Letöltöttem a user manual okat, de pont a képek elég rossz minőségüek. Azt hiszem 3x van meg ugyan az, de eggyik sem valami jó minőségü. Találtam céget aki O gyürüket árul (meglepően jó áron), de a méretekkel segíthetnétek (átmérő, vastagság).
Nálunk (szlovákiában) 2 vizsgáztatás van. Technikai állapotra(STK) és károsanyag kibocsátásra (EK). Ha van egy kocsid, amelyiken mindekettő érvénytelen, annak ellenére, hogy van biztosításod, vagy nem is jársz a kocsival, akkor napokon-heteken belül kaphatsz 165 + 165 eurós büntetést és ha nem ójítod meg adott időn belül akkor újra. Ha ne adj Isten nem fizetnéd ki, akkor ez az összeg elég nagy ahhoz, hogy bírósági tárgyalás legyen belőle. Esetenként szó nélkül bevonhatják a gépjármű papírjait. Egy nagy szopatás az egész.
Amikor a kocsim volt szervízben, akkor is kaptam büntetést, mivel motor nélkül nehezen mehettem volna vizsgára. Felmentés, kifogás nincs (a szervíz adott volna igazolást arról, hogy a kocsi nem működőképes, de őket ez nem érdekli). Végül motor nélkül plussz pénzért ment át látatlanban a vizsgán, ahol még kevesebb kilómétert írtak be mint a valóságos, szóval akár még 'óratekerő bűnöző' is lettem'.
Sziasztok, ha tudtok olyat akit érdekel egy - nyilvánvalóan nem fiatal, de nagy szerviz utáni, jó állapotú RF 600-as kérem jelezzétek. Jelen állapotában nem kell rá költeni.
Köszi, Dávid
Szivatóbovden amúgy is kicsit nehezen
můködik mert elég erôs kanyar van a
végén. Ha nem szálkás akkor elég benzinnel
kiáztatni a régi kenôcsöt és újraolajozni.
Én tölcsért szalagozok a végére és átfolyatom rajt a cuccot.
Nem a pilot O gyũrũi miatt kell szinkronizálni!
Ha pont azokat nem cseréled, nem nyertél
szinte semmit az egész többi munkával.
Ha ki vannak száradva onnan kapnak
falslevegõt, és nem lesz jobb az indíthatóság.
Cseréld ki, állítsd egyforma gyári értékre a
csavarokat és kész!
Am kicseréltem az O gyűrűket! Igaz a 3x1 es gyűrűket nem mertem max ha viszem szinkronra! Mikor raktam össze beáztattam mindent benzinbe és úgy toltam össze így nem kellett sokat indítóznom! Rohadt gyenge aksival 20mp volt max. Fullra töltve szentem simàn pöccre indult volna. Minden esetre jót tett neki a benya áztatás.
Viszont eléggé tré a szivató bowdenem. Sikerült nagyjábol beáztatni olajba és így nagy nehezen megy de kéne egy másik. Honnan tunék venni hozzá?
O gyűrűket megkapod töredékéért,
ha nem folyatott az úszóházad ,
nincs megkeménykedve a tömítés,
akkor azokat elég szilikonzsírral jól átdörgölni összerakás előtt.
Na persze ha pikk pakk kell akkor marad (ha megoldható) a paszta ami tömít és üza álló. Piros színű amit használnak a szelepfedél tömítéshez az jó akár.
nos igencsak drágán mérik a tömítéseket alapban szóval ha nincs épp 50 ezer tök feleslegesen akkor Thailand !
Én is onnét rendeltem januárban és megjött , beraktam őket és kész !
Én is úgy voltam vele hogy talán nem kéne még 1X megvenni a motort csak a tömítések árából.
Karburátorpucolás biztosan nem fog megártani neki,
de a gyertyákat mindenképp ki kell pucolnod mert most
teleköpte rendesen ha eddig tiszták voltak is.
Ha nem szivárog belőle a benzin akkor elég a VITON "O"gyürüket cse4rélned,
amit kapsz tömítéstechnikával foglalkozó boltban.
Elég leszedni a tetejét-alját, széthúzogatni az egyes hengerekét
fölösleges ha nem volt benzinszivárgás a csatlakozásoknál,
vagy nem akarod mindenképp azokat a tömítőelemeket is kicserélni.
Igen lehet.
Alul a számozott tekerővel a csillapítást kézzel,
felül a koronás részen körmöskulccsal a rugóelőfeszítést.
Csillapítást nagyobbra ha hintázik a motor kanyarokban,
rugófeszítést ha beleér a gumi a sárvédőbe terhelten rossz úton.
Szép estét kívánok mindenkinek. Azt bátorkodom tőletek kérdezni,hogy lehet e a középső rugón állítani, mert két személlyel nagyon gyenge kérném tisztelettel a segítségeteket köszönöm szépen és további szép estét.
Maga az RF600 karburátor felújításával ez a két videó foglalkozik hosszasan. Nem tudom hogy ugyanaz-e a típus videó1 videó2
De egyszerű dolgokhoz gondolom nem kell szétkapni a sort, mert ahogy láttam kell egy ideig sakkozni vele mire összeáll
Tömítéskészletet ha arra kerülne sor innen lehet rendelni http://www.litetek.co/Carb_Kit...
De ilyen O gyűrűket be lehet szerezni országon belülről is
Segítség kellene. A párom GSX 750 F ét sikerült beindítani, de az én 600 as röfim megadta magát. Szívatóval vagy gázzal beindul, de eszméletlen durva a hangja, kormol és lángokat vet. Szerintem kihagy legalább egy, vagy több henger is. Sokak szerint karburátort kellene pucolnom.
Kérdés:
1. Karburator pucolásra van valakinek valahol bármilyen anyaga? Képek, video stb.
2. Ha szétszedem van valamilyen alkatrész (pakolás stb. ) amit automatikusan cserélni kell, vagy szétszerelésnél megsérthetem.
3. Volt gyertyacsere, de gyári állapotban tettem be a gyertyákat. Milyen távolságnak kell lennie a pólusok között (sima egypólusú).
A gond az, hogy 2 hét múlva vizsgáztatnom kell és be sem indul a drága.
Ha gyári értékre tekerem be a csavarokat és dadog vagy esetleg nem is indul? Fosok hozzá nyúlni mert nem értek hozzá annyira.