Ha tényleg dob rajta annyit én is lefestem (:
Am hogy lehet levenni az első sárvédőt? Hiába vettem ki a telónál a csavarokat nem tudom kibillenteni. A màsik 4 csavart kellene még kiszedni, csak ahoz szinte nem is lehet hozzáférni... Mi ennek a rendes menete? Nincs ilyen "szereld magas" könyv hozzá?
Nemtudom, ennek most nem néztem utána, van itt nem messze egy
fényezős festékbolt, ahol kifejezetten fényezéssel foglalkoznak.
Őket hívtam fel, mit ajánlanak, mi van, és ott vettem.
Ez egyébként Duplicolor piros féknyereg festék, 150ml-es szórós palackban.
Pont elég lett a 3 nyeregre.
Persze előtte kapott egy hideggalvanizáló sprés alapozást, egy jó kis tisztítás után.
Tiszta szerencse amúgy, hogy nekiálltam... a hátsó fékem kriminális
állapotban van, pont jókor kaptam el, pedig nem éreztem gyengének.
Az összes tömítés sz@r, minden alkatrészre kiült az aluminium oxid,
és a ráégett fékpor. Idén tutira széthullott volna...
Ha le nem is pattog egy zománcfesték,
de elszinezõdik a hôtôl.
Egy kanyargós szakasz után próbáld
megfogni a féknyerget és meglátod!
Vagy csak most az autó keréktárcsáját
ami sokkal több hôt el tud vezetni
mint a motoron.
Nem véletlen olyan magas
a fékfolyadék forráspontja és
még az is megforrhhat nagyon extrém
esetben.
Kb 2,5 liter, de a kiegyenlítőtartályt se feledd kiüríteni!
Rózsaszín alubarát fagyállóból meg esetleg kis desztvíz ha sokallod a számot a flakon oldalán.
Nem tudom, szerintem olyan 300-350-ből fel lehet szépen újítani.
De ez tisztán teoretikusan mondom. Értelme nincs.
Értelmet ne keress ezeknél a motoroknál, meg értéket se.
Ezek kizárólag már csak azoknak értékesek, akik becsülik, de ilyen
ember szerintem van 10-15 itt magyarországon.
Akiknek csak egy kezdő motor kell 1-2 évre, guruljon, ne legyen kár
érte, annak pont annyi az értéke, amennyiért a piacon látod.
Anno az enyémet A-Z-ig felújítottam, már csak "külalak" lett volna
hátra, de akkoriban nem volt még tapasztalatom műanyagozással,
meg fényezéssel, így az kimaradt.
Arra 350-et költöttem kb. Lacosz most legalább hasznosítja a befektetést .
és kb. mennyiböl lenne tökéletes?és mennyit érne?mert én is csak költögetek költögetek rá de eladhatatlan ha 210-ért már árulnak guruló rf400-at...én szeretnék 600-ra átülni majd de tartok töle hogy az enyémet nem fogom tudni normális áron eladni
egy pill.ra elagyaltam hogy meg kellene szerezni,kicsit helyrepofozni és eladni de most vettem robogót is (kosárban) és azzal még elvagyok...és be kell valnom hogy az én gépemen is sok melo van még...de megvárom vele a 10 fokot...
Például én hobbi motornak már csak ilyet vennék, vagy olyat, ami fórumról leinformálható, de az meg ritka.
Ez tökéletes alap restaurálni, úgyis úgy kezdeném, hogy megveszem,
atomjaira szedem, és eleve új alkatrészekkel rakom össze,
akkor meg nem mindegy, hogy az alap motort mennyiért vettem ?
A blokkja meg mindegyiknek lutri.
A műanyag hegesztés és a fényezés sem akadály, szóval megérne 150-et.
Kivonatnám 1-2 évre, de utána szalon állapotban helyeztetném vissza.
Csak belőlem kevés van a piacon , így nincs kereslet rá...
Most éppen elég a mozdonyt kondiban tartani, az is már 16 éves és kezdi a hülyeségeit.
Üdv...én irtam neki hogy adok egy cdi-t neki 10-ért de nem kell neki....tuti hogy nem csak az a baja....a karbija kokányolt azt is irta...ö tudja de szerintem igy eladhatatlan még 150-ért is
Köszi az infót. Szerintem az olajat is lecserélem ha kész a vízcsere. Igaz az előző tulaj azt mondta h lecserélte tavasszal de nem ment a mocival egész évbe és nincs benne 500km sem de inkább biztos ami biztos. Az olajat nehéz lecserélni?
/igaz az olajszűrön egy deka kosz nem volt és eléggé újnak néz ki./
Milyen olaj meg bele és mennyi?
A féltöltéshez annyit hozzá fűznék még hogy a motort mikor töltöd valakit kérj meg hogy ne sztenderen legyen kicsi jobbra döntve!
Illetve amikor nyomkodod a csövet és fel le jön a víz ahogy RED írta indítsd be kicsit félpercet hagy ketyegni le áll és újra én ezt 2X -3X is meg csináltam mire ott maradta víz és tényleg jó lett!
Szerintem nincs ember aki megbecsüli, hogy mennyibe fog kerülni egy ismeretlen motor javítása.
Ki tudja mi a baja konkrétan, és valóban csak annyi baja van-e.
Egy-két idom igen drága, mert ritka, ezek ára általában 10-40e között van még E-bay-en is.
Az elektronika is lehet 5-50e között bárhol, attól függően mik képezik a problémát.
Leengedni a legalsó pontnál tudod, célszerűen ha megy az olajszűrő
köré kis 6-os cső, akkor azt bontsd meg, és ott ereszd le a nagyját,
nem fröcsköl annyira.
Aztán megbontod a bilincset mondjuk a vízpuma előtt...
Feltölteni a tank alatt a sapkán keresztül, tágulási pedig a faridom
alatt jobb oldalt. Abba is szintig.
Feltöltés után légtelenítés ==- leszedett sapkánál nyomkodd végig
a csöveket, amikor nem bugyog, de a betöltőnél lüktet a szint, akkor kb. levegőtlen.
Visszazárod, beindítod, hagyod felmelegedni, utána pedig hagyod lehűlni.
Lehülés után megnézed a tágulásit és amennyit felszívott, annyit utána töltesz max. jelölésig.
Csak és kizárólag aluminium blokkhoz való hűtőfolyadékot önts bele !
Általában rózsaszín, de láttam már kéket is. A többi korróziót okozhat.
(már ha még az eredeti imbusz csavarokkal van összerakva)