Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Másféle teljesítmény vagy épp fordulatszám korlátozót nem láttam... még. De a rózsaszín kábelen van egy csatlakozó úgy 10 cm re a CDI től... emiatt aztán ki lehet húzni simán így nem kell elvágni semmit és nem kell hozzányúlni a nagy csatikhoz sem.
Érdeklődni szeretnék, hogy valakinek van e sima blokkos RF 400-hoz CDI-je?
Akkor marad a keresni kell egy másik 400 ast vagy épp 600 as suzukit (lehet épp nem is kell pont RF) aztán ... tesztelni
Az itteni fejlemények alapján holnap muszáj lesz kimultimétereznem hogy milyen fokozat érzékelő van az enyémben, tök jó lenne ha az ellenállásos fajta lenne rajta
Köszönöm! A CDI-n nincs feltüntetve semmilyen szám...
Ha épp 400 asban nincs (rózsaszín kábelen) akkor 600 v 900 ban még lehet hogy van egyikbe másikba. Nekem nincs bekötve szóval ha van is benne (bár nem láttam nyomát) akkor se szól bele a dolgokba.

Nos VC hez való vezérlést a CDI tipus szám alapján meg tudod nézi valszeg...
Így valószínűleg a "hiba" oka a nem oda való CDI lesz.
A VC-s blokk vezérlésváltásnál nagy eséllyel előgyújtást is vált,
lehet ez adja neked a lökést.

Fokozat visszajelzőről nem hallottam még 400-asban, szerintem nincs
benne, de ezt Imi is meg tudja erősíteni valószínűleg.
A ráadás pedig az, hogy a motorom nem tilt.... lehetséges, hogy a kettőnek köze van egymáshoz?
Megnéztem még valamit. A CDI-re rámegy 2 csati. Az egyik 4-es , a másik 6-os. A 6-oson a középső 2 szál nincs meg.
Nem VC-s a blokkom! Viszont! Feltételezhetően cserélve volt a CDI, mivel fel van rajta filccel tüntetve, hogy RF 400. Lehetséges, hogy VC-s CDI-t raktak bele? Vagy azzal egyáltalán nem kompatibilis az én sima blokkom.
VC-s a blokkod ?
Mert a VC pont 8000 körül vált (lehet 9 is, olajnyomás és olaj függő).
Ha lökésszerű teljesítmény növekedést érzel és VC-s, akkor jó, mert
működik a vezérlésed.
3-asban azért nem érzed, mert ahhoz már kevés a nyomaték.

Persze ha nem VC-s, akkor passz...
Lásd a képen ami be van építve néhány RF be ha a rózsaszín kábel a CDI hez be van kötve....
Köszönöm! Meglesem gyorsan, örüljenek a szomszédok...:)
Üdv !

Nos a CDI igen de CDI be bele van kötve egy olyan tárcsa ami a sebváltó állását figyeli és úgy engedi a motort menni jobban ha feljebb kapcsolsz. Ha ilyened van a gépben is valami érintkezési hiba van akkor lehet ilyen....
CDI nél találsz egy rózsaszín kábelt és valami bele is van dugva az az lesz.
Ha lehúzod akkor éppen kiiktatod ezt a dolgot teljesen.
Magára a CDI-re gondolsz?
csak tipp !

Esetleg abban is van elektronikus telj. korlátozó ami lehet hogy ott nem jól mükszik és kiadja a teljesítményt
Sziasztok!
Segítséget kérnék.
A motorom 2. sebességfokozatban kb. 9 ezres fordulatnál megugrik, aztán minden szép és jó. Csak ebben a fokozatban csinálja.
Mi okozhatja?
Sziasztok!

Másik találkozón is volt két RF....

http://www.sportmotor.hu/motor...
Szép napot.
Mai találkozón legalább 2 RF volt :)


3 !
Semmi gond! Nem sértődök meg! Tudod én azt vallom nem szégyen ha valamit nem tud az ember mert úgy tanul ha kérdez és van aki tanít! Az már inkább szégyen ha valaki nem tud valamit és meg van győződve róla hogy az márpedig úgy van ahogy ő mondja!

Kicsit túl aggódóm az előfordul :D De nem foglalkozok vele tovább meg mért pontosan leírás szerint úgy jó kész.

Az infót pedig köszönöm szépen!
Neeem beszólni akartam ám neked... lehet az a röhögős fej úgytűnt,
mintha gúnyolódnék, csak jót nevettem a lánckoptató kifejezésen....

Amúgy gőzöm nincs hogy hívják azt az izét... szóval felőlem annak
hívjuk aminek akarjuk.
Észak vagy É/NY.
Meg milyen gyorsan jön :)

1 óra alatt is ide érhet vagy csak 3. szóval kb...
Hát én akitől tudok infót reptéren dolgozik ő azt mondta délután 13-14 felé éri el az országot Észak felől!
Nos holnap...

Ha épp nem lesz olyan idő mint ítéletnapon akkor semmi gond.
Azt kéne tudni pontosan hogy mikor is ér ide a front.. DU mikor ?

Akkor most guruljunk fel K.nyék ig és ott találkozzunk a csapattal vagy mi...