Na én erre azt mondom, hogy butaság. Mármint 400 -- 1100, ez pont akkor számít, ha felelőtlen vagy. Egyébként nem. Szerintem ezt Red is alátámasztja.
Az XX-et sokáig nézegettem, de nem voltak akkoriban jó árban jó példányok. De ami nagyon pozitívuma, hogy ezeket zömében tényleg túrázni veszik, sokszor az "idősebb" korosztály, így hát nem feltétlenül van kihajtva a lelkük (mármint a motoroknak :P).
A VFR szintén nem egy gixxerrider jellegű motor, és az is nagyon megbízható, túrás gép.
A CBR-nél - bár ez az F verzió - azért fennáll a veszélye, hogy 600-as, és sokan sportmotorként tekintenek rá. Bár kétségtelenül szép és jókat írnak mindenhol róla.
GSX-F-et beszéltük már, tök jó túrás dög, viszont sem a 600-as CBR, sem ez nem adna akkora "húbzdmeg" érzést a 400-as után, mint valami nagyköbös nyomatékgyár. Aminél még mindig mondom: a saját jobb kezed szabályozza, hogy mennyire veszélyes a játék. Kétségtelen, hogy könnyebb vele hülyének lenni. Viszont mondjuk 2 személlyel, csomagokkal sincs az, hogy akkor most vissza 2 és úgy előzünk. :)
Nagyságrendekkel jobban néz ki mint előtte!
Határozottan tetszik!
De az a hátsó prizma, biztosan kell oda!?
Illetve AZ kell oda?
Oldalán a csíkokat viszont le lehetett volna maszkolni!
Miért ne lett volna tele? Kicsúszva meg nem lehetett,
mert a házban elakad a csap.
Szedd szét rendesen, létezik karburátortisztító cucc, de a féktisztító
is pont jó minden járatba.
Kompresszorral kifújatod, O gyűrűket kicseréled.
Ha nincsenek megkeménykedve a fúvókatartó alatti és az úszóháztömítések akkor azokra nem kell költeni.
Keverékcsavarokat is szedd ki mert alatta elég kicsi lyukak vannak,
könnyen eltömi akármi.
Légszűrő tetején van az-a kis szivacsdarab, oda is tegyél
légszűrőszivacs darabot ha nem ép, kicsit beolajozva.
Csinálok majd egy jobb kèpet is ez most telefonos kép (:
A zöld azért került bele mert a kedvencem (: azért nem akartam fordított felállásban mert az Kawasaki majmolás lett volna... Így maradt ez a felállás. Gondoltam a monstrer energy matricákra is, majd ha látok olyat ami fain lenne lehet felcsapatom rá. Minden esetre nagyon tetszik és imádok vele menni! (:
Én két gép közt vacilláltam, a Yamaha XJ900S és a Bandit közt. Csak azért lett a mozdony, mert már ismerjük, és az alkatrészellátás jobb.
Az XJ is egy nagyon jó gép, a motorkarakterisztika szinte ua. mint a Bandité, a teljesítményadatok is, és kényelemben is ott van állítólag. A kardán meg örök élet, ha rendben tartják. A választék viszont pont olyan karcsú, mint ennek a Banditnak.
Gratulálok az új gépéhez! Sok hiba mentes boldog km-t hozzá!
Nézegetem én is az esélyes paripákat! VFR még várat magára! Viszont találtam egy igazi jó gépet csak 400CCM után a 1100 kicsit lehet meredek lenne. Honda CBR 1100XX
Jelenlegi sorrend!
1: Honda CBR 600F4 2005 utáni
2: Honda VFR 800 2002 utáni (ABS)
3: Suzuki GSX-F 650 2008 utáni
Cbr csak azért nyerne mert fiatalabb lenne és olcsóbb. Meg egyenlőre úgy érzem nekem soros motor kell :D
Nézegettem másik motorokat olyan 1M- ig bezárólag elég gyenge a körkép ha spoileres motort szeretnék és nem ilyen pucsitós gyorsaságit!
Karburátor leszedve és nagyjából szétszedve. Nem tudom mennyire meglepő, hogy mind a 4 úszóm (szerintem) fel volt akadva, mivel tele volt benzinnel és az a kis tengely ami tartja ki volt félig csúszva. Az alsó dekliben valami fajta barnás máz volt fel gyülemledve nagy mennyiségben. Most lassan bontogatom, meglátjuk mi lesz. Én csodálkozom, hogy ez ment egyáltalán.
Jól néz ki ez a matt fekete, de a takarítást nem irigylem tőled...
Lesz rajta valami monster matrica szett is, azzal a célzattal került bele a "hirtelenzöld" ?
Tényleg egyedi, de így jó . Szép, de csinálhatnál egy nagyobb felbontású képet is, mert így nem jön ki igazán az eredmény.
Nem kell beleolvadni a tömegbe .
Sajnos azért nem ilyen egyértelmű a helyzet. Piac nulla, egy ember hívott az egy hónap alatt, de az sem jött el. RedOne barátnőjének az ismerősének a barátja keresett pont ilyet, és meg is vette. Nélküle még mindig árulnám. Ez lett az utód. Rendes képek holnap, vagy szombaton.
Na, ma elhoztuk a VFR utódját, ami szintén egy mozdony . Redone alaposan átnézte, elég jó, de van mit csinálni rajta. Holnap már a nevemen lesz, képeket is holnap rakok a takarítás után.
Tegnapi képen rajt vannak a gyũrũméretek.
Azok kellenek a karbikba, másik képen
levõk meg a karbik köze, de azokat nem
cseréltem azért nincsenek méretek.
Van jó minõségů manual is azon a honlapon,
csak le kell tölteni mindet és a végén
szelektálni.
Vagy átküldöm ha megmondod hova.
Érdekes. Itthon /magyar o./ is vannak ilyen büntetések?
Nekem volt hogy majd 2 hónappal később vittem el vizsgáztatni a kocsimat ráadásul Központi helyre /Mozaik/ és gond nélkül levizsgázott és nem kaptam semmi büntetést. Ez tavaly volt.
Nekem most 4. hóba jár le a műszaki a mocin, de majd csak júni-júliba tudom használni az előtt nem. ha akkor viszem el számíthatok büntetésre?
Az XX-et sokáig nézegettem, de nem voltak akkoriban jó árban jó példányok. De ami nagyon pozitívuma, hogy ezeket zömében tényleg túrázni veszik, sokszor az "idősebb" korosztály, így hát nem feltétlenül van kihajtva a lelkük (mármint a motoroknak :P).
A VFR szintén nem egy gixxerrider jellegű motor, és az is nagyon megbízható, túrás gép.
A CBR-nél - bár ez az F verzió - azért fennáll a veszélye, hogy 600-as, és sokan sportmotorként tekintenek rá. Bár kétségtelenül szép és jókat írnak mindenhol róla.
GSX-F-et beszéltük már, tök jó túrás dög, viszont sem a 600-as CBR, sem ez nem adna akkora "húbzdmeg" érzést a 400-as után, mint valami nagyköbös nyomatékgyár. Aminél még mindig mondom: a saját jobb kezed szabályozza, hogy mennyire veszélyes a játék. Kétségtelen, hogy könnyebb vele hülyének lenni. Viszont mondjuk 2 személlyel, csomagokkal sincs az, hogy akkor most vissza 2 és úgy előzünk. :)
mert hiányolod a V4 dübörgést.
Határozottan tetszik!
De az a hátsó prizma, biztosan kell oda!?
Illetve AZ kell oda?
Oldalán a csíkokat viszont le lehetett volna maszkolni!
Mondhatnám andalító!
Szép nagy!
mert a házban elakad a csap.
Szedd szét rendesen, létezik karburátortisztító cucc, de a féktisztító
is pont jó minden járatba.
Kompresszorral kifújatod, O gyűrűket kicseréled.
Ha nincsenek megkeménykedve a fúvókatartó alatti és az úszóháztömítések akkor azokra nem kell költeni.
Keverékcsavarokat is szedd ki mert alatta elég kicsi lyukak vannak,
könnyen eltömi akármi.
Légszűrő tetején van az-a kis szivacsdarab, oda is tegyél
légszűrőszivacs darabot ha nem ép, kicsit beolajozva.
A zöld azért került bele mert a kedvencem (: azért nem akartam fordított felállásban mert az Kawasaki majmolás lett volna... Így maradt ez a felállás. Gondoltam a monstrer energy matricákra is, majd ha látok olyat ami fain lenne lehet felcsapatom rá. Minden esetre nagyon tetszik és imádok vele menni! (:
Az XJ is egy nagyon jó gép, a motorkarakterisztika szinte ua. mint a Bandité, a teljesítményadatok is, és kényelemben is ott van állítólag. A kardán meg örök élet, ha rendben tartják. A választék viszont pont olyan karcsú, mint ennek a Banditnak.
Nézegetem én is az esélyes paripákat! VFR még várat magára! Viszont találtam egy igazi jó gépet csak 400CCM után a 1100 kicsit lehet meredek lenne. Honda CBR 1100XX
Jelenlegi sorrend!
1: Honda CBR 600F4 2005 utáni
2: Honda VFR 800 2002 utáni (ABS)
3: Suzuki GSX-F 650 2008 utáni
Cbr csak azért nyerne mert fiatalabb lenne és olcsóbb. Meg egyenlőre úgy érzem nekem soros motor kell :D
Nézegettem másik motorokat olyan 1M- ig bezárólag elég gyenge a körkép ha spoileres motort szeretnék és nem ilyen pucsitós gyorsaságit!
Na majd meg látjuk mit dob a gép :D
Lesz rajta valami monster matrica szett is, azzal a célzattal került bele a "hirtelenzöld" ?
Nem kell beleolvadni a tömegbe .
Azok kellenek a karbikba, másik képen
levõk meg a karbik köze, de azokat nem
cseréltem azért nincsenek méretek.
Van jó minõségů manual is azon a honlapon,
csak le kell tölteni mindet és a végén
szelektálni.
Vagy átküldöm ha megmondod hova.
Mũszakira akkor viszed amikor tudod,
de legálisan útvonalengedély kell ha lábon mész.
Nekem volt hogy majd 2 hónappal később vittem el vizsgáztatni a kocsimat ráadásul Központi helyre /Mozaik/ és gond nélkül levizsgázott és nem kaptam semmi büntetést. Ez tavaly volt.
Nekem most 4. hóba jár le a műszaki a mocin, de majd csak júni-júliba tudom használni az előtt nem. ha akkor viszem el számíthatok büntetésre?