Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kb mennyit kérnek el egy szelep hézag beállításta?
Egyedi, tetszik!:)
RF lassan elkészül..
Ez csak tipp volt a részemről! Tudtommal 25e kmnként kellene a szelepeket ellenőriztetni ezt nem tudom mennyire igaz szerelő mondta még annó.
Köszi a választ...
Asszem akkor a szelephézaggal kezdem...:-)
Majd meglátjuk,mit mond a doktor.
ÜDV!
Erre nekem mindig azt válaszolták úgy is hallod ha csörög a lánc :S
Nem tudom mennyi km van benne de egy szelep hézag sosem árt nekem a szerelő akkor meg nézte a láncot is át forgatta és akkor azt mondta hogy okés semmi baja!

De ha a másik oldalt nézzük meg a korukat,km-t igen csak érett szerintem szinte mindegyik gépen!
Sziasztok!
Érdekelne, kell-e az rf 400-on vezérműláncot cserélni?
Kb mennyi km-t bír a gyári lánc?
Na akkor majd kiderül. Én is viszem szerelőhöz majd a vasat, kideríti mi a baja. Egyébként az én gépem se eszik egy csepp olajat se, fogyasztás 5 liter ha kenem neki 5,5l. Remélem semmi komoly
Nincs ott lánc!
Ez igen haverom GSX-F 600-asanak ugyan ez a jelenség van hidegen mint a traktor melegen csak alapjáraton de olyankor alig hallani.
Ő viszi Gödöllőre szerelőhöz meg nézetni kíváncsi mi lesz a baja. Mert nagyon pöpec vas pöcre indult jól fogyasztott olajat se ette. Bár a jó fogyasztása az relatív mert nem nagyon keni neki a srác.
NA enne utánajárok! Köszönöm!
Nem ismerem azt a blokkot, de öcsém 500-as kawájában a kuplung
kosarat nem fogaskerék hajtja át, hanem egy lánc.
Ha a Tied is olyan, akkor az még lehet...
LEginkább hidegen és alapjáraton. De melegen is lehet hallani alapjáraton, csak lágyabb. Hallottam valami olyasmit hogy a kuplung vmelyik alkatrésze is lehet? Az elképzelhető?
Nem úgy van, hogy a kawasaki gépeket gyárt ?
Ha zenét szeretnél hallgatni motorhang helyett, akkor vegyél Yamahát .

Viccet félretéve... bármi zakatolhat. Mivel szinte minden forog, így lehet bármi.
Motor fordulaton zakatol, vagy annak valamelyik felharmonikusán?
Csinálok majd magamnak, tudok esztergálni, csak kell egy menetmetsző.
Szevasztok! remélem ti tudtok segíteni nekem pár szakmai tanáccsal. Szóval eléggé zakatolt a ZZRembe valami, azt hittem a vezérműlánc. Kiderült, hogy annak semmi baja, épp olyan feszes mint amilyennek lennie kell. Mi lehet még ami zakatol?
A kettes.
Most, hogy lett egy profi műhelyben dolgozó klubtagunk
ez már talán könnyen áthidalható probléma.
Kell egy közdarab a tizeshez, hogy a nyomástartó szelep is megmaradjon.

Nálam ilyen van:
http://szerszambolt.com/tag/be...
Sima réz vagy alu alátét, százasér kapsz bármelyik autósboltban vagy vasműszaki kereskedésben.
14mm -es
Sima sárgaréz alátét nem jó az olaj leeresztő csavar alá? Alátét belső külső méreteit tudja valaki? Én is leakarom cserélni az olajat a gépbe és akkor esztergálok hozzá olyan alátétet.
Igen köszi, átolvastam mindent.
Ha jó áron marad a motor akkor megveszem és mindenképp referálok róla.
Elolvastad a cikkeket?

AKKOR EGY KIS GALÉRIA:

http://www.bikepics.com/suzuki...