Másféle teljesítmény vagy épp fordulatszám korlátozót nem láttam... még. De a rózsaszín kábelen van egy csatlakozó úgy 10 cm re a CDI től... emiatt aztán ki lehet húzni simán így nem kell elvágni semmit és nem kell hozzányúlni a nagy csatikhoz sem.
Az itteni fejlemények alapján holnap muszáj lesz kimultimétereznem hogy milyen fokozat érzékelő van az enyémben, tök jó lenne ha az ellenállásos fajta lenne rajta
Ha épp 400 asban nincs (rózsaszín kábelen) akkor 600 v 900 ban még lehet hogy van egyikbe másikba. Nekem nincs bekötve szóval ha van is benne (bár nem láttam nyomát) akkor se szól bele a dolgokba.
Nos VC hez való vezérlést a CDI tipus szám alapján meg tudod nézi valszeg...
Nem VC-s a blokkom! Viszont! Feltételezhetően cserélve volt a CDI, mivel fel van rajta filccel tüntetve, hogy RF 400. Lehetséges, hogy VC-s CDI-t raktak bele? Vagy azzal egyáltalán nem kompatibilis az én sima blokkom.
VC-s a blokkod ?
Mert a VC pont 8000 körül vált (lehet 9 is, olajnyomás és olaj függő).
Ha lökésszerű teljesítmény növekedést érzel és VC-s, akkor jó, mert
működik a vezérlésed.
3-asban azért nem érzed, mert ahhoz már kevés a nyomaték.
Nos a CDI igen de CDI be bele van kötve egy olyan tárcsa ami a sebváltó állását figyeli és úgy engedi a motort menni jobban ha feljebb kapcsolsz. Ha ilyened van a gépben is valami érintkezési hiba van akkor lehet ilyen....
CDI nél találsz egy rózsaszín kábelt és valami bele is van dugva az az lesz.
Ha lehúzod akkor éppen kiiktatod ezt a dolgot teljesen.
Sziasztok!
Segítséget kérnék.
A motorom 2. sebességfokozatban kb. 9 ezres fordulatnál megugrik, aztán minden szép és jó. Csak ebben a fokozatban csinálja.
Mi okozhatja?
Semmi gond! Nem sértődök meg! Tudod én azt vallom nem szégyen ha valamit nem tud az ember mert úgy tanul ha kérdez és van aki tanít! Az már inkább szégyen ha valaki nem tud valamit és meg van győződve róla hogy az márpedig úgy van ahogy ő mondja!
Kicsit túl aggódóm az előfordul :D De nem foglalkozok vele tovább meg mért pontosan leírás szerint úgy jó kész.
Nos VC hez való vezérlést a CDI tipus szám alapján meg tudod nézi valszeg...
A VC-s blokk vezérlésváltásnál nagy eséllyel előgyújtást is vált,
lehet ez adja neked a lökést.
Fokozat visszajelzőről nem hallottam még 400-asban, szerintem nincs
benne, de ezt Imi is meg tudja erősíteni valószínűleg.
Mert a VC pont 8000 körül vált (lehet 9 is, olajnyomás és olaj függő).
Ha lökésszerű teljesítmény növekedést érzel és VC-s, akkor jó, mert
működik a vezérlésed.
3-asban azért nem érzed, mert ahhoz már kevés a nyomaték.
Persze ha nem VC-s, akkor passz...
Nos a CDI igen de CDI be bele van kötve egy olyan tárcsa ami a sebváltó állását figyeli és úgy engedi a motort menni jobban ha feljebb kapcsolsz. Ha ilyened van a gépben is valami érintkezési hiba van akkor lehet ilyen....
CDI nél találsz egy rózsaszín kábelt és valami bele is van dugva az az lesz.
Ha lehúzod akkor éppen kiiktatod ezt a dolgot teljesen.
Esetleg abban is van elektronikus telj. korlátozó ami lehet hogy ott nem jól mükszik és kiadja a teljesítményt
Segítséget kérnék.
A motorom 2. sebességfokozatban kb. 9 ezres fordulatnál megugrik, aztán minden szép és jó. Csak ebben a fokozatban csinálja.
Mi okozhatja?
Másik találkozón is volt két RF....
http://www.sportmotor.hu/motor...
Szép napot.
Kicsit túl aggódóm az előfordul :D De nem foglalkozok vele tovább meg mért pontosan leírás szerint úgy jó kész.
Az infót pedig köszönöm szépen!
mintha gúnyolódnék, csak jót nevettem a lánckoptató kifejezésen....
Amúgy gőzöm nincs hogy hívják azt az izét... szóval felőlem annak
hívjuk aminek akarjuk.
Meg milyen gyorsan jön :)
1 óra alatt is ide érhet vagy csak 3. szóval kb...
Ha épp nem lesz olyan idő mint ítéletnapon akkor semmi gond.
Azt kéne tudni pontosan hogy mikor is ér ide a front.. DU mikor ?
Akkor most guruljunk fel K.nyék ig és ott találkozzunk a csapattal vagy mi...