Én is erre gondoltam. Odaragasztom és ha belekapott akkor majd ráérek ellenfogni (:
Ma lefújtam a faridomokat meg a mellidomokat. Pénteken majd a többit. A vázat meg majd akkor ha minden le lesz festve...
Nálam gyári méretűek a fúvókák,
bízom a légszűrőházban.
Holnapra lesz végnyomásmérő,
majd meglátom milyen nyomot
hagyott a közel 100ezer km.
Hátsó féklámpakapcsolóm még nem
kapcsol, áprilisi műszakiig még azt is meg kell nézni.
Igaz hogy légszűrő az valszeg kell... de én pl azt találtam még hogy a főfuvókám nem 112 vagy 110 es hanem csak 87.5 ös volt benne szóval az is bele játszhat némileg ha úgy nézzük.
Itt vagyok mostanság Pesten és netán van valakinek vagy ismer valakit akinél kaphatnék (vehetnék) használt hátsó gumit a 900 as gépre...
170 - 180 / 55 / 17" méretben.
Árban... 20 ezerig.
Tudom van sok a neten az is jó ha valaki tudja kinél érdemes kérdezni :)
Azért egy sárvédőhöz még nem kell agysebésznek lenni .
Ha máshogy nem, majd kiszeded a kereket.
Egy krokodil emelővel alátámasztasz a leömlők alatt és nem dől el...
Ki lehet húzni akkor ha sárvédőről le szereled a felső fém lapot különben nem! (kerék bent maradhat ha ügyes) Nekem szokott sikerülni. De ha kerék is kint van akkor is le kell szedni a fém lapot a tetejéről.
Hát nem vagyok bent biztos, hogy akkor is ki tudod húzni előre a sárvédőt a villák közül.
Próbálj rámérni, hogy milyen széles a sárvédő közvetlen a villaív hátsó felénél!
Kipucoltam karbisort, O gyürüket kicserélgettem a membránház légköri csonkjait kivéve.
Membrán alatti kamra azért volt tele szutyokkal, mert a szivacs szétmálott és nagyrészét megette szivatós üzemmód alatt.
Darab légszűrőszivacs, pár csepp 2T olaj és ment a régi helyére.
Nagyoknál érdemes ráfigyelni a szivacsra, mert a szivató rendszere onnan szívja a levegőt amíg működik.
Régebben valaki rakott fel tank nélküli képet ahol elég hiányos volt a szivacs.
Gyertyák 1000 km után ilyenek.
Szinkron nem akar beállni, majd mérek egy kompressziót és meglátom miért nem olyan mint a haver 4 éves CBF-én!
Letsgo
látom nincs és nem is lesz időd feltöltögetni amiről nyáron beszéltünk. Viszont előző és ezen linkeket ha meg tudod jeleníteni a klub oldalán, akkor onnan elérné aki akarja.
Nincs ott semmi mókolás, felül a tartólemez alatta a sárvédő és alul az alátét anyával.
Bizony, ha nincs hozzá jól görbülő kulcsod akkor kereket ki kell venned.
Hát akkor ez vmi mókolt cucc.... mert egyet kiszedtem és anya volt mögötte. ebből indultam ki hogy nem fogom tudni mögé tenni összeszerelésnél... Mind1 leveszem és majd megpróbálom vhogy visszatenni. csak most nagy festési munkálatokba vagyok (: levan bontva minden felcsiszolva, vízbe csiszolva, kigittelve az aprób hibák majd még vízbe kell még1x h a felesleges gitt lejöjjön és akkor mehet a festés. (:
Elvileg a sárvédő alatt nem ellenanyának kellene lennie, ha jól emlékszem,
hanem egy sajtolt lemeznek, amibe bele van fúrva a menet, vagy
rá vannak hegesztve az anyák (azthiszem talán utóbbi).
Szóval gyárilag bátran kitekerheted, mert vissza is tudod tenni.
Ma lefújtam a faridomokat meg a mellidomokat. Pénteken majd a többit. A vázat meg majd akkor ha minden le lesz festve...
bízom a légszűrőházban.
Holnapra lesz végnyomásmérő,
majd meglátom milyen nyomot
hagyott a közel 100ezer km.
Hátsó féklámpakapcsolóm még nem
kapcsol, áprilisi műszakiig még azt is meg kell nézni.
Igaz hogy légszűrő az valszeg kell... de én pl azt találtam még hogy a főfuvókám nem 112 vagy 110 es hanem csak 87.5 ös volt benne szóval az is bele játszhat némileg ha úgy nézzük.
Üdv!
Itt vagyok mostanság Pesten és netán van valakinek vagy ismer valakit akinél kaphatnék (vehetnék) használt hátsó gumit a 900 as gépre...
170 - 180 / 55 / 17" méretben.
Árban... 20 ezerig.
Tudom van sok a neten az is jó ha valaki tudja kinél érdemes kérdezni :)
Ha máshogy nem, majd kiszeded a kereket.
Egy krokodil emelővel alátámasztasz a leömlők alatt és nem dől el...
Próbálj rámérni, hogy milyen széles a sárvédő közvetlen a villaív hátsó felénél!
amit Pilot78 publikált.
Membrán alatti kamra azért volt tele szutyokkal, mert a szivacs szétmálott és nagyrészét megette szivatós üzemmód alatt.
Darab légszűrőszivacs, pár csepp 2T olaj és ment a régi helyére.
Nagyoknál érdemes ráfigyelni a szivacsra, mert a szivató rendszere onnan szívja a levegőt amíg működik.
Régebben valaki rakott fel tank nélküli képet ahol elég hiányos volt a szivacs.
Gyertyák 1000 km után ilyenek.
Szinkron nem akar beállni, majd mérek egy kompressziót és meglátom miért nem olyan mint a haver 4 éves CBF-én!
http://www.manualedereparatie....
http://www.cmsnl.com/suzuki-rf...
Letsgo
látom nincs és nem is lesz időd feltöltögetni amiről nyáron beszéltünk. Viszont előző és ezen linkeket ha meg tudod jeleníteni a klub oldalán, akkor onnan elérné aki akarja.
http://www.cmsnl.com/suzuki-rf...
http://www.manualedereparatie....
http://www.manualedereparatie..
..
http://www.manualedereparatie....
http://www.manualedereparati
e....
http://www.manualedereparatie....
http://www.manualederepar
atie....
http://www.manualedereparatie....
http://www.manualedere
paratie....
http://www.manualedereparatie....
RF a karosszériához, GSF a motorhoz. Szemezgess belőle!
Bizony, ha nincs hozzá jól görbülő kulcsod akkor kereket ki kell venned.
hanem egy sajtolt lemeznek, amibe bele van fúrva a menet, vagy
rá vannak hegesztve az anyák (azthiszem talán utóbbi).
Szóval gyárilag bátran kitekerheted, mert vissza is tudod tenni.