Dehogynem... én mennék, akár két nap is, sőt, nem túl drága helyen
akár ott alvós sörözős megoldásban is benne vagyok, hiába nekem
"egy köpés", de a hanulatért simán...
Csak még nagyon messze van. Én 20 fokos aszfalt alatt nem megyek kakucsra.
Bár izgi folyamatosan korrigálni, de egy lábtörés nem hiányzik.
...
Arra tudok tippelni hogy vagy légszűrő épp nem szűrt vagy valami sportlégszűrővel mentek vele ami a port beengedte és lekapta a müa. felületet. vagy ha épp más nem akkor a vákuum vezérlésnél a másik irányból (sima légköri nyomást) jövő cső nem volt megszűrve és arról mászott be a por. De magától is kikopik lassan de itt szerintem a por bejátszott az tutti.
A kemény 40 km amit eddig mentem vele nem sokat adott de persze kevéskét már igen.
Nagyobbrészt a felépítését ismerem jobban hiszen már ezt azt csinálgattam rajta amit találtam hiányosságot vagy elhanyagolt dolgokat... fék és kuplung karok váltó kar lötyögése , üza csövek repedezettek voltak már , némi elektromos javítások is kellettek. Innen onnan hiányzó csavarok pótlása , müa elemek ragasztása ahol repetek vagy törtek a fülek már.
Igen, 6-os váltó van benn.
Én nem akartam nagyobbat venni, inkább a motorozás élménye, mintsem a száguldáson van a hangsúly.
A kuplung bowdenes. Tegnap kerültem egyet a városba, hát nem semmi élmény volt.... igaz nem sok motoros jött szembe.
Ma már nem tudok face-re menni, de holnap beszélgethetünk ott.
Na színbe is mint az enyém de talán nem dőltek el vele még talán vagy nem látszik. Kormánynál mik azok a fekete műanyag elemen ? Bal oldalon kéne lenni egy tárolónak de jobb oldalon semmi. Valami tuning talán ?
Akkor szép megint !
És garázsban közelben a gép ?
Ha nem skype akkor még facebook is lehet :)
Én igazán nem sokat olvastam a gépről előtte csak a alap adatokat néztem meg. 600 asra is vevő lettem volna de ez a 900 (936 ccm) olcsóbb volt így mint 600 as lett volna. Ezért lett.
Persze nem csak ezért mert jól is néz ki (piros is) és nem annyira ráfekvős talán mint egy nagyon sport gép.
Akkor a tiéden a kuplung bowdenes és asszem azon 6 sebességes a váltó (ha jól tudom).
Teszek fel fotókat....
Előre is a segítséget.
Egyébként én is Ákos....
Én még csak most ismerkedem az rf-el, de sokat olvastam róla mielőtt megvettem.
Én sem messze vagyok tőled, a Tolnai utcában.
Fotókat toljál majd nemsokára indul a szezon vagy nem is volt vége ? Ha van valami ami szerelésre szorul majd megnézzük :)
Épp most csinálok az enyémnek egy hátsó állványt - kész lesz lassan.
Nos igen ha olyan régi féle villogó relé van benne akkor LED nél tud ilyet csinálni. Ki kell cserélni a villogó relét valami olyanra ami már LED nek is jó.
Nos a tűnél látszik némi kopás már úgy 4 mm hosszan és talán 1 tized kopás van a legjobban kopotton. Csőnél nem látszik igazán a dolog szemre.
Előző fotón a hátulja van éppen szóval ez nem az az oldal ami kopott !
Ezen meg már ahogy próbálom korrigálni a baját. Lemartam a ferdeségét de így ugye meg eltolódik az egész. Ezt próbálom kompenzálni a csuszólap vastagságának növelésével mert arra ragasztani lehet erre a fehérre nem igazá mert teflon szerű eléggé.
Sziasztok!
Pénteken vettem egy 400-ast.
A segítségeteket kérném, kicsit baj van az indexel.
Alap üzemben nagyon gyorsan villog, de az elakadásjelző bekapcsolásakor normális ütemben csinálja.
Előre is köszi.
Őszintén szólva ilyet még nem láttam... ez nagyon kemény.
Ott valami nem stimmelős dolog van, ha így megette.
A banditban van 100.000 lassan, de nyoma sincs ilyesminek.
Nem lehet, hogy valaki jól megszakértette és megcsiszolgatta, vagy
reszelgette és ebből ered a ferde állapot ?
Kicsit nehezen tudom elképzelni, hogy magától így elkopjon....
Nagyon fura.
Szóval most ezt a müa egységet vagy kicserélem vagy használom így aztán már nem csak ezt hanem a tűket és a csövet is kell cserélni .. most talán még 2 tűt meg a müa részeket cserélve "jobb" lesz.
Itt jön az a rész hogy mennyi is az annyi. A müa darabja 6-7 ezer a tű meg 4-5 ezer /db.
Ha sikerül megcsinálni a müa részét akkor csak a 2 tűt cserélem le.
Jó esetben még 1 évig ez van....