Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziiiiiaaaa Imi! :-)

Azért ahhoz még kell néhány centi, hogy elérje a lábtartót :-)
Ehhh, szánom-bánom bűneimet, töltök majd fel képet róla.
Igen, igen, a motor is visszakerült már hozzám.
Minden rendben felétek?
mind a 4.
Kösz, jó tipp.
Nagyon szépek a masinák. A nagy ETZ különösen. Nekem is van egy kicsi, a képeim között.
Kihúzod a dugattyút a nyeregből, és az első gumigyűrű a porvédő
ami a henger első hornyában fekszik. A belső pedig a karmantyú,
az tömít. A porvédő Imi első robbantott ábráján a 3. számú versenyző,
ha nem csalódok.

Egyébként direkt megnéztem, a hivatalos manual azt írja, hogy ha
nekiállsz szétszedni, akkor minden tömítést cserélni kell.
Nincs visszarakás, direkt kiemeli, hogy "sose tegyük vissza, a használt tömítést".

Szóval bármit teszel, saját felelősségedre csinálod.
Itt a fórumon ezt most leírtam, senki nem vállalja ezek után a
felelősséget, ha valamit elrontasz, vagy nem jól ítélsz meg.
És ez nem ellened szól, de ez a motorod féke, komoly balesetet
is okozhat a nem megfelelő karbantartás.
Szia! Lassan leér a fiad lába a lábtartóra! És még nem mutattál róla képeket!
Mi újság visszakérted már a motorod?
Szevasz! Nézd meg a képeimet!
Remélhetőleg olyan lesz.
Hasonló jókat Neked is
Sziasztok Srácok!

Most, hogy ezer év után újra ide találtam, mindenkinek balesetmentes, találkozókban és kanyarokban gazdag boldogságos új évet kívánok!
Sziasztok. Doboztartó konzol házilagos gyártását tervezem a 400-as RF-re.
Gondolom a hátsó kapaszkodók alá/helyére kéne felfogatni.
Vannak tippek esetleg fotó formájában?

Köszi, András.
A porvédőt hol találom? Le kell venni hozzá a nyerget igaz? meg kivenni a betéteket és elvileg ott van alatta nem?
Ja, azok már mozdonyfékek!
Ja, közben néztem a robbantott ábrát, csak két dugós... mázlitok van.
Nekem 4-4 dugó van elől, csöppet drága a készlet.
Hűű, ezt nem tudom. A 400-as féknyerge hány dugós ?
Ugyan az van a 600-on is ?

7500-ért találtam E-bay-en 600-ashoz előre készletet, ami két dugóhoz elég.

De nem feltétlen kell cserélni, át kell nézni.
Ha nem folyik, meg fog rendesen, nagy baj nem lehet,
de egy szétszedés során legalább képet kapsz róla,
hogy mennyire szükséges rá költeni a közeljövőben.

Ha a porvédők már sérültek, akkor mielőbb kell tervezni a komplett
tömítéskészletet, mert várhatóan hamar annyi lesz a féknek.
Okés. Kb mennyi lenne a tömítés szett a 3 nyereghez? Meg honnan lehet megrendelni?
en minden kepp javaslom hogy a dugog konnyen járjanak tulsok tomites nincs benne. kicsit varj es akkor a hetvegen feltoltom a feket a forumra es akkor lesz robbantott abard stb.
Akkor azt mondod h érdemes lenne szétkapni a nyergeket és tömítés szettel felruházni mind a 3mat?
Azért Rednek igaza van ám!
Tehát én is szét kaptam tömítések cserélve takarítva! 1X éves motor és az életed múlik rajta! a fék folyadék nem fogja rendbe rakni a féket :)
Basszus... így nem hangzott túl jól.
De csak így ecsettel kívülről letolni meg olyan kókány. Inkább hagyom feketén.
Ésszel vágj bele ! Én nem csak lefestettem. Azzal a tudattal szedtem szét,
hogy idén fel kell újítanom a fékrendszert.

A festés csak a marketing része.

A műszaki tartalom eddig:
- új Goodridge fékcsövek előre: 25k
- új Goodridge fékcsövek hátra: 20k
- új fékbetétek előre: 17k
- új tömítéskészlet a hátsó nyereghez: 9k
- fékfolyadék : fogalmam sincs, van otthon ? 3k ?
- a marketinges racsing piros festés: 4k
- várható még fő fékmunkahenger javító klt.: ~10k (de ezt kihagyom, ha jó állapotban találom)

Tehát nálam a műszaki tartalom 4/74 arányban oszlik meg.
Mondhatnám úgy is, hogy majdnem 18x annyit áldoztam arra hogy
jó legyen, mint arra, hogy szép.

És biztosíthatlak, ha szétszeded tutira találsz olyat, amivel nem mered újra összerakni.
Én már nem bízom az életem egy "felújító festésre" egy 16 éves motornál.
Azért ennél lejjebb nem hiszem, hogy fog esni ezeknek a motoroknak
az ára. Ritkulnak és öregednek, ilyet hamarosan tényleg csak az fog
venni, aki ilyet akar venni, mert szeretne egyszer az életében még egy RF-et.

A befektetett idő és energia, ha az kellő szakmaisággal van befeketetve
meghálálja magát előbb vagy utóbb.

Azért más úgy felrakni egy öreg motort a használt piacra, hogy
már előre keresed a kamu indokokat, hogy a Tied "miért jobb mint a
többi", de tudod, hogy semmivel sem, vagy tisztában vagy vele mit
árulsz és megcélzod a kínálat tetejét.
Annó nekem is mondták de nincs az a pénz hogy én szét szedjem megint a fék nyergeket! Tele tudatom a légtelenítéssel... Bár tény és való hogy lehet csak az én technikám rossz deeee utálom légtelenítgetni.
de hajrá és kíváncsi leszek rá
Az nem is érdekel h megérie vagy sem de az jó h megnézik és elismerik h szép (: Viszont elgondolkoztam h a féknyergeket én is megcsinálom, zöldre. RedOne megfertőzött (:
hát kívancsi leszek rá. meg biztos nem éri. ha valaki ezt tudja akkor én biztosan. max ha egyszer el akarod adni egy plusz pont lehet. de általában nem az. egy biztos hogy amikor mész vele és meg csodálják és nem azt látod az arcán na a 120. GSX-R ma hanem azt nézd meg stb... na ezért éri meg és nagyon büszkén ül rajta az ember mert a saját keze munkáj. ebben ez az igazi érték. na meg az hogy egy kapocsal több a motorodhoz...
Matt fekete az egész, a váz meg a beömlők a mellidomban meg kawa zöldek. Legalábbis ez a terv. A festékek megvannak, már csak kivitelezni kell. De a vázzal sok bajom lesz mert elég sok a kis pici festék lepattogás és ott szeretném rendesen felcsiszolni rozsdaoldózni, csiszolni amíg fém tiszta nem lesz.... Na ezzel lesz melóm bőven ): de megéri mert egyedi lesz az tuti (:
A dísz csíkok mennek vissza de a felirat rajtuk szintén kawa zöld lesz nem ezüst.