XD köszi ennyire nem vagyok fanatikus a színt tekintve! De Did láncban gondolkozok... Rs-en anno bevált és hát JAPÁN...
Az ár persze nem mondom hogy nem számít de a minőség az első....
Ahogy nézegettem valóban nem az gyűrű típusa számít. Pl a VFR is újonnan "O" gyűrűs van. ÉS azért V blokk nyomaték csak van :D
Na mindegy ez csak egy kis dolog amit találtam néztem.
Hétfőn meg nézem hogy mi van vele mert melózok hétvégén is!
Csak közben meg guggolt az aksim is :P csak hogy jó legyen! Úgy hogy csere az si. de nem baj fújást le számítva 2010-óta nem nagyon kellet költeni rá. csak filléres cuccok voltak.
Na mindegy... Ha szar akkor kuka és ahogy nézegetem egy olyan közép kategóriás árban kb 100Le ig jó az meg jócskán túlméretés! Kenni kenem és a feszítésre is figyeltem... Ezzel a lánccal vettem csak én raktam bele 20e km-t szóval nem mai darab.
Az áttételen gondolkozok még. érdemes lehet e cserélni?
Nekem ebből a táblázatból leginkább az tűnik ki, hogy a szakítószilárdság a döntő. Ezt viszont nem befolyásolja a gyűrű. A legerősebb pl: "O", de az egy számmal "kisebb" az már "X", de közben is változik, hol ez, hol az, logika nem sok van benne.
Ott van pl: az 525V és 525VM. Az egyik x, a másik o, LE ugyanaz, szakítószilárdság ugyanaz.
Szvsz a gyűrű nem számít, az csak a tömítettséget befolyásolja.
O gyűrűs 75 lóig javallott, vígan elég a 4kilósnak!
Ha nem kened rendesen vagy feszíted rendesen, akkor hiába raksz bele 525zvm-x láncot ami 100ló felettire is ajánlott, szétmegy az is
ugyan úgy.
meg nézem a manuált majd pontosan hogy írja de ha lazítok rajta akkor vissza kerülök lassan oda ahonnan indultam. És motorféknél laza volt szerintem mert a gumit ami villán van koptatta! Csak most nincs időm :( ááááá
Na mindegy majd hétfőn.
A gyűrű pont mindegy... az marketing. A szakítószilárdságát nézd a láncnak, régen az is fent volt a DID oldalán.
Nekem sima O gyűrűs lánc van fent, több mint 35000-et futott a mozdonyon, de semmi baja, hála az olajzónak.
Magának a láncnak az anyaga viszi a terhelést, nem a tömítőgyűrű profilja.
Nem MotoGP-ben vagyunk, hogy a gyűrűk profiljának súrlódása számítson.
Amúgy nekem is búg ha nagyon feszes, lehet engedned kellene rajta egy hangyányit.
pont az bajom amíg nem nyultam hozzá semmi jele nem volt. mindeg... did lancot néztem én is. viszont o gyurusbol egy premium kategoriás erősitettet neztem az X esből meg egy közép árasat. lanckereket ahogy neztem nem olyan extrém inkább csere az is nehogy szét csapjam az új láncot...
Mikor kinyírtam a láncot akkor volt
annak is olyan darálós hangja.
Mire felértem Szombathelyre, a meghúzott
lánc megint rálógott a villatengelyre
motorféknél pedig csak 30 km!
Manualban bent van mennyire nyúlhat meg a
lánc adott szakaszon. Mérôszalaggal megméred
és döntesz.
d.i.d. oldalán fent a láncokhoz javasolt
teljesítmény gyũrũfajták szerint.
Kicsihez nem kell x, elég az o gyũrũs.
Lánckerekeket nekem nem eţe meg,
de érdemes ránézni hátha.
Áttételt már nem tudom milyet választottam, de fórum elsõ pár hónapjában biztos megtalálod
ha rákeresel.
Én minden képp nittelőset szeretnék. mert a patentosok nagyon határ ertek Lebe. ez az egy amitől igzán rinyalok hogy szakad és perec van. szaki ugyan nem közel lakik de van. vele meg beszélem hogy a nittelést csinálja meg...
Szia Letsgo
Új lánc! Igen 525-ös O gyűrűst vettem rá, Aztán van olyan csavaros patentszem, megméred, az újból kiszedsz annyit amennyit kel és kész. Így csináltam és jó lett, egyszerű nem kell nittelni stb, szakműhely! http://www.sportmotor.hu/motor...
Sziasztok! Újabb hülye kérdésem lenne!
Lánc, be állítottam tutira hátsó kereket párhuzamos! Lánc nincs túl húzva viszont olyan hangja lett mint az ikarusz difijének csak nem olyan hangos! Kérdés a következő félre kophatott az első fogaskerék és azt "reszeli" a lánc és attól van olyan hangja?
Hétfőn talán lesz időm szét kapni meg nézem mi a hányás. Járt valaki hasonló módon?
Illetve nézelődök lánc után itt kellene tapasztaltabb társtól segítség! X- gyűrűs, O-gyűrűs a jobb?
DID láncot néztem nagy vason a 400-ashoz 525 láncot ír. illetve ami kérdésem az hogy szem db számot hogyan kell párosítani a fogaskerékhez? ( Van értelme áttételt módosítani) Red annó valamit türközött emlékszel még az adatokra?
De ha majdnem bealszol akkor inkább rövidítsd.
Én cserénél előre egyel nagyobbat tettem asszem.
Az ár persze nem mondom hogy nem számít de a minőség az első....
Van náluk narancs színben!
Na mindegy ez csak egy kis dolog amit találtam néztem.
Hétfőn meg nézem hogy mi van vele mert melózok hétvégén is!
Csak közben meg guggolt az aksim is :P csak hogy jó legyen! Úgy hogy csere az si. de nem baj fújást le számítva 2010-óta nem nagyon kellet költeni rá. csak filléres cuccok voltak.
Na mindegy... Ha szar akkor kuka és ahogy nézegetem egy olyan közép kategóriás árban kb 100Le ig jó az meg jócskán túlméretés! Kenni kenem és a feszítésre is figyeltem... Ezzel a lánccal vettem csak én raktam bele 20e km-t szóval nem mai darab.
Az áttételen gondolkozok még. érdemes lehet e cserélni?
Ott van pl: az 525V és 525VM. Az egyik x, a másik o, LE ugyanaz, szakítószilárdság ugyanaz.
Szvsz a gyűrű nem számít, az csak a tömítettséget befolyásolja.
Ha nem kened rendesen vagy feszíted rendesen, akkor hiába raksz bele 525zvm-x láncot ami 100ló felettire is ajánlott, szétmegy az is
ugyan úgy.
http://www.pinkmotors.hu/did/d...
Pont a gyűrűk fajtájával különböztetik meg a különböző erősségű
motorokhoz rendelést.
Na mindegy majd hétfőn.
Nekem sima O gyűrűs lánc van fent, több mint 35000-et futott a mozdonyon, de semmi baja, hála az olajzónak.
Magának a láncnak az anyaga viszi a terhelést, nem a tömítőgyűrű profilja.
Nem MotoGP-ben vagyunk, hogy a gyűrűk profiljának súrlódása számítson.
Amúgy nekem is búg ha nagyon feszes, lehet engedned kellene rajta egy hangyányit.
jóval erôsebb motorokon is alkalmazzák.
annak is olyan darálós hangja.
Mire felértem Szombathelyre, a meghúzott
lánc megint rálógott a villatengelyre
motorféknél pedig csak 30 km!
Manualban bent van mennyire nyúlhat meg a
lánc adott szakaszon. Mérôszalaggal megméred
és döntesz.
d.i.d. oldalán fent a láncokhoz javasolt
teljesítmény gyũrũfajták szerint.
Kicsihez nem kell x, elég az o gyũrũs.
Lánckerekeket nekem nem eţe meg,
de érdemes ránézni hátha.
Áttételt már nem tudom milyet választottam, de fórum elsõ pár hónapjában biztos megtalálod
ha rákeresel.
Új lánc! Igen 525-ös O gyűrűst vettem rá, Aztán van olyan csavaros patentszem, megméred, az újból kiszedsz annyit amennyit kel és kész. Így csináltam és jó lett, egyszerű nem kell nittelni stb, szakműhely!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Lánc, be állítottam tutira hátsó kereket párhuzamos! Lánc nincs túl húzva viszont olyan hangja lett mint az ikarusz difijének csak nem olyan hangos! Kérdés a következő félre kophatott az első fogaskerék és azt "reszeli" a lánc és attól van olyan hangja?
Hétfőn talán lesz időm szét kapni meg nézem mi a hányás. Járt valaki hasonló módon?
Illetve nézelődök lánc után itt kellene tapasztaltabb társtól segítség! X- gyűrűs, O-gyűrűs a jobb?
DID láncot néztem nagy vason a 400-ashoz 525 láncot ír. illetve ami kérdésem az hogy szem db számot hogyan kell párosítani a fogaskerékhez? ( Van értelme áttételt módosítani) Red annó valamit türközött emlékszel még az adatokra?
Köszi előre is a segítséget!