Nem is kerestem!mert annyit elb.....m rá hogy úgydöntöttem ha elviszik vigyék ha nem akkor ott áll a garázsban és nézegetem.olyan szinten nem érdeket már hogy az hihetetlen.
Most a 250es robeszra meg csak felpattanok és góóóóóóóóó
2011 tavaszán vettem, eddig többet állt mint ment, de lassan kezdenek kiderülni a problémák legalább. Igazából nagyon kijavított dolgok nincsenek rajta, vagy hozzá vásárolt dolgok az ilyen kopókon kívül, mint gyertya, olaj, meg első gumi - a szervízköltség, illetve hogy is mondjam, a felesleges szervízköltség az, ami sokra rúg. Ami mind attól felesleges, hogy ha "jó" lenne, akkor például nem kellett volna egy félév alatt 3 karbiszinkron, meg súbertű állítás, meg utánfutón elvitel. Ezek bőven 100 fölött vannak, és nincs benne az olajcsere, meg ilyen alap dolgok.
Sikerült találnod bele való elektronikát? Megoldotta a problémát? Én is gyanakszom rá egyébként, de még nem jutottam odáig, annyi más baja is van, amit meg kéne csinálni. :)
Na így már értem, eddig csak önindítóval próbálkoztam, de lévén nem tudtam, hogy pontosan mit kell, csak pár másodpercig. Köszönöm a segítséget! Igen, most megtudtam hogy a nyáron (mikor kinn voltam éppen külföldön, a motor pedig ismerősnél pihent) cserélve lett a benzinszűrő is.
Rendben, köszönöm, megpróbálom, illetve a fúvókákat cserélném majd még, hogy ne legyen "buherált", hanem szép gyári méretű legyen benne.
Ki fogom próbálni, ha már működik a motor, múlt télen így állítottam le, emlékeim szerint nem sok sikerrel, de azért a téli állás (pár heti indítgatással) az megint más téma. :)
Sokat eszik alatt azt értem, hogy többet tankolok bele mint az autóba, ami olyan 6,5-t körül mozog.
A félszivató pedig azért kell, mert akinél volt most a gép azt mondta, hogy már félnél is annyi benzint kap, amennyinél egyáltalán nincs szüksége többre. Nem értek hozzá, nem volt jelen konzulens, így hiszek neki.
Berakod sokadikba, nem muszály pont hatodikba, csak ott a legkönnyebb tolni az áttétel miatt. Berakod és teljes gázzal nekiállsz tolni, hogy forogjon a motor és a dugattyó kiköpje a beszívott cuccot a gyertya helyén.
Azért tolni kell, hogy ne kelljen az önindítóval tekertetni aksit meríteni, nameg ha nem oldod meg rendesen a szikrák kisülését a gyertyapipák végén akkor kinyírhatod vele az elektronikát.
Vagyis gyújtás nélkül tolod tökig gázon sokadikban amíg kitolja a cuccot!
Benzinszűrőt a benzincsap és a pumpa közé tedd! Van rajt nyíl ami a folyadék áramlási irányát mutatja, nem pedig felfelé mutat!
jogos pont, feltöltöttem :)
megnézem akkor majd, az előző tulajtól is úgy vettem már, hogy nem működött :( jó lenne főleg az összeszokás idején, hogy ha látnám, mennyi a hőfok, meg amúgyis :)
Én megcsináltam a világítás kapcsolót,megcsináltattam a karbikat is gyertyacsere meg sok sok tisztítás volt de mégsem indult!a súbert is lejjebb engedtem 1 el.kipróbáltam mindent amit tanácsoltatok,elzártam a csapot leállítás előtt de semmi jó nem lett!
úgyhogy én már csak az elektronikára tippeltem!(nekem se a gyári volt benne nem ment a fordulatszámmérő)
ninc több kérdesem :) karbikat szét kell szedni új tömitést neki. en csereltem a tűszelepeket is co csavarokat be állítani. szeppen össze rak lenyeg hogy a sort ne szedd szétt és pillangó szelepeket se állitsd el.
egy tippem van amit probalj ki. mikor jo a motor ugy allitsd le hogy elzarod a benzin csapot hagyod jarni kicsit es le állitod.
kihül full szivato gázadas nélkül es ülj rá hogy egyenesen álljon a motor. ha igy megy akkor tűszelepeket is cserélni kell de javaslom mindenkép ha jol emlékszem 4-5e Ft volt. a "O" gyűrűk egy jobb autós boltban beszerezhető filléres dolog.
mi az a sokat eszik? a linben egyébként benne van minden az egy drasztikus bemutató volt az enyémnél...
Persze, teljesen hülye vagyok, hogyne érteném a szűrő dolgot, a "hatodikban" dolgot nem értem. :) (Ilyen amikor valami másra figyel az ember komment írása közben.)
Előzmény: Jöttek volna a motorért, kitoltam, direkt nem indítottam el, hogy legyen egy jó kis "hidegindítás", mert rendes srác vagyok. :) Csak hogy a kisasszony nem volt olyan kedvében, hogy elinduljon, félszivatóval próbáltam 2-3x, aztán csak szivató nélkül. Lemerítette majdnem az aksit, elmentek, betoltam a garázsba, aksi feltölt, új próba - elindult. Habogott, röfögött, szenvedett, és csak akkor volt hajlandó működni, ha húztam egy kis gázt neki, de borzasztó hangja volt. Ezt kb. 5-10 percig bírtam, utána elengedtem a gázt, mert már stabilizálódni látszott, egyből meghalt, és azóta nem is indult el.
Találtam egy hozzászólást pont Tőled, ami így szólt: "Szerintem meg túlszivattad. Ha karbisorról lehúzod a benzincsövet, és abból indítózásnál jön a benzin, akkor dugd vissza, tegyél szűrőt a csap és a pumpa közé. Gyertyákat szedjétek ki és hatodikban gyújtás nélkül teligázzal toljátok, hogy kiszellőzzön. Ha nem segít akkor ess neki a karbisornak." - bár ebből a szűrő részt nem értem, de ha tényleg túlszivatás van, akkor kipróbálnám, nátha.
Kapcsolót már vettem, csak még nem volt erőm energiám beszerelni. :) A kábel cserét lehet rábíznám elektromosra, de eddig ilyen baja nem volt - inkább az elektromos dobozka ami nem bele való (nem megy vele a fordulatszámmérő) okozhat gondokat.
A súber tű nem is olyan régóta elvileg a legnagyobb állásban (vagy legalacsonyabban? - a lényege, hogy elvileg itt kapja a "legkevesebb" benzint) van, ehhez képest sokat eszik, bár régen mégtöbbet evett. Az állítás előtt nem indításnál voltak ilyen bajai, hanem mindig megfulladt, menet közben egy kisebb gázadásnál.
Kompresszióban nem bízok, a 3. hengerre mondják, hogy haldoklik, pár év és fúrás-gyűrűzés (valamelyik, nem emlékszem mit mondtak pontosan, bár árban tudom, hogy nem mindegy. :) ). Benzinszűrőjét hol találom? Van valami link karbitömítésekhez? Anno egyik szép rajzodat megtaláltam fórumon, (//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...) ami ezeket hivatott megmutatni, gondolom akkor házilag megoldható nagy körültekintéssel.
Most kivettem a gyertyákat, meg megnéztem amit a karbi felújításos cikkben írott volt vagyon, eredmény: a karbiban nem "áll" a benzin, mint a képen volt, tehát ezt kilőném, a gyertyákból a 2. és a 3. pedig nem hogy nedves volt, de szinte állt rajta a benzin.
Most a 250es robeszra meg csak felpattanok és góóóóóóóóó
Nem a benzinre és szervizköltségekre, hanem a kijavított dolgok árára gondolok.
Megnézem a videót, meg a cikket, és okulok. :)
Ki fogom próbálni, ha már működik a motor, múlt télen így állítottam le, emlékeim szerint nem sok sikerrel, de azért a téli állás (pár heti indítgatással) az megint más téma. :)
Sokat eszik alatt azt értem, hogy többet tankolok bele mint az autóba, ami olyan 6,5-t körül mozog.
A félszivató pedig azért kell, mert akinél volt most a gép azt mondta, hogy már félnél is annyi benzint kap, amennyinél egyáltalán nincs szüksége többre. Nem értek hozzá, nem volt jelen konzulens, így hiszek neki.
Érdemes megnézni többi videóját a srácnak, nem egyezik az Rf-ével, de az alapok ugyan azok.
Holnap talán megnézem a Dunát Győr-Komárom környékén.
verve
verve
Azért tolni kell, hogy ne kelljen az önindítóval tekertetni aksit meríteni, nameg ha nem oldod meg rendesen a szikrák kisülését a gyertyapipák végén akkor kinyírhatod vele az elektronikát.
Vagyis gyújtás nélkül tolod tökig gázon sokadikban amíg kitolja a cuccot!
Benzinszűrőt a benzincsap és a pumpa közé tedd! Van rajt nyíl ami a folyadék áramlási irányát mutatja, nem pedig felfelé mutat!
megnézem akkor majd, az előző tulajtól is úgy vettem már, hogy nem működött :( jó lenne főleg az összeszokás idején, hogy ha látnám, mennyi a hőfok, meg amúgyis :)
úgyhogy én már csak az elektronikára tippeltem!(nekem se a gyári volt benne nem ment a fordulatszámmérő)
+piros volt
Na min1 már nem lesz ilyen gondom remélem soha!
egy tippem van amit probalj ki. mikor jo a motor ugy allitsd le hogy elzarod a benzin csapot hagyod jarni kicsit es le állitod.
kihül full szivato gázadas nélkül es ülj rá hogy egyenesen álljon a motor. ha igy megy akkor tűszelepeket is cserélni kell de javaslom mindenkép ha jol emlékszem 4-5e Ft volt. a "O" gyűrűk egy jobb autós boltban beszerezhető filléres dolog.
mi az a sokat eszik? a linben egyébként benne van minden az egy drasztikus bemutató volt az enyémnél...
Találtam egy hozzászólást pont Tőled, ami így szólt: "Szerintem meg túlszivattad. Ha karbisorról lehúzod a benzincsövet, és abból indítózásnál jön a benzin, akkor dugd vissza, tegyél szűrőt a csap és a pumpa közé. Gyertyákat szedjétek ki és hatodikban gyújtás nélkül teligázzal toljátok, hogy kiszellőzzön. Ha nem segít akkor ess neki a karbisornak." - bár ebből a szűrő részt nem értem, de ha tényleg túlszivatás van, akkor kipróbálnám, nátha.
A súber tű nem is olyan régóta elvileg a legnagyobb állásban (vagy legalacsonyabban? - a lényege, hogy elvileg itt kapja a "legkevesebb" benzint) van, ehhez képest sokat eszik, bár régen mégtöbbet evett. Az állítás előtt nem indításnál voltak ilyen bajai, hanem mindig megfulladt, menet közben egy kisebb gázadásnál.
Most kivettem a gyertyákat, meg megnéztem amit a karbi felújításos cikkben írott volt vagyon, eredmény: a karbiban nem "áll" a benzin, mint a képen volt, tehát ezt kilőném, a gyertyákból a 2. és a 3. pedig nem hogy nedves volt, de szinte állt rajta a benzin.