Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bár még nincs alattam a motor, valami március 15 körüli vagy utánai jóidő esetén tényleg támogatom a dolgot.

(illetve régi nagy álom az egykori május 1-et megismételni, azzal a változtatással, hogy mindenki gond nélkül célba és haza ér)
Minimális szögben kell majd csak fordítani a csavart,
jobban jársz egy villáskulccsal mert jobban meg tudod tartani,
pontosabban tudsz vele fordítani.
Én tartok, várlak!
Lapos fogó lesz a precíziós célszerszám...
Sziasztok,

Lesz esetleg valamilyen szezonnyitó jellegű megmozdulás, aminél megtűrnétek a társaságomat?
Logikusan amivel tekerni tudod a
csavarorsót. Fogó, kulcs vagy
csavarhúzó.
Telefonon nem igazán látom az orsó végének
kialakítását.
youtubon találsz videót ha gondolod.
Nincs kéccség felôle!
Urak ugyan a 600 as manuálját olvastam el de úgy néz ki túl húztam pötyet
Meg mérem hogy el van e nyúlva meg be állítom a feszességet aztán meg látjuk :D
Köszi mindenkinek a segítséget!

Imi ha cserélem akkor csak normálisat fogok venni nem fogom el spórolni mint ahogy általában nem szoktam!
Üdv!
Ma szelephézagokat mértem (400vc) a szívóoldalon az összes szelephézag megfelelő volt (LO-Sub rocker-HI) A kipufogó oldalon viszont állítanom kéne... van valami ötletetek, hogy mivel kellene a szelepen állítani? Addig megvagyok, hogy fellazítom az anyát, de milyen szerszámmal állítsam be a hézagot?
Üdv...

Na én meg épp ma gurultam 38km -t. Igaz némileg rohammunkával de összeraktam a gépet. Szintén oldal/ alsó borítás nélkül mentem vele. Még a láncon feszíteni kell mert lazás. Még a prolasztón ütni kell valamit ... még nem az igazi. DE amúgy jó volt...
Te is sokat dolgozol rajta látom.
Jövő hét végére már én is motorozható állapotban szeretném tudni.
A hátsó fék kész, a fékcső fasza nagyon, az elsőt majd a kerékcsapágy
cserék után rakjuk össze, aztán jöhet a karbizás.
A Martinnak meg atom hangja van a garázsban
Végre volt időm tegnap összerakni a motort.
Már csak az oldalidomok hiányoznak róla.
Kormánycsapágyat pucoltam, bovdeneket olajoztam, önindítót, generátort pucoltam kentem, karburátor o gyűrűk csere ell, szinkron, hátsó féklámpakapcsolónak kellett egy kis wd40,
generátorhajtásnál hangforrás keresés de a generátor lesz a hangos.
Lánc még jó lesz, fékbetétek is, pár hét múlva műszaki. Addig még gumikat kéne esetleg cserélni.
Próbára persze nem volt időm.
Rég volt már Szilveszter!
Az világos nekem is, hogy nem a gyűrű miatt tud többet a lánc hanem az alkalmazott fémtől.
De a marketing akkor is mindenhol döntő dolog! És egyszerűsíti a
földi halandó életét.
De azért Letsgo gyűrű nélkülit ne vegyen rá ha talál mégha esetleg magasabb is kicsivel annak szakítószilárdsága!
Imi, éppen ezt írtam neked az előző hozzászólásomban.
Nézd meg a CHAIN SPECIFICATION fület. Ne a köbcenti szerinti
ajánlást nézd, mert az marketing. A műszaki paramétereknél rögtön
szembetűnik, hogy miért ajánlják a busára a több betűst:

Pro Street
530VX Szem vastagság külső, belső: 2,2 - 2,2
530VX Szakító szilárdság: 41.0 kN

Super Street (Greatest wear resistance / max. kopásállóság):
530ZVM-X Szem vastagság külső, belső: 2,4 - 2,6 = ezért való busára.
530ZVM-X Szakító szilárdság: 46.3 kN (Csak mert vastagabb.)

Semmi köze a tömítőgyűrűnek a lánc fizikai teherbírásához.
Az lehet az oka annak, hogy egy ideig a "kisebb" teherbírású
láncokhoz O gyűrűt alkalmaztak, hogy az O gyűrű nyilván olcsóbb.
Ha megnézed a SPECIFICATIONS-t, akkor ott már nem
látsz 520-as O gyűrűs láncot egyáltalán, mert már csak X gyűrűst írják ki.
A Professionalban van még 420 meg 630 O gyűrűvel... azt ennyi.
Még mindig azt mondom, hogy jelen esetben a szakítószilárdság a döntő, nem a tömítettség. PL:
525V = 3700 = "O"
525VM = 3700 = "X"
Ugyanaz, csak más a tömítés, bármelyiket használhatod az adott motorra.
520 gyűrű nélküli = 3170
520V = 3120 = "O"
Itt gyengébb a gyűrűs!
428V = 2010 = "O"
428H = 2420
Itt is gyengébb a gyűrűs!

Csak attól függ minden, hogy milyen erősre gyártják magát a láncot. Az, hogy tömítik e, vagy nem, az csak egy extra, az élettartam meghosszabbítására. A tömítés milyensége pedig leginkább csak marketing a hétköznapokban. Ahol számít, az a terepmotorozás, mert ott sokkal nagyobb a koszolódás mértéke, vagy az esős, párás környezetben.
Sziasztok
Elment a Röfi ma elvitték 250 pénzért.!
Majd a kis Vespa-val csapatok ha motorozhatnékom támad . Ha nem gond maradok a klubban.
Üdv: Dani.
Különböző méretű láncokat ne vedd egy osztályba!

Mikor Én cseréltem 2007 környékén, akkor az o ring volt 75 lóig,
x volt 100 lóig és asziszem a w volt a 100 ló feletti motorokhoz
az 525-ös méretnél.
Azóta eléggé megkutyulták a jelölésrendszerüket, de akkor is jellemzően méreten belül az alkalmazott tömítésfajták
különböző, egyre nagyobb terhelhetőséget takarnak.
Busára írja az erősebb 530zvm-x-et, de rárakhatod a gyengébbik
530vx-et is (ami o gyűrűs volt régen de már ez is x gyűrűs) mert méretre egyezik, de nem fogja bírni.

http://www.didchain.com/street...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_400_r-7697312

Megv
álok tőle, nagyobbat szeretnék.
Ezt nézd át Imi.
A mi szintünkön tökmindegy, hogy milyen a tömítőgyűrű profilja,
a láncszem vastagsága és a szakítószilárdság már nem.

Most épp az X gyűrű a menő, hogy elhigyjük, hogy mennyivel jobb.
Pedig létezik már sok-sok éve W gyűrű is... majd jön az is, legyen okunk cserére...
Ja, és ma már motoroztam .



15m-ert.
http://youtu.be/DFdaIjdnQjc az első kerekem (is).
Rövidíteni nem fogom csak hosszabbra!
Meg látom hétfőn kiderül! Köszi a segítséget. :)
Na alszok rá egyet holnap meló... :) Hétfőn meglátjuk mi a dörgés!
Na jó éjt Urak
Én is azért tettem előre nagyobbat.