Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erre csak azt tudom mondani hogy én ugyan tartosan nagy gépet nem vittem. De Rf 600 ba ha rendbe van a gép annyit eszik mint a 400asom pedig az enyém is jónak mondható. Haverom GSX-F 4,5L volt most túrán én 5,2L mentem végig.

CBR nél is megmondták csuklón múlik mennyit eszik. De én CBR-ből az F-eset szeretném és sokan mondták túrán 100as körüli temponál 5L körül meg van az is.
De ha jól megnézem egy Rf van fent használt autón amire azt mondanám hogy elmegyek megnézni 600asba és drága.

Igen tartja a lépést csak komfortja nem egészen ugyan az. Mert amíg egyedül ül rajta pöpec rugalmas kis kecske. De ha ülnek mögötted akkor már váltogatni kell ami "veszteség" hosszú távon energia és el veszti a nézelődés motorozás élményét. Ha tekerni kell akkor mindegy mert akkor úgy is váltogatsz. Had szóljon a 4 henger. De túrán nekem nem az a cél hogy szét tekerjem a motorom hanem az élmény! Kell a 600 legalább is nekem most már kell mert én 90%ba utassal vagyok. Viszont az én Rf-emel bármit csináltam eddig 5,5 fölé nem ment fogyasztásom bár nagyrészt mindig ugyan azzal a stílussal vezetem. az elején amíg oda volt karbi gyertya addig meg ette a 7-8L is. Viszont amióta rendbe raktam ennél többet nem evett. Biztos meglehetne etetni vele többet ezt nem állítom.
A 600 és 400as RF között azért kw-ba is van különbség. 400 ott volt az 1000-resek seggébe?
Nekem CBF600-as Hondám van,a barátomnak van 400-as RF-je de azzal igazi élmény motorozni.Mentem már 600-assal is meg 900-assal is az megint más.Mindegy, a haver a 400-assal ott van mindenütt a nyomunkban pedig több az ezer köbcenti feletti vas a csapatban.Ja és mindig kevesebbet tankol mint én a haccázasba.
Mert nekem volt egy 125ccm nsrem csak elcseréltem egy robogóra (:
Am engem érdekelne a géped csak ha elmenne a malaguti robogóm akkor lenne zsé az átírásra is!
Dobj egy linket hogy hol hirted nem találtam meg! Van egy srác aki harcol egy 125-es lehet rá tudom dumálni ha el megy neki
Most már csak 200!
ááá dehogy mutatok neki! Végre egy csaj aki nem rinyázik... Nem akarom én ijesztgetni. Amíg én vezetek addig nincs baj. Mert szigorúan csak olyan helyen megyek ahol tudom hogy nem sok minden dolog lehet. Bár az is tény hogy nem vagyok az extrém sebesség híve. Nem szégyen ha meg előznek én akkor is 100-110 körül érzem a legjobban magam! (persze kanyarba :D Na jó ez csak vicc volt)
Mutass neki pár perecelős videót, hamar elmegy a kedve a száguldozástól.
ez jól hangzik. :) én egy tihanyt toltam tegnap ma meg mentem egy csopak aliga csopakot fűzőt. sracok ilyet nem éltem. ma vittem egy lányt 2.jara ült motoron és ilyet szól haza felé a 710en menjünk gyorsan. gondoltam 140elég lesz hát nem volt elég. de meg lepődtem a lányon :) kis gép eleg ügyesen szedte a lábát. de azért lehet idelye lesz 600ra nyergelni 1-2 éven belül.
azt hiszem CBR 600 F lesz első körben aztan sporolgatas tovább és utána a VFR.
Pistabá! Falcoban levő Rotax asszem ugyan az mint a 2002-es Millében levő.
Vettünk champion olajszűrőt, de nem kaptunk hozzá O gyűrűt. Kereskedő sem talált katalógusban infót.Mivel ez lesz az első olajcseréje havernak, hasznát vennénk a méretének.
Annyira azért nem volt nagy... éppen megvolt az 500km...
Arra elég volt, hogy átlépje a motor a 94.000-et .

De nagyon élveztem, az idei legjobb gurulásom volt, szerintem öcsémnek is.
Totál nyugiban gurultunk útvonal nélkül, volt, hogy megálltunk egy
körforgónál (most se tudom hol), megkérdeztem tőle merre menjünk,
mondta, hogy neki az "egyenesen arra" a kedvenc iránya, én meg hozzátettem, hogy "úgy érzem arra van a Balcsi", majd rövid röhögés és mentünk...
Legnagyobb meglepetésünkre érzésből (nomeg táblákból) pöccre letaláltunk Csopakra.
Azt hiszem talán csak egyszer mentünk rossz irányba, egy
buszmegállóban megvitatkoztuk a témát (persze szigorúan
tudományos alapon, térkép és iránytű nélkül érzésből) és vettünk
egy 180-ast, pár kilométer után kezdtem szkeptikus lenni az "új"
irányt illetően, de végül is az volt a jó .

Valószínűleg jövőre nyomunk majd ilyet, hogy nincs útiterv, csak a cél amit el kell érni.
Imprózni jó volt, gyakorlatilag sose tévedtünk el, mert nem volt "megfelelő útvonal".
Az szép kör! :)
Tegnap volt igazán jó idő, de már más program volt, ma meg kiderült, hogy a kb. 1 hónapja - bár ponyva alatt, de - az utcán pihenő motorban az akksi nem nagyon szerette a hajnali minuszokat, mert sajnos ma nem akart beröffenni... :(

Úgyhogy most töltögetem, aztán az időkép szerint jövő hétvégén is 20 fok környéke várható, még azt megcélzom. :)
Hű, kár, hogy csak most ülök gép elé.
Tegnap gurultunk öcsémmel egész nap.
Elmentünk Győrbe a Bandit talira, úgy volt, hogy velük gurulunk, de
hajnalban 100km köd és csupa pára után inkább pihentünk egyet
és Győrből lementünk Csopakra, aztán megkerültük a Balcsit és haza.
Jó kis év végi guriga volt... csak hát... spontán volt .
az eleje az ereje akart lenni
Azért a 400asat sem szabad temetni. ha sikerül kifognod egy jót akkor arany élet. Tény és való hogy a 600 as előnyösebb. nem fogod kinőni stb.
én azt tanacsolnám ha sokat motorozol egyedül a motoron szerintem jó a 400is. de ha 2 személy esetleg tartósan autópálya akkor szerintem is 600as. az elejétől ne félj fejben dől el. bár tény esőben stb 600asal finomabban kell banni.

minden esetre szerintem jó motorot választanál az Rf el. ha teheted viszont fórum tarsét vedd meg. nem arra akarok kijukadni hogy az nem romolhat el. de itt sokmindent meg tudhatsz az előéletértől. arról nem is beszélve hogy itt a motoros fórum társaink szeretik a moturjakat és nem csak szét teppik a bajszát...
Akarom mondani 33le(: szép is lett volna ha 33kw...
Akkor úgy gondolod h ezt érdemesebb lenne? Már lehet hozzá alkatrészeket kapni? Nemtom eddig mindenki azt mondta h inkább 600as csak drágább. Pesti vagyok igazából nem tudnám kihasználni a nagyot csak fosok mert laikus vok és eddig egy 33kw nsr-em volt ami bitang jó erőbe volt igaz ottis váltogattam föl le de jó élményeim voltak róla. Lehet pl főtengely csapágyat is kapni a 400ashoz? Vagy válltóhoz cuccokat?
És ha minden igaz nem VC, kevesebb a hibalehetőség!
http://www.sportmotor.hu/tagok...

Azér ez a motor rendben van rendesen ha a képeket megnézed! És már CSAK 200!
Kihúzatni nagyot is csak 1-2 ben húzathatod mert 3 már sok tempó hivatalosan büntetlenül. Többet kell váltogatni mint a nagyon, alkatrész már sokkal problémamentesebb mint a kilencvenes években.
Viszont ha szereted hallgatni a sornégy üvöltését akkor a kicsi a jobb választás.
Nekem is hihetettlen h ha a vázat megnyomta akkor a villák miért nem hajlottak meg... Minden esetre nagyon rágódom rajta! Mert eddig az eggyikőtök 400asát akartam megvenni mert kocsit akar venni és 210ért megválna tőle csak mindenki azt mondta hamar kinövik meg az alkatrész hiány.... Inkább 600ast!
Hát igyexek csak nehéz és minden képpen RF tulaj szeretnék lenni (:
Szinte csak az izomláz volt rá pár órára, és tartott pár napig, meg felkaromon egy zúzódásnyom. De ha vékony dzseki-farmer cuccban vagyok akkor jó pár nap táppénz lett volna belőle.
Újabb drága motornál sokan bevállalják a javítást mert sokkal olcsóbb mint cserélni akár csak a vázat, vagy a motort, de az RF-ek már nem ebbe az árkategóriába tartoznak.
Gondolod, ha a vázat ennyire elhúzta az ütközés (ahol a tank a helyén és elölről van fotózva látni a megnőtt illesztési hézagot a villanyaknál) akkor az a viszonylag vékony teleszkóp kibírta vetemedés nélkül? Még a jóval vastagabb fejenálló villák is rizikósak frontális perec után. Elég egy kicsi görbület és berugózásnál megszorulhat, szimeringet havonta tönkreteheti. DE csodák bármikor lehetnek.
Hűtő egyengethető biztosan.
Láttam h annó írtad h 80ért akarták bevenni a bontóba a tiédet. Te nagyon össze törtél?
Am van egy szomszéd neki egy hondája van 1100ccm. Már 2x bukott vele elég szépet de nagyjából össze van rakva. Én mint laikus, látom h a váza nem túl szép. Teli van horpadással meg felületi egyenletlenséggel. De túrja neki. Tudom nincs sok ésszel ellátva ((: de megkérdem tőle h mit vett észre a menet tulajdonságon mi változott.
Amit néztem azon a villa nincs hajolva, legalábbis szemmel nem látható. A hűtő javítható ha nincs rajta törés vagy lyuk? Lehet egyengetni?
Nem lesz az erős! Addig húzod ameddig mered.
Bandit volt német piacon is, teljesítménykülönbség a motor jellege miatt van, mint ahogyan berakják a gsxr blokkot a gsr-be.
VC tudomásom szerint alsó fordulaton nem engedi nyitni teljes méretig a szelepeket, ezzel kicsit ott nyomatékosabb mint a sima 16 szelepes blokk. Enyém sima volt, és 39kw papíron.