Most találtam egyet 25 kw-s papírokkal, viszont van pár baja. Gyújtóelektronikai probléma van, meg az idomzat 1-2 helyen lóg. Az elektronikát rendbe tenni nagyjából milyen nagyságrendű összeg?
Hol tudom leengedni a hűtővizet meg feltölteni? Esetleg kelle valamire figyelni? Mind1 milyen hűtővizet teszek bele vagy van vmi speckó amit ti szoktatok bele tenni?!
3 kw-val túllépi a megengedettet. Kérdésem, hogyha egy ilyenen elkapnak, mire lehet számítani? A büntetések elviekben itt is szakaszosan vannak, vagy abszolút módon, túllépésnek számít, és ugyan akkora vétséget követek el, mintha egy hayabusával jaszkariznék?
Pazaz kormány van 8ezer körül,
ami húzósabb az a kiemelô és amivel még
hátrébb hozod mert különben eléri a
kormány a burkolatot.
Bovdeneknek végülis nem
muszály megkerülni a teleszkópot,
de kérdés, hogy akkor mennyire fesz
kormányelfordításnál.
Este felé leszek gép mellett, keresek képet
ha addig nem találsz.
Bikepics-en körülnézel, biztos van pár.
Még nem néztem utána pontosan, egy-két hirdetést láttam túrakormányról, ez 16-18ezer ft körül volt.
Kíváncsi vagyok hogy illik össze a burkolt motor meg a csőkomány. Szerintem így látatlanba nincs vele gond
Próbáljátok meg, hogy egyenes ülôhelyzetben mennyire tud támaszkodni az utasod a tankon!
Én is gondolkodtam rajt erõsen,
de párom úgy nem éri el a tankot.
Felvidéki srácnak van rajt csôkormány,
de Õ már azzal vette, nem tudta
megmondani miket kellett rajt cserélni.
Gondolok bovdenekre, fékcsôre.
Üdv Urak!
Látom megy minden hol a tuning :D
Én le kopogom de csak ki toltam tegnap a szép időnek köszönhetően fel pumpáltam a kerekeket. Rá csücsültem és gurultunk egy jó 130km-t. Nagyon király volt! (Én ezeket a köröket tavaly ősszel meg csináltam mikor fújtuk) Bár az első tárcsáim érnek, meg a láncon gondolkoztam, hogy kellene cserélnem. Ugyan nyomát nem látom hogy fogaskerék oda lenne, lánc sincs meg nyúlva. Jöhetne a jó idő már.
Nagyon szép a moci, főleg a színe .
A kormányon azok a lógó akármik viszont csúnyák , nem illenek a motorhoz. Egy feketén még csak-csak, de ezen nem szépek.
Van itt szolgálatban olyan valaki, akinek '94-es (vagy egy gyártási típusból való vagy hogy is mondjam) VC blokkos RF-je van? Ha igen, meg tudná nézni, hogy milyen számozása van a gyújtáselektronikának?
Most találtam egyet 25 kw-s papírokkal, viszont van pár baja. Gyújtóelektronikai probléma van, meg az idomzat 1-2 helyen lóg. Az elektronikát rendbe tenni nagyjából milyen nagyságrendű összeg?