Köszönöm a választ.
Valóban állítható az első teló.(amit a képeken látok)
Mondjuk a fényezés az fekete felmatricázva.De a fejidomon nincs matrica se szóval lehet már nem eredeti a teljes festés.
Pl.:
Módosított hátsófék a lengôvillával,
karburátorfũtés,
elöl is állítható csillapítás,
többszínũ fényezés
ami hirtelen eszembe jutott.
Ezt nevezik RF900 RS2-nek.
A W a gyártási évre utal
mint idén az L4.
Estleg majd gépközelben
többet is tudok mondani.
Igazad volt, leér a lába! Sőt, már nagyobb gép kell neki
Remélem idén sikerül majd összefutni, bár a találkozási pontot majd ki kell szemelnünk, mert egy kicsit megint tovább költöztem
Pont erre lennék kíváncsi hogy mi az a minden?
Mert mindenhol csak simán RF 900 R ként találom.
Pedig ha jól tudom volt az a lila szürke limitált széria is amiben voltak finomságok.CSak nem rémlik hogy mi.
Az 5 gangos váltó kicsit böki a szemem.
S, anno motoroztam ilyennel.Persze húztam neki (még kiskoromban)
9litert simán bekapta úgy rémlik.Persze ha jól olvasom a gsxr 1100 blokkja lebutítva van benne ami meg 15 litert is simán megeszi:D
Volt annó egy pár renaultom....azokba kellett olyan tömítő alátét ami visszahajtott azbesztbetétes réz... gondoltam valami ilyesmi kell az rf-hez is. De megpróbálom a méret alapján kicserélni a régit. Köszi a segítséget.
Sziasztok,
Új motort nézegetek és szóba került az rf 900as is.
Érdekelne ha van itt másnak is milyen futásteljesítményt tud a blokk?
A kiszemelt darabban 47 ezer km van garantáltan(nem magyar piacos)
Érdekelne mennyit mehet el normális használat mellett?
Sziasztok!
Csak egy kérdésem lenne.... Le szeretném cserélni az olajat a vasból, de valahol olvastam,hogy a leeresztő csavar alá kell alátét. Valami spéci kell, vagy egyszerűen beszerezhető?
Adatlapodra adatokat, képeket lécci pakoljál!
Idomokon sima karbon matrica van vagy VTN?
https://www.facebook.com/vtn.h...
Valóban állítható az első teló.(amit a képeken látok)
Mondjuk a fényezés az fekete felmatricázva.De a fejidomon nincs matrica se szóval lehet már nem eredeti a teljes festés.
Módosított hátsófék a lengôvillával,
karburátorfũtés,
elöl is állítható csillapítás,
többszínũ fényezés
ami hirtelen eszembe jutott.
Ezt nevezik RF900 RS2-nek.
A W a gyártási évre utal
mint idén az L4.
Estleg majd gépközelben
többet is tudok mondani.
Remélem idén sikerül majd összefutni, bár a találkozási pontot majd ki kell szemelnünk, mert egy kicsit megint tovább költöztem
Mert mindenhol csak simán RF 900 R ként találom.
Pedig ha jól tudom volt az a lila szürke limitált széria is amiben voltak finomságok.CSak nem rémlik hogy mi.
Az 5 gangos váltó kicsit böki a szemem.
S, anno motoroztam ilyennel.Persze húztam neki (még kiskoromban)
9litert simán bekapta úgy rémlik.Persze ha jól olvasom a gsxr 1100 blokkja lebutítva van benne ami meg 15 litert is simán megeszi:D
Nekem is kellene mérni, de 12-es adapterem nincs a teszterhez.
Én is másra számítottam, meglepődtem rendesen.
Új motort nézegetek és szóba került az rf 900as is.
Érdekelne ha van itt másnak is milyen futásteljesítményt tud a blokk?
A kiszemelt darabban 47 ezer km van garantáltan(nem magyar piacos)
Érdekelne mennyit mehet el normális használat mellett?
99es évj. RW (az mit jelent?)
A legjobb a vörösréz csak épp nem sűrűn kapni :) legalábbis bótban mint alátét. :)
Vagy alu is jó ha puha féle...
Én briggs rotakapához vettem!
Csak egy kérdésem lenne.... Le szeretném cserélni az olajat a vasból, de valahol olvastam,hogy a leeresztő csavar alá kell alátét. Valami spéci kell, vagy egyszerűen beszerezhető?
Nyáron majd ha arrafelé gurulok szólok és beszélgetünk kicsit egy kávé mellet.
Aranyos gyerkőc. Aztán vigyázzon rád szorgalmasan!
Én nem állnék neki!
Pedig egy két dolgot énis megcsináltam az enyémen!
Vedd figyelembe hogy ez nem simson dobfék!
Ez a magánvéleményem!
De szíved joga.
Télen-nyáron, esőben, hóban, le sem tudom szedni a motorról :-)