Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi a villavég és a tengelyközép távolságát mértük tolómérővel mindkét oldalon. Úgy tökéletes lett .
Urak!
Nekem is kellene segítség! Lánccal KÜSZKÖDÖK!
Tudom, hogy a rovátkákat kell sasolni meg mértem a láncot feszítettem . De a gond ott van hogy bal oldalt nekem nem központos a jelölöm 2-3mm is csal és rohadtul keresztben van a kerék!
Vázhoz mérve :S Nos a kérdésem az lenne mihez lehetne biztosat mérni hogy jó is legyen? Ha hátsó fogaskereket párhuzamosra állítom a lengő villával az úgy jó lesz? Tudom hogy amatőr kérdés de ettől a láncos mókától mindig is fostam! Hülye apriliámon nem volt ilyen baj mert excenteres volt! Köszi előre is a válaszokat! ÜDV:Letsgo
Ez fórumon meleg kérdés meg oszlanak a vélemények! Én motulal tolom 2009óta... 5100 penge váltó nem akad hideg melegen tökéletes!
Egy titka van olajat rendszeresen cserélni.
Üdv...160-ig huzattam....egy üléssel hátsó lámpa nélkül :) nem torpant meg...marad igy ...megnézem a fogyasztást
Sziasztok! Rf400hoz keresek lánckerékfedelet, ha tudtok segíteni akkor itt vagy mailban.
Köszi előre is
Üdv!

400VC-s röfihez vennék olajat... kíváncsi vagyok mi a tapasztalatok ezzel a két olajjal: Repsol Moto Sintetico 4T 10w-40 és Motul 5100 4T 10W-40
Szerintetek melyiket öntsem bele a gépbe? (az árat ne nézzük)
http://www.autoteka2000.hu/ter...
http://www.autoteka2000.h
u/ter...
Köszi :-) Mentem vele 10 km-t, de le is raktam....remélem ennyi nem tett be neki. Holnap akkor lazítás....mármint a láncon
Túlfeszítetted. Akkor van ilyen hangja, engedd vissza hamar mert a csapágyat a tengelynél hamar tönkreteszi.
Sziasztok!
Gond a következő: laza volt a lánc, hát feszítettem egy aprót rajta....
Olajhiányba is szenvedett, hát láncspray-t kapott...nah,azóta hangos a lánc. Kicsit ropog, ha tolom.... Szerintetek kukás lett a láncom? Vagy csak túlhúztam?
egyszer beszéltünk róla hogy nem megy a fordulatszámméröm....a gyujtáselektronika a hibás...se tiltás se fordulatszámmérö...egy másikat belerakva minden müködött :(
Uraim segitséget szeretnék szelepfedél tömitésre lenne szükségem rf400 vc megtudnátok mondani hogy honnan tudnám beszerezni vagy egy cikszámot mondani vagy egyéb ötlet előre is köszi.
a holnapi próba megmondja....nem gondolom hogy egyböl jó lesz...ha kevés akkor 95-el probálkozom...de hátha...:)
Mikor megvettem a négykilóst nekem is
megevett hét liter körül.
Ment is rendesen, csak sokallottam és
elvittem fôfúvókaszükítésre.
Akkor átestünk a ló túloldalára, mert
annyira kevés lett neki, hogy hatezer
környékén (hatodikban kilencvenes tempó!)
elfogyott a motor. Egyszerũen nem volt mit
berobbantani. Mindez csak menet közben jelentkezett, helyben rendesen leszabályzásig
kipörgött. Utána vittem vissza egy köztes
állapotot keresni.
Szerelõ is csak helyben próbálta,
én is meló végén mentem érte
és egybõl indulás volt Polgárdiba.
Utána megbeszéltük mikor vigyem és
helyben meg is csinálta a dörzsárazásokat.
Azóta jó volt. Nem ment úgy mint elôtte,
de hibamentesen üzemelt még négy szezont.
Egyébként az nem VC blokkos volt
bandit manualban is szemléltetett
karburátorokkal.
na megcsináltam.....1.75 re a co2 csavart ...90es föfuvoka és a tü a 3. állásban...indult szépen reagált a gázra is,szivatóra is ...próba holnap ,ma már késö van :)
Szia....kiprobálok majd mindent...adok neki most a co2-on egy negyedet....:)
igy van ahogy Red mondj 8-9 L volt a fogyasztasa... :)
De hála Red biztatásának neki álttam. viszotn a fulladás nekem is meg vol meleg motornal olyan 3e fordulat ig. Rf klubbon le irtam hogy hol a leg ideálisabb nálam ez az aszem felulrol a masodik pozició volt ezzel le jottem 6L es a ldadogas meg szűnt. viszont akkor co csavarok nem tudom hogy álltak mert utána szedtem szét nekem 1,5 és egy negyedre van kitekerve stabil 5,5 közötti fogyasztas rekod nekem sajna csak 4,7L volt :)
Hali! Segítsetek légyszives! Suzuki GZ 250 re keresek , bukó csövet és oldal dobozt!
Naraku fekete-piros kétrétegü szivacs....jol beolajoztam én is ...47-es hátsó lánckerék van nekem ....130-at nagyon könnyen viszi 2 személlyel...csak hát kedvet kaptam egy nyitott dobhoz és akkor már kell a légszürö csere is...:)
Sajnos be kell áldozni némi teljesítményt az alacsonyabb fogyasztásért.
Letsgo is leírta valahol sok-sok oldallal ezelőtt, hogy lejjebb engedte
a tűt, és bár picit gyengébb lett a motor, fogott vagy 1.5 litert a fogyasztáson.
Igen, de nagyon kellett figyelni a láncfeszességre, mert ha laza a lánc
akkor bever a váltórúdba.
Így visszagondolva több értelme van a hátsón csökkenteni, ha lehet.

Jobb volt, mert pont 80-120 közt, ahol egyébként túrázik az ember,
jóval kevesebbet pörgött és lazán vitte, erőlködés nélkül.

A sport légszűrő alatt mit értesz ? Nekem TwinAir két rétegű volt bent,
de sehol nem szívott falsot, rendesen be volt olajozva.
a 15-ös lánckerék az bevált? vagy csak kimélöbb lett a hajtás?majd irok neked hogy mire jutottam ...adok neki több naftát...köszönöm
ja a 6-7 litert még gyári beállitással mértem ...tavaly nyár végén....mostanában már nem is nézegetem...igazad van lehet ez is a bibi hogy nekem még a tün is lejjebb kell rakni a zégert...ezért nem sikerült a hangolás a tunning szürövel....erre nem is gondoltam :(
Figyi, amit írtam, az gyári állapotban értendő.
A nyitott dob több naftát igényel, de nem okvetlen alapjáraton.
A tűn a seegert minél feljebb rakod, annál szegényebb lesz a keveréked 1/4 és 1/2 gázkarfordulat között, hiszen a tű annál jobban belóg.

Az alacsony fogyasztáshoz sok-sok apró dolog kell, de sport dobbal
és sport légszűrővel ne csodálkozz, ha többet eszik.

Sajnos csodák nincsenek, a "sport" cuccok nem a spórolásról vagy az ideális üzemről szólnak.

Nekem túrán az RF mielőtt eladtam 4.5 litert evett. Letsgo szemtanúja volt.
Ő akkor még küzdött némi fogyi problémával.
A két 400-assal ugyan annyi km után beálltunk a kútra, és hatalmas volt a különbség.
De nekem nem volt nyitott dob és full gyári karburálással ment,
elöl 15-ös lánckerékkel, IRIDIUM gyertyákkal.
de megnézem öket és kicserélem....az a biztos...még egy kérdés...a karbi tüállása ugye a másodikban van ahogy javasoljátok 101-es föfuvokával...nekem...de igy is megeszi 6-7 litert persze pörög is de szerintem akkor is sok...90-es fuvokával középállásban nem enne kevesebbet?
én csak legoztam a karbival....ja meg fuvokákat cseréltem....prézli150 már kicserélte öket nekem :)