Egy rf400vc tulajdonosa vagyok, és 3-4 év állás után idén végre újra rá tudok ülni a motorra. Szétszedtem a karburátort, hogy megtisztítsam, felújítsam, vettem is bele mindenhova o-gyűrűket (600Ft volt a super seal kft-nél). Szerintetek sima grafitos zsírral (bárdis) vissza merjem rakni őket, vagy vegyek hozzájuk szilikon zsírt?
A másik dolog, hogy a szétszerelésnél észrevettem, hogy a szivatónál a gumitömítések bizony be vannak repedezve. Mennyire befolyásolja ez a motor normális működését?
Sziasztok!
Meggyógyult a motor... :-)
Csak az akksi volt a hibás szerencsére,és nem is volt olyan nagyon húzós...egy gond kipipálva.
Azért köszi mindenkinek a segítséget.
Szilveszter óta pihen, karbikat rendberaktam, generátort megnéztem, kormánycsapágyat, még a generátorhajtásba akarok belenézni mi adja azt a ronda hangot.
Más, most hogy feljött ez a topic, kicsit szétnéztem, leesett az állam.
Már 4200-es LiPo akksi 84A-rel terhelhető folyamatosban és akár 80A-rel pillanatnyira.
Durva. És egész elfogadható áron vannak, azthiszem eljött az ideje,
hogy a kis szörnyemhez vegyek újra egy-két akkupackot.
Red teljesen igazad van!
Csak általában a paraméterek a nagyobb aksiknál nagyobb indítóáram tehát kínai 8Ah kicsi indítóáram 12Ah kínai nagyobb indítóáram ugyan ez márkásba ( Számokkal azért nem vagdalkozok mert nem néztem meg most hogy melyik milyen) Annó mikor vettem az indító áram 12Ah az egyik legnagyobb volt annak amit vettem bele. Mert az a lényeg ezért is írtam hogy ne a 8Ah kínait vegye meg :D
Dehogynem járatod...
Ha nincs meg a kellő indítóárama, akkor egy nagyobb kapacitású
pontosan ugyan úgy csúcson jár, mint egy márkás alap.
Te tudod, hogy a Te akkudnak mekkora az indítóárama ?
Mint tudjuk minden villanymotor indításnál veszi fel a legnagyobb áramot.
A kapacitásnak meg szinte semmi köze nincs az indítóáramhoz.
Végy 3 cella 5000-es LiPo akkut, ami mondjuk 30C-60C-vel tudsz terhelni és máris beindítod vele a dízeled...
5x45 mondjuk az van vagy 225A... az elég szerintem nagyon sok mindenre.
A Fiestámban mikor rossz volt az akkum télen, a hátsó ülésen tartottam
a Bandit Yuasáját és azzal bikáztam be. Pöcc-röff... pedig a Fiestában 42Ah-s akku volt.
Senki nem mondta hogy kevés félre értés ne essék. Arról van szó hogy tartósabb mert nem járatod inditásnál csúcson az aksit így elérjük azt hogy az aksi is kicsit tovább él. ha jól számolom 5. szezonja lesz az enyémnek. És nem YTX YT 12Ah valósba azthiszem 11Ah-ert írtak rá de az indittó árama magasabb mint a gyári ajánlott 8Ah-esnek
Egy rf400vc tulajdonosa vagyok, és 3-4 év állás után idén végre újra rá tudok ülni a motorra. Szétszedtem a karburátort, hogy megtisztítsam, felújítsam, vettem is bele mindenhova o-gyűrűket (600Ft volt a super seal kft-nél). Szerintetek sima grafitos zsírral (bárdis) vissza merjem rakni őket, vagy vegyek hozzájuk szilikon zsírt?
A másik dolog, hogy a szétszerelésnél észrevettem, hogy a szivatónál a gumitömítések bizony be vannak repedezve. Mennyire befolyásolja ez a motor normális működését?