Red elnézésedet kérem szakszavak terén lévő hiányosságom miatt!
Én azért koptatónak mondtam mert amikor motor fékezek akkor gumihoz ér elvileg a lánc magyarán koptatja. Azt tudom hogy azért van rajta hogy ne a fém a fémen kopjon.
Köszönöm a segítséget és a nyavalygást befejeztem
Meg mértem manuál szerint 25mm én a leghosszabb részénél 24mm mértem szóval jól van beállítva tehát hajtani kell nem fülelni XD
Holnap beteszem az új aksit és goooo...
Lesz akkor valamerre menet vagy hiszünk az idő jósoknak?
Többiek?
Szerintetek létezik olyan, hogy a kilóméter órám felfele csaljon ?
Mármint sokat... úgy 90-100-ig jó, de valahogy nem bírom elhinni,
hogy 3-asban egy kövérebb gázra két pillantás alatt 180-on van.
Most három lehetőséget látok:
1. A kerékagyba csatlakozó spirált a gumis elcseszte, mi megjavítottuk,
de lehet valami szervi baja, ami miatt 100 felett irreállisan mér ?
2. A Martin ennyit változtat a nyomaték görbémen és 8000-ig húz mint a barom ?
3. Elszoktam tőle...
Te figyi Laci, én tökre nem értem ám miről van szó .
Mi az a lánckoptató ? Ha az enyémben is van gyorsan kiveszem,
nehogy elkoptassa nekem a láncom .
Ha az a fekete műanyag sín a kérdésed tárgya, ami a lengőkar
tövében a váz mögött, a lánc alatt van és amire álló helyzetben
felfekszik a lánc húzott ága, akkor az úgy tök jó.
Az a dolga, hogy felfeküdjön rá.
Amikor hajtod a gépet, akkor a húzott ág feszül magától, hiszen
ott hajt. A láncfeszességet te a terheletlen ágon ellenőrzöd.
Lementem megnézni, és látom ideje nekem is feszíteni rajt.
Egyébként a távolság csak a lánckerekek méretétől függ, azon csak cserével tudsz változtatni.
Enyémen mindössze pár mili van ha megfeszítem a felső oldalt.
Alapból eléri a koptatót.
Urak segítsetek! Tegnap haza hoztam a gépet! Ma mentem motorozni egyett és valamit neki vert a csizmámnak a gép. Félre állok és hát azt látom hogy a lánckoptatómból hiányzik egy darab!
Hurrá nics mit tenni haza indultam! Itthon szét kap. a lánc felső szakaszban hozzá ér alapból a koptatóhoz. Tudom hogy ez nem jó így de mennyire feszítsem mert ekkora gépen soha nem csináltam ilyet! 600-manualba rajz szerint és ha jól mértem akkor viszont meg jónak kellene lenni! Tanácstalan vagyok!
Valaki akinek jó meg mérné nekem hogy meg feszített állapotban milyen távolságra van a felső fele a koptatótól?
Bocsánat hogy ezzel idegesítelek hetek óta de nem boldogulok! Ráadásul ahol össze rakták ezek szerint ott se értenek hozzá
Hú, ezt csak most láttam, hogy van ilyen kezdeményezés. Hurrá, támogatom.
Mivel párom Kőszeg mellett lakik, párszor már átmentünk az osztrákokhoz gurulni egyet. Általában kisebb karikát, pl. ez a Rohonc - Léka környéke, de nagyon jó utak vannak persze.
Illetve egyszer voltunk a Semmeringen (ami a ring ellenére nem versenypálya :P), vannak ott is nagyon szép helyek.
Itt van is pár jelenet (a többi pedig a szintén említett Lillafüred): videjó.
Szóval ilyenekben szintén benne "próbálok vanni", Balaton is érdekel, vagy akár kisebb gurulások a környéken. Minden csak idő kérdése.
Okés ez igaz de nem tudom mit mérjek? A csavar közepén a luk nem egy forma azaz a távolságuk sem akkor. Bár most hogy gondolkozok ki lehetne számolni. Vagy arra gondolsz hogy a lengőkar belső felén mérjem a tengelyt? Mert az mindkét oldalon ugyan az elvileg.
Na majd szombaton valamit ki kell találnom mert ez így nem tetszik!
Most úgy állítottam be hogy le szedtem az anyát és a bal oldalon lévő fém jelölöjét központosan oda fogtam. amit mutatott azt állítottam a túl oldalra is! Így kb most nekem jónak tűnik... De azért elég katasztrófa japók ennél precízebbek szoktak lenni!
Ma szintén pesten voltam (mint a héten végig) és láttam egy sötétkék RF et úgy 13óra felé a lehet úton :) Ismerős volt a hang és hopp .. persze nem tudom 400-600-900 volt e..
Simán be kell tudnod állítani a lengőkar végéhez képest. Csak figyelni kell, hogy ha állítod az egyiket, a másik oldal elmászik. Ezért addig kell csinálni, amíg egyszer csak beáll, és jó lesz. Mi mindig így csináljuk, és jó.
Na kérem. A "köcsög" autós témához annyit, hogy ma 3km-re itthonról
olyan gyönyörűen kifordult elém két motoros egymás mellett
haladva, hogy egyetlen szerencséjük az volt, hogy betartottam az
objektív 65-öt...
Egy új SZétesiX-ER és egy hasonszőrű kék-fehér 125-ös csodarobesz,
se jobbra, se balra, át a 2x2 sávon be elém...
A géesikszeres srác utolsó pillanatban észrevett, bár neki már rég
késő lett volna, ha nem tudok lassítani, a robogós azt se tudta mi van.
Félre is álltak, most vagy azért mert megijedt, vagy valami műszaki
gond volt, de az indexet baloson felejtette és megálltak jobbon.
Szerintem kicsit megijedt. Nem csodálom.
Az rendben van, hogy az autósok nem figyelnek még ilyenkor, ez
megszokott... de egyszerűen nem bírom nézni, ahogy ilyenkor
kirajzik a sok új hús, aztán mennek a darálóba.
Ti észrevettétek már, hogy olyan május-június környékére csökken
a motorosok száma, aztán szeptemberre már "alig van" a márciusi kezdésekhez képest ?
Vagy csak bemagyarázom magamnak ?
Sziasztok meg van végre a lánc!
De a kerékben most se vagyok biztos hogy teljesen középre tették!
ilyen ujj bedugos szisztémával kb jó.
De akárhol mérek mindig más jönki...
Ja igen, és még valami...
Kipróbáltam a SONY HDR-AS15-ös kamerám.
Szerintem nagyon jó, jobb mint a GoPro Silver, de a Blacknél természetesen nem.
Szerintem ha valaki egy komolyabb sport kamerán gondolkodik,
annak teljesen jó választás. Persze a GoPro Black-nél nincs jobb,
de ha azt nézem, hogy a SONY HDR-AS15 (szerintem) jobb mint
a GoPro Silver, akkor megéri a Black árának felét.
Majd éjszaka beállítom a feltöltést a youtube-ra, bár igaz, hogy
egyelőre csak éjszakai felvételem van, és a "minőségi konvertálást"
is csak tanulgatom, tehát sikerült sokat levenni a minőségből....
Nekem is megvan az első száz kilométer.
A fékem remek lett, a kerékcsapágy cserékkel pedig megszűnt egy kis
menet közbeni ikarusz hang is.
A sisakba bekerült a bluetooth headset, nagyon jó az is, kényelemben
nem zavar egyáltalán, és jó a hangja.
A kipufogóba elkészült a furulya. Végül gyári 30mm-esre fojtja a
kiömlő 50-es Martin féle keresztmetszetet.
A furulya palástra 20db. 8-as furat került és befenekeltem.
Így a kiömlő keresztmetszet 706mm2, a furulyapalást meg kb. 1000.
Halk, kívülálló nem mondaná rá, hogy "deszéphangjavan", de az
a királyság, hogy menet közben, ahogy rajta ülök, pont kiválóan
adja a visszajelzést a terhelésről , kellemes motorhangérzetet nyújt.
Plusz, a jard se hiszem, hogy megállít.
Ja, mostmár értem... Elolvastam mégegyszer.
Kedvem az volna, de jövőhéten suli van, most készülök ezerrel.
Ráadásul hétvégén gépfelújítás van munkahelyemen, oda is be kell
vándorolnom körbenézni, hogy hogy halad a melódia.
Én azért koptatónak mondtam mert amikor motor fékezek akkor gumihoz ér elvileg a lánc magyarán koptatja. Azt tudom hogy azért van rajta hogy ne a fém a fémen kopjon.
Köszönöm a segítséget és a nyavalygást befejeztem
Meg mértem manuál szerint 25mm én a leghosszabb részénél 24mm mértem szóval jól van beállítva tehát hajtani kell nem fülelni XD
Holnap beteszem az új aksit és goooo...
Lesz akkor valamerre menet vagy hiszünk az idő jósoknak?
Többiek?
Ma volt egy laza velencei -tó kerülés RF 400 + 900 és Bandit S600 as összeállításban. Egy fagyizót le is teszteltünk közben.
Mármint sokat... úgy 90-100-ig jó, de valahogy nem bírom elhinni,
hogy 3-asban egy kövérebb gázra két pillantás alatt 180-on van.
Most három lehetőséget látok:
1. A kerékagyba csatlakozó spirált a gumis elcseszte, mi megjavítottuk,
de lehet valami szervi baja, ami miatt 100 felett irreállisan mér ?
2. A Martin ennyit változtat a nyomaték görbémen és 8000-ig húz mint a barom ?
3. Elszoktam tőle...
Mi az a lánckoptató ? Ha az enyémben is van gyorsan kiveszem,
nehogy elkoptassa nekem a láncom .
Ha az a fekete műanyag sín a kérdésed tárgya, ami a lengőkar
tövében a váz mögött, a lánc alatt van és amire álló helyzetben
felfekszik a lánc húzott ága, akkor az úgy tök jó.
Az a dolga, hogy felfeküdjön rá.
Amikor hajtod a gépet, akkor a húzott ág feszül magától, hiszen
ott hajt. A láncfeszességet te a terheletlen ágon ellenőrzöd.
De aztán lehet én nem értem megint miről van szó.
Egyébként a távolság csak a lánckerekek méretétől függ, azon csak cserével tudsz változtatni.
Enyémen mindössze pár mili van ha megfeszítem a felső oldalt.
Alapból eléri a koptatót.
Hurrá nics mit tenni haza indultam! Itthon szét kap. a lánc felső szakaszban hozzá ér alapból a koptatóhoz. Tudom hogy ez nem jó így de mennyire feszítsem mert ekkora gépen soha nem csináltam ilyet! 600-manualba rajz szerint és ha jól mértem akkor viszont meg jónak kellene lenni! Tanácstalan vagyok!
Valaki akinek jó meg mérné nekem hogy meg feszített állapotban milyen távolságra van a felső fele a koptatótól?
Bocsánat hogy ezzel idegesítelek hetek óta de nem boldogulok! Ráadásul ahol össze rakták ezek szerint ott se értenek hozzá
Köszönöm szépen előre is!
Ez van.
De így tavasszal nagyon jó lett, megy rendesen.
Mivel párom Kőszeg mellett lakik, párszor már átmentünk az osztrákokhoz gurulni egyet. Általában kisebb karikát, pl. ez a Rohonc - Léka környéke, de nagyon jó utak vannak persze.
Illetve egyszer voltunk a Semmeringen (ami a ring ellenére nem versenypálya :P), vannak ott is nagyon szép helyek.
Itt van is pár jelenet (a többi pedig a szintén említett Lillafüred): videjó.
Szóval ilyenekben szintén benne "próbálok vanni", Balaton is érdekel, vagy akár kisebb gurulások a környéken. Minden csak idő kérdése.
Na majd szombaton valamit ki kell találnom mert ez így nem tetszik!
Most úgy állítottam be hogy le szedtem az anyát és a bal oldalon lévő fém jelölöjét központosan oda fogtam. amit mutatott azt állítottam a túl oldalra is! Így kb most nekem jónak tűnik... De azért elég katasztrófa japók ennél precízebbek szoktak lenni!
Pedzegettem én is ezt a hétvégét, de ráérés hiányban még kimarad a dolog sajnos.
De próbálom követni itt a dolgokat, és alkalomadtán majd szolgálatra jelentkezem. :)
Ma szintén pesten voltam (mint a héten végig) és láttam egy sötétkék RF et úgy 13óra felé a lehet úton :) Ismerős volt a hang és hopp .. persze nem tudom 400-600-900 volt e..
olyan gyönyörűen kifordult elém két motoros egymás mellett
haladva, hogy egyetlen szerencséjük az volt, hogy betartottam az
objektív 65-öt...
Egy új SZétesiX-ER és egy hasonszőrű kék-fehér 125-ös csodarobesz,
se jobbra, se balra, át a 2x2 sávon be elém...
A géesikszeres srác utolsó pillanatban észrevett, bár neki már rég
késő lett volna, ha nem tudok lassítani, a robogós azt se tudta mi van.
Félre is álltak, most vagy azért mert megijedt, vagy valami műszaki
gond volt, de az indexet baloson felejtette és megálltak jobbon.
Szerintem kicsit megijedt. Nem csodálom.
Az rendben van, hogy az autósok nem figyelnek még ilyenkor, ez
megszokott... de egyszerűen nem bírom nézni, ahogy ilyenkor
kirajzik a sok új hús, aztán mennek a darálóba.
Ti észrevettétek már, hogy olyan május-június környékére csökken
a motorosok száma, aztán szeptemberre már "alig van" a márciusi kezdésekhez képest ?
Vagy csak bemagyarázom magamnak ?
De a kerékben most se vagyok biztos hogy teljesen középre tették!
ilyen ujj bedugos szisztémával kb jó.
De akárhol mérek mindig más jönki...
A kép alapján ma úgy ment 80 - 100 közé állt be bár 100 ig 1/2 útig nem ment el még.... mondjuk meleg még nincs.
Kipróbáltam a SONY HDR-AS15-ös kamerám.
Szerintem nagyon jó, jobb mint a GoPro Silver, de a Blacknél természetesen nem.
Szerintem ha valaki egy komolyabb sport kamerán gondolkodik,
annak teljesen jó választás. Persze a GoPro Black-nél nincs jobb,
de ha azt nézem, hogy a SONY HDR-AS15 (szerintem) jobb mint
a GoPro Silver, akkor megéri a Black árának felét.
Majd éjszaka beállítom a feltöltést a youtube-ra, bár igaz, hogy
egyelőre csak éjszakai felvételem van, és a "minőségi konvertálást"
is csak tanulgatom, tehát sikerült sokat levenni a minőségből....
A fékem remek lett, a kerékcsapágy cserékkel pedig megszűnt egy kis
menet közbeni ikarusz hang is.
A sisakba bekerült a bluetooth headset, nagyon jó az is, kényelemben
nem zavar egyáltalán, és jó a hangja.
A kipufogóba elkészült a furulya. Végül gyári 30mm-esre fojtja a
kiömlő 50-es Martin féle keresztmetszetet.
A furulya palástra 20db. 8-as furat került és befenekeltem.
Így a kiömlő keresztmetszet 706mm2, a furulyapalást meg kb. 1000.
Halk, kívülálló nem mondaná rá, hogy "deszéphangjavan", de az
a királyság, hogy menet közben, ahogy rajta ülök, pont kiválóan
adja a visszajelzést a terhelésről , kellemes motorhangérzetet nyújt.
Plusz, a jard se hiszem, hogy megállít.
Kedvem az volna, de jövőhéten suli van, most készülök ezerrel.
Ráadásul hétvégén gépfelújítás van munkahelyemen, oda is be kell
vándorolnom körbenézni, hogy hogy halad a melódia.