A mostanin nincsenek palástfuratok csak képem nincs róla.
Remus dobnál láttam még régebben azt a megoldást,
hogy nem szűkitett csak egy anya volt a vékony csőre hegesztve.
Azthiszem egy ilyen furulyát meg tudok oldani saját kezűleg.
Csak a furatok számára és méretére voltam kíváncsi.
Látom Martin bácsi a több, de kisebb furattal látta el.
Hangosnak hangos az enyém is nem kicsit furulya nélkül.
Nem igazán értem miért, mert akiket ismerek Martin dobbal,
azoknak sokkal halkabb.
Mostani furulyánál nem a palást van megfurkálva és befenekelve
a cső, hanem simán nyitott a cső vége.
Ötvenes átmérő van leszűkítve 28 mm-re.
Imi, ha van képed róla, fel tudsz rakni egyet a Martin furulyáról ?
Eszméletlen hangos a dob. Szép hangja van, tudnám hallgatni,
de előre látom, hogy egész nap zavaró lesz.
A másik meg az, hogy nem visszadurrog, hanem visszaropog, mint
valami dobtáras thomson géppisztoly.
Fojtani kell...
Megcsináltam a karbikat hogy "együtt" mozogjanak a vákum vezérelt lapok (meg a tű). Nemrég már mentem vele de akkor éreztem hogy nem egyfoma a hegerekből jövő erő (szegény keverék) Mos már egész jó....
Tekertem is 60 km vele itt a közelben...
De ez nekem totál attól függ, hogy Öcsikémnek mennyire lesz kedve motorozni.
Tavaly lazán toltunk egy 600km-es etapot sírás-rívás nélkül, nagyon jó volt.
Nem, biztosan nem autópályázok. Sose szoktam, nem most kezdem el.
7.-8. út Szentgotthárdig, ha ott lesz a találka.
Onnan Imit követjük, Kőszegnél meg szerintem mi leválunk és kis utakon visszajövünk BP.-re.
Ilyen Iván, Beled, Pápa, Zirc, Mór szerű útvonalat tudok elképzelni.
Én nem számoltam, csak ránéztem 650-700km körülre saccolom.
Srácok!
Időpontot lőjük be ha tudjuk! Hétfőn meglesz a pénz a láncra kedd szerdán meg jön és csütörtökre kérek időpontot VP-be a suzukihoz hogy fel szereljék.
Ami kérdésem mert nem találtam, hogy cél helyileg hol van?
Meg kb egy km kalkuláció kellene. Sajnos még szűkös a keret, de szeretnék menni nagyon :D
Tempó mindenképp 98%-ban szabályos.
Egyedül a lakott területen kívüli megengedett maxról feledkezem el
néha.
Labancoknál is a 100 engedélyezettről a 70-es kereszteződési
korlátozást betartva tervezem.
Imivel még nem motoroztam, de Budapestről hozzá, meg onnan
vissza Mi (én) is le kell, hogy gyűrjem a távot.
Ha én vezetem a túrát, akkor lakott területen KRESZ szigorúan betartva.
Lakott területen kívül a forgalomtól, útviszonyoktól és szabályoktól
függően 70-110 között.
Szigorúan nem terheljük sem magunkat, sem egymást feszített tempóval,
ilyenkor még egyikünk sem érzi annyira a motort, mint szezon végén.
Előzéseknél mindig figyelni szoktam arra, hogy a csapat leggyengébb
motorja is átférjen, ha nem fért át, akkor bevárom, ne ingerelje a lemaradás.
Van, hogy hosszú kilométereken keresztül inkább nem előzök,
nehogy gond legyen. Inkább érjünk oda, mint legyen baj.
Ha valaki eltűnik a tükörből, megállunk és jön a telefon, keresés.
Ez nem jelenti azt, hogy aki akarja nem eresztheti el a lovakat,
majd ha árokban köt ki, kihúzzuk. Én nem sietek sehova és lesz
nálam vontató kötél. Akinek meg túl erős a tempó, az lassít,
látom a tükörből úgyis, hogy lemaradt és lassítunk.
Lehet lúzernek tűnik a hozzáállásom, de volt szerencsém nem egy
olyan túrához, ahol látványosan túlvállta magát 1-2 ember a
csapatos motorozás hevében, aztán jött a motorsiratás.
Öcsém ült mögöttem már feszített tempójú túrázásnál, amikor
karistolt a lábtartóm... Élveztük, de már az elején megmondtam neki,
hogy lesz itt még baleset. Volt is (nem mi).
Nagyon szeretnék én is ilyen körre elmenni arrafelé, de ezt szerintem inkább kihagyom még. Hirtelen szerintem messze van még nekem (Budapest), meg van rendesen tanulnivalóm a motorral.
Milyen tempóban szoktatok menni így csapatosan? Gondolom azért összeszoktatok már.
Inkább kezdésnek szerintem egy óvatos pilisi kört csinálok majd ismerkedni amikor pár hét múlva feljövök az RF-el, arra jártam már párszor.
Szóval az akart lenni, hogy a szombatok nekem neccesek meló miatt!
Bocsi csak kicsit fáradt vagyok aztán ilyenkor csak írom nem értelmezem, hogy mit is írok!
Hanyat van esve előtte az egész sportmotor!
Sehol egy pontos mérés?
Sehol az alkatrészek eltakaritása?
Hogyha már nincs fedett,fényes,fütőtt,pormentes műhely akkor a kertben csak a blokkot szedje ki a vázból és a többit egy lepedön szedje szét, majd mossa el babakádban vagy a közeli autómosóban aztán a patyolat tiszta alkatrészeket a meleg szobában egy lepedőn mérje.Hogyha nemtud mivel mérni vigye el gépműhelybe megmérnek mindent filléres áron.Utána értékelje mi javítható, mi cserés, mi visszarakható.
Majd ezek után a szobában kellene egy lepedőn összeszerelni a patyolat tiszta alkatrészekből a blokkot célszerszámokkal.
Utána a komplett blokkot a kertben csak négy csavarral befogatni a vázba....
Itt nyoma sincs a videóin, hogy a körülményekhez mérten megtegye azt ami elvárható!
Mikor tőlem megkérdezték mit keres egy összeszerelés alatt lévő blokk az iróasztalomon közöltem azért, mert patyolat tiszta és se kosz se szag.Összeszerelni steril helyen kell, erre a kert nem alkalmas, majd ha kész a kertben csak a vázba lesz berakva.
Értem én egy kicsempézett műhely emelőkkel, meg minden szarral az ideális na de ami ezen a videón megy....
Remus dobnál láttam még régebben azt a megoldást,
hogy nem szűkitett csak egy anya volt a vékony csőre hegesztve.