Azt a közel 8 éves gumit inkább dobd el.
8 éves gumit megvenni sem szabad, a túltárolás meg hülyeség...
Lehet akkor és ott megtapizod és szép, de ha használatba veszed
nagy eséllyel rohamosan fog öregedni.
Oké, biztos cserés lesz a folyadék, meg megnézem hátul a betéteket, elöl cserélve voltak előttem.
Még egy kérdésem lenne mindenkihez, hogy milyen első gumit lenne célszerű vásárolni? (Anélkül hogy messzire menő vallási vitába menne a fórum ) Városba, országútra
Most valami túltárolt 2006-os, tavaly felrakott continental sport attack van az elején, (hátul 2012-es). Eddig nem vagyok túlságosan megelégedve mert csúszkál néha, annak ellenére hogy azért óvatosan mentem eddig vele túlságos döntögetés nélkül. Egy egyszerű körforgalomban is sikeresen megindult az eleje száraz úton valamelyik este, de mentem vagy 20-30-al. Vagy még túl hideg van?
Veszel egy fél litereset, az elég.
De ha kicseréled a kopott fékbetéteket újakra, már el is éri a maxot a minimumról.
De attól még 2-3 évente mindenképp le illik cserélni a fékfolyadékot!
Ha a videót megnézed, ott is kinyomja belőle a figura.
Nagynál is ki lehet a tűsfúvókát nyomni a műanyag tartóból.
Nézd meg a videót és meglátod! Lényege ugyan az lesz mindkettőnek.
Képen amit látsz az 900 as vagy 600 as karbiból való. Az én 900 asom ilyen ami a képen van . 36 mm es karbival. de a 400 as nem tudom ... talán 32 es karbi lehet vagy 30. vannak azért eltérések. És az se tutti hogy gyári a karbid , bár nem nagyon cserélgetik őket.
Szerintem ha előre raksz egy tök üres rendszerbe akkor kb fél liter ha kell bele. de lehet épp kevesebb. Igaz én 900 as gépem szóval azon azt láttam hogy van 8 henger szóval ott van térfogat azért.
Hátulra meg max 2 deci vagy még annyi se kell.
Nekem asszem úgy 2 héten belül jött meg a motyó. Vagy valami ilyesmi. Igaz nekem még nem volt a csomagba a tengelyhez való szimering. (pillangó mozgató tengelyek)
Mekkora mennyiségű fékfolyadék kell az RF-be? Az megvan hogy DOT4 kell, de a mennyiségről nem ír a doksi semmit.
Hátul épphogy talán eléri a minimum szintet, és inkább úgy vagyok hogy lecserélem az egészet mert fogalmam sincs milyen fajta és mikori van benne.
Kicsiben nem így néz ki a történet, ott a főfúvóka ugyanúgy két részből áll, de nincsen rögzítve ahhoz a műanyaghoz tartóhoz? sőt az a műanyag is máshogy néz ki, a pirossal bejelölt rész nincsen rajta, nem fut teljesen körbe.
Mert kiegészítésként írtam a linkelt karbifelújító cikkhez, amiben ez áll:
"1 ”O” gyűrű (Tűszelep fészekhez) : 7,5×1,5 VITON
2 ”O” gyűrű (Úszó hoz) : 6,07×1,3 VITON
3 ”O” gyűrű ( Karburátor tetején a vákuum részhez) : 4×1 VITON"
ezeken felül én még vettem a co csavarhoz (3x1-es méretű), valamint a 2-es pontban az úszóhoz más méretűt(6x1,5). Mivel 4 karbi van ezért mindegyik tételből 4 darab kell.
ITT találsz leírást a karbi felújításról, méretekkel együtt. Személy szerint én vettem a CO csavara is új o-gyűrűt (3x1-es méretű). az úszóháznál lévő 6,07×1,3 méretű o-gyűrű helyett én 6x1,5-et vettem, mert csak olyan volt. Mindegyikből 4 darab szükséges, és fontos hogy benzinálló viton másnéven fpm anyagú tömítéseket vegyél. Nekem összesen a 16darab volt 600Ft (superseal kft, Bp 3. kerület)
8 éves gumit megvenni sem szabad, a túltárolás meg hülyeség...
Lehet akkor és ott megtapizod és szép, de ha használatba veszed
nagy eséllyel rohamosan fog öregedni.