Amúgy az RF-nek szerintem kifejezetten szép hangja volt a gyári dobjával.
A Banditnak meg kifejezetten semmilyen. Kb. mint egy autó.
Csendes, csak blokkzaj van.
Na jó.... az a motor más... nekem 2000-től használható "autós" közlekedési formában,
de 3000 alatt sose húzok rá kövér gázt, nincs elég kenés...
De más oka nincs, ha ráhúzom megindul, már 2000-től 70Nm, tehát
nem szűkölködik az erőben, nem rángat, nem rotyog, csak ropognak a fogaskerekek és a csapágyak.
Szerintem megégetik a titániumot és attól lesz kékes.
Amúgy passz...
De hidd el, nem az a lényeg, hogy kék... én eddig nem értettem mitől
olyan jó egy Yoshimura szett, mostmár értem.
Nem vártam, hogy egy sport szettől kisimul az alapjáratom,
egyenletesen jár, nem durrog vissza és még a gyári karakterisztikám sem veszik el gyökeresen.
Emellett meg olyan hangja van, hogy nem bírom 3000 alatt tartani a fordulatot...
Pedig eddig mindig csendben cirkáltam .
Zölden is pont ennyire látványos a cucc, és Letsgo mát rendelt tôle komplett
matricaszettet csíkokkal,
amit akár a zöld fényvisszaverôsbôl
is meg lehet biztosan rendelni.
SHOX-nál van 5990HUF áron/pár.
GSX600F motorhoz ârulják,
de megegyezik az RF-ével.
Kapaszkodót viszont bontóban,
próbáld meg a bajai bontóban
aszem sugomotor a cégnevük.
I see. Akkor most Red lesz a huligán? :P
Egyébként ezt a kékes-átmenetes-eloxált jellegű színt ezek szerint a készítéskor nyeri el a leömlő és társai? Szóval ilyenné "nem lehet pimpelni" ugye? Pedig amúgy nálam is eléggé favorit.
Ha lábtartó gumijára gondolsz! Akkor valami színvonalasabb motorboltot néki bp.n én úgy néztem a GSX-F 600-asnak 2002 évjáraté meg egyezik vele! Szed le vidd be és nézd meg hogy hasonlít e! link
Jó az a Yoshi titánium-karbon rendszer nagyon. Eszméletlen profi.
Mondjuk az tény, hogy van hangja, de nekem nagyon tetszik.
Most még a lábtartóim is Yoshimurák lettek, mert az is a szett része.
Már csak legyen időm felpolírozni a leömlőket, hogy olyan szép lilás-
kékes fényben pompázzanak, mint ahogy az a titániumtól elvárható.
Lassan tényleg nem marad más extra, csak egy normális rugóstag hátra.
Apuén az az Öhlins nem kutya, nagyon szépen intézi a dolgait...
Neeeeem ......a Martin volt RedOne mociján, a Yoshimura rendszer meg ezen, de kicseréltük, mert nekem a Yoshi nagyon hangos volt. Ez meg egy fojtott Martin.
Na, már itthon a moci. Már kicseréltük a kipuf frendszert RedOne-al, felkerültek az új indexek előremeg egyéb karbantartások is elvégezve.
Sajna a pillangószelep érzékelő kuka, azt kell szereznem másikat. Gumik elméletileg megjönnek a héten.
Hát majd meg látjuk! Egyenlőre a VFR a favorit találtam párat ami bele férne a költségvetésbe 2002-2004 évjárat körüliek.
Van egy ezüst is kereskedőnél ez behozott motor ez kicsit meredek! meg van egy 2003 as 32e kmvel ABS es egy 56 éves úré... Azt meg akarom nézni...
Viszonylag közel is van! Ha mindent passzol akkor Piroska lesz :D
Én 6ezret megyek szezononként.
Haver talán kettőt.
Másik haver 15-16 ezret.
Övé kb 4-re jön ki.
Simán 100 fölött elmennek sima karbantartási költségekkel.
A Banditnak meg kifejezetten semmilyen. Kb. mint egy autó.
Csendes, csak blokkzaj van.