ok....köszönöm a választ....1.75-re tekertem elöször kétrétegü tunning légszürőszivaccsal :) de nem volt ugy az igazi...most visszaraktam a gyári szivacsot 1.5 tekeréssel és dadogott...persze mindezt nyitott dobbal...holnap beállitom 1.75 -re remélem jobb lesz...köszönöm
Ja, és a Banditnál 1.75 a gyári előírás, de azért indulok 1.5-ről, mert
ott tuti, hogy keveset kap, tehát a motor gázrántásra adott reakciójának oka egyértelműen csak a szegény keverék lehet, hisz tudom, hogy az.
Így ugyebár csak 1 irányba tudsz haladni, és mikor jó, akkor örülsz .
Egyébként lehetnek problémáid, ha a CO csavarok alatti kis "O"
gyűrűket nem cserélted ki és még a gyáriak vannak benne.
(Lehet kicserélted már, nemtudom követni napi szinten a fórumot.)
Érdekes kérdés. Kifele addig tudod tekerni, míg ki nem esik.
Gyakorlati értelme olyan 2.5-3 fordulatig van, utána a kúp már nem zár lényegileg.
Viszont, 1.5 és 2.5 között sokat számít akár egy kis állítás is, tehát
1.5 felett javaslom 0.25 fordulatokat tekerj. 8 oldalú csavarhúzóval
még 1/8 fordulatokra is tudsz játszani.
Nekem az RF 400-nál ha jól rémlik 1.75 körül érezte jól magát.
Én úgy lövöm be a mai napig, hogy beállítom 1.5-re (a Banditot is),
aztán picike gázrántásokat végzek.
Ha pici rántásra befullad, akkor még kevés a nafta, emelni kell.
Ilyenkor addig emelek, míg éppen nem fullad, majd rátekerek még egy picit érzéssel (kevesebbet mint 1/8 fordulat).
Ennek a végére általában jó szokott lenni.
A profi megoldás az üveggyertyázás, vagy ami mégjobb, a lambda szondázás.
De ezekhez felszerelés kell.
ha lehet kérnék egy kis segitséget....mennyit lehet kitekerni max...a co2 csavaron?mert én 1.5-re tekertem ki mindet és dadod az 1/4 gáz allatt....honnan tudom meg hogy azért dadog mert kevés vagy hogy sok?elöre is köszönöm a válaszokat!
A fényszóró magasságot mivel lehet állítani? A doksiban nem találtam egyértelmű infót róla, de találtam már egy csavart a lámpa baloldalán a burkolaton belül.
A múltkori esti gurulás közben kb végig távolságival kellet közlekedni ha látni is akartam valamit ami pár méternél távolabb van
Illetve sikerült lecserélnem a fékfolyadékot, hátul már eléggé sűrű volt...
Lassan elfogy a piszkálni való rajta, fura a simson után.
Igen 400VC-m van. Az összes fúvókát kicsavartam (baloldali képen lévő két zöldet is). A jobb oldali képen egyébként a szivató dugattyúját (ha ez a neve) jelölted be, ami kivülről így néz ki:
Nincs mit!
Gumi méret: 120/70 ZR 17 és 160/60 ZR 17 RF klub
Ezt az oldalt tessék olvasgatni itt sok mindent meg találsz az RF-ről.
Én a shoxtól vettem univerzális emelőt. Sokan csináltak hozzá nekem se az anyag se az idő nem állt rendelkezésre. Anyagot és időt tekintve ha nem terem vas otthon többe került volna mint az univerzális! (NEKEM)
Letsgó.Még annyit szeretnék kérdezni,hogy neked hanyas gumid van hátul?nékem 160/60 as az nem széles neki?És a motor hátsó emelő méretét nem tudod meg adni?vagy ezek egyformák?
Lesgo:Köszönöm ki vettem a gyertyákat,meg takarítottam és indult,de ha nem erő teljes az aksi nem indul.Minden esetre nagyon szépen köszönöm néked is,meg aki segít a problémák meg oldásában,amiket még nem tudok. -
ja és ha elindult várd meg amíg fel pörög 4000ig akkor van meg mind a 4 henger. kicsit hagyd ketyegni öltözz be és indulj nem kell üzem melegre melegíteni csak ne tépd a száját amíg hideg!
ÜDV!
Hideg indítás szívató fulrra húz én javaslom hogy ülj rá és a szertenderről emeld le mint ha mennél vele! gáz és minden móka nélkül indítsd.
Hideg inditási gondok:
1 Gyertya ha a motort nem rég vetted cseréld 400asná ez kell bele NGK CR8EK
2 Akkumlátor töltsd fel hogy tuti legyen ha 1-2 napon belül nyöszörög megint az aksi amiatt csere!
3 ez csak javaslat a tompított fényszórónak csinálj egy kapcsolót és indításnál kapcsold le hogy ne világítson.
Ez az alap óvintézkedés ha ezek után is szórakozik akkor mélyebbre kell kicsit ásni mint pl karburátor és a többi.
Tank leszerelés a faridomot szét kell húzni hogy ki tudd emelni el ne tört a füleket a műanyagról!
Ha más gyertya van benne pl 1 körmös vagy pedig 9-es akkor csere van mindenképp.
A gyertyákhoz úgy lehet hozzáférni hogy leemeled a tankot róla. Az ülés levétele után lehet meglátni azt a 2 csavart ami fogja a tankot.
Ilyenkor lehet hogy feszíti a tank felfogatása a hátsó idomot, ezért azt is le kell szedni vagy csak az elejénél kipattintani oldalra.
(Mondjuk a 600-asnál így hatoltam be a gyertyákig)
ott tuti, hogy keveset kap, tehát a motor gázrántásra adott reakciójának oka egyértelműen csak a szegény keverék lehet, hisz tudom, hogy az.
Így ugyebár csak 1 irányba tudsz haladni, és mikor jó, akkor örülsz .
Egyébként lehetnek problémáid, ha a CO csavarok alatti kis "O"
gyűrűket nem cserélted ki és még a gyáriak vannak benne.
(Lehet kicserélted már, nemtudom követni napi szinten a fórumot.)
Érdekes kérdés. Kifele addig tudod tekerni, míg ki nem esik.
Gyakorlati értelme olyan 2.5-3 fordulatig van, utána a kúp már nem zár lényegileg.
Viszont, 1.5 és 2.5 között sokat számít akár egy kis állítás is, tehát
1.5 felett javaslom 0.25 fordulatokat tekerj. 8 oldalú csavarhúzóval
még 1/8 fordulatokra is tudsz játszani.
Nekem az RF 400-nál ha jól rémlik 1.75 körül érezte jól magát.
Én úgy lövöm be a mai napig, hogy beállítom 1.5-re (a Banditot is),
aztán picike gázrántásokat végzek.
Ha pici rántásra befullad, akkor még kevés a nafta, emelni kell.
Ilyenkor addig emelek, míg éppen nem fullad, majd rátekerek még egy picit érzéssel (kevesebbet mint 1/8 fordulat).
Ennek a végére általában jó szokott lenni.
A profi megoldás az üveggyertyázás, vagy ami mégjobb, a lambda szondázás.
De ezekhez felszerelés kell.
ha lehet kérnék egy kis segitséget....mennyit lehet kitekerni max...a co2 csavaron?mert én 1.5-re tekertem ki mindet és dadod az 1/4 gáz allatt....honnan tudom meg hogy azért dadog mert kevés vagy hogy sok?elöre is köszönöm a válaszokat!
A múltkori esti gurulás közben kb végig távolságival kellet közlekedni ha látni is akartam valamit ami pár méternél távolabb van
Illetve sikerült lecserélnem a fékfolyadékot, hátul már eléggé sűrű volt...
Lassan elfogy a piszkálni való rajta, fura a simson után.
Gumi méret: 120/70 ZR 17 és 160/60 ZR 17
RF klub
Ezt az oldalt tessék olvasgatni itt sok mindent meg találsz az RF-ről.
Én a shoxtól vettem univerzális emelőt. Sokan csináltak hozzá nekem se az anyag se az idő nem állt rendelkezésre. Anyagot és időt tekintve ha nem terem vas otthon többe került volna mint az univerzális! (NEKEM)
Hideg indítás szívató fulrra húz én javaslom hogy ülj rá és a szertenderről emeld le mint ha mennél vele! gáz és minden móka nélkül indítsd.
Hideg inditási gondok:
1 Gyertya ha a motort nem rég vetted cseréld 400asná ez kell bele NGK CR8EK
2 Akkumlátor töltsd fel hogy tuti legyen ha 1-2 napon belül nyöszörög megint az aksi amiatt csere!
3 ez csak javaslat a tompított fényszórónak csinálj egy kapcsolót és indításnál kapcsold le hogy ne világítson.
Ez az alap óvintézkedés ha ezek után is szórakozik akkor mélyebbre kell kicsit ásni mint pl karburátor és a többi.
Tank leszerelés a faridomot szét kell húzni hogy ki tudd emelni el ne tört a füleket a műanyagról!
Ha más gyertya van benne pl 1 körmös vagy pedig 9-es akkor csere van mindenképp.
Ilyenkor lehet hogy feszíti a tank felfogatása a hátsó idomot, ezért azt is le kell szedni vagy csak az elejénél kipattintani oldalra.
(Mondjuk a 600-asnál így hatoltam be a gyertyákig)
mostanában arra sem emlékszem mi történt tegnap.
Nincs probléma a cikkel.