Az igazi szerelem az VFR 800 V-Tech lenne. De itt sajnos az anyagiak nagy határt szabnak igen csak 1millió felett van belőle normális egyben lévő darab.
CBR 1100XX hát az uh b---eg :D néztem videót róla kicsit utána olvastam még is mit termel. Tetszik van is olyan amit km-ben 40e körül van és 2005 ugye ez vagy igaz vagy nem ezzel annyira nem foglalkozok. Itt inkább ami visszatartó erő 152Le meg hogy elég ritka...
Na majd ki derül, függ attól is mennyiért viszik el az RF-emet!