Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az indításhoz sok minden hozzá tartozik amiről az emberek el felejtkeznek!

Nekem is voltak hasonló panaszaim az elején hiába volt új a gyertya.
1. Lépés az volt, hogy indító aksitól az önindítóig kábel csere mert az enyémen gagyi volt. ellenőrizd, hogy elég vastag e illetve nincs e meg törve a csatlakozónál. Én cseréltem vastagabbra ez probléma azért mert ha gagyi a kábel irtó nagy ampert vesz fel és az elektronikának nem marad kakaó indításnál.
2. Lépés kén kapott egy kapcsolót az első lámpa, hogy a tompítottat le tud kapcsolni. (Ez is sokat számít a hideg indításában)

nem állítom hogy ez meg oldja a gondodat de segít sokat.
A másik ami hamar megoldhatja gondodat hogy ha:link
Ebben le van írva a súber tű beállítását nézd meg. Nem tudom mennyit eszik a géped? De nekem ez a fogyasztáson sokat hozott illetve ezek a hideg indítási gondok meg szűntek.

Ez csak az én tippem mielőtt szerelőhöz rohansz vele!
A Gödöllői emberkét én is csak ajánlani tudom.
Nálad a pont.

De nincsenek nagy csodák... 3 dolog szokott lenni, gyújtás, kompresszió, üzemanyag.
Ha szikra van, kompresszióban meg bízunk hogy van, akkor marad
a karbi. Ha tetszik, ha nem, 12 évtől felfele elöregszenek a tömítések.
A Banditommal soha nem volt hidegindítási (úgy általában indítási)
gond, de idén elkezdett szarakodni. Szó nélkül megvettem a karbi
tömítéseket (úszóházét is, mert ugye nem csak kifele tömít),
szétszedtem kicserélgettem, azóta is boldogan vigyorgok.

A benzinszűrőt sem árt cserélni évente, filléres dolog.
Akkor az adatlapod is töltsed meg betűkkel és képekkel lécci!

Attól, hogy szinte nem mozdul a hőmérő mutatója, még működhet az rendesen. Nem lehet ezt pár perc alatt felmelegíteni annyira, hogy megmozduljon.
Ha lesz időd járasd jó pár percet és ha akkor se mozdul, akkor keresd tovább!
Kékkel jelölt egység alján van a jeladó, amire egy vezeték csatlakoztatható. Másik a hűtőventilátor kapcsolója.
sziasztok,
köszönöm a szeptemberi bontott alkatrészes tippet - a Sugómotoros korrekt volt nagyon, már ki is cseréltem a váltókart.
S hogy visszatérjünk az elmaradt bemutatkozáshoz: igaz még csak most csinálom a korlátlan vizsgát, de már sikerült szert tennem egy szép kis RF400-ra. konkrétan ezt (http://img08.aprod.hu/images_a...)
szerencsére szép állapotban van, műszakilag is, az esztétikán van kicsit mit javítani (saját hibámból :( )
s hogy a végére egy kérdést is betegyek: a hőfokmérő merre található a blokknál? sajnos az nem működik :(
Sok benzin lehet valóban "babrálás" következménye, rosszul beállított karbik, co2 szelep, stb. Ezekhez nem értek, viszont anno, amikor az enyémet megvettem, annak is "orrán-száján" folyt a benya, kormolt is tisztességesen. Na ott például a tömítések voltak a ludasok: a szett cseréje után minden megoldódott (bár alapvetően nem volt nehezen indulásos probléma).
Szinkron után is ugyanezt csinálta. :( Pedig belekerült egy-két SzentIstvánba. Eddig érdekes módon nem volt ilyen baja, nekem is csak első indítás volt nehéz, de most már akárhányszor "lehűl", nem tudom tisztítás nélkül elindítani - pedig mindig a lábán jön haza.
Suriról már hallottam jókat, lehet majd felhívom, vagy megnézem a másikokat, köszönöm a linkeket! Már volt egyszer így szerelőnél,a kkor eljött érte, elvitte, megcsinálta, hazajött és a következő indításnál megint hasonlóan reagált - aztán ismerősnél is volt, ott ugyanez. Biztosan bennem van a hiba, nem volt még sor4-em, de ez szerintem akkor se normális. Az ismerős szerelő például valami "babrálást" emlegetett hogy jobban menjen, meg hogy nagyon csúnyán sok benzint kap.

Igazából eladó sorban van a motor, így nem biztos, hogy szeretnék több tízezreket rákölteni még, de jó lenne azért még szeretgetni egy kicsit. :)
Ha mindig ronda nedves a gyertya, akkor inkább a karbisort rakasd rendbe hozzáértővel! Nincs értelme szopni állandóan. Tőletek nem messze van valaki akit többen dicsérnek itt Gödöllő környéki asszem,
és facebookon publikálja a munkáit egy másik emberke, Taschner.
https://www.facebook.com/pages...

Ha ez mind igaz amit megoszt, akkor tud tenni a dolog érdekében, bár a tarifáit nem ossza.

És itt is van pár ember aki foglalkozik szereléssel:
http://www.sportmotor.hu/tagok...

http://www.sportmot
or.hu/tagok...
Ha gyakran van ilyen, akkor lehet érdemes egy szinkron, meg hézagállítás, meg stb. Nekem jellemzően az első indítás volt csak ilyen nehézkes, ha sokáig állt. Hajrá!
Huh, jó murinak tűnik, bele is fogok akkor szerintem. Az a baj, hogy már a múltkor is ezt csinálta, és a gyertyatisztítás nem segített az induláson, mindenesetre a hidegindító jó ötlet, olyat még nem kapott. Köszönöm a segítséget! :)
Hát a gyertyák akkor lettek cserélve, amikor vettem a motort, kb másfél éve, de bármikor láttam őket, mindig be voltak köpve. Köszönöm! :)
Nos, nekem tavaly a szezon indítása volt ilyen "könnyű", kb. ezek után tudtam szóra bírni:

- gyertyák ki, megtakarít
- nyélgázzal a hengerek szellőztetése
- egy éjszakányi pihentetés / szellőzés
- gyertyák vissza, hidegindító spray a beömlőkhöz és a légszűrőre

Na és így. Ha beindult, hagyd járni, öltözz be, és menj vele, járasd át (ne 5 percet, hanem körözz, melegedjen be rendesen, stb.).

Hozzátenném, hogy nálam csúnyán "megszívott" volt, mert a sima gyertya ki-be nem oldotta meg, szóval kellett az, hogy szellőzőn éjszaka, na meg másnap a spray amolyan biztosra megyünk miatt volt, mert nem egy élmény kikapni a gyertyákat és várni...

Illetve beválni látszott, hogy leállítás előtt már kb. 1 perccel elzártam a benzincsapot, hogy akkor már ne kerüljön túl sok anyag a karbikba (ha hosszabb ideig nem indítottam utána).
gyertyák mikor voltak ki cserelve? ha beköpi akkor a problémát kell megoldani... elsőre megfelelő gyertya aztan ha ugy is akkor karbiban körül kell nézni... aztán szinkron és mennie kellene szépen...
Tudtok esetleg valami jó és gyors megoldást arra, ha megszívta magát a motor és ezért nem indul el, csak durrog? Nem vagyok sajnos képben, hogy ilyenkor mit kéne csinálni, azon kívül, hogy "kitisztítani" vagy "kiűríteni", viszont nem szeretném minden alkalommal másra bízni ezt. :) Előre is köszönöm a segítséget!
Ma is motorral mentem dolgozni... reggel hűvös van, de délután nagyon jó...:) a reggeli negyedórás melegítés után szépen duruzsolt... van még 1-2 jó hét és elrakom én is.
évente látom? ilyet nem mondtam. 2 éve volt egy csont olyan mint a hirdetésben győrbe. de akkor az behozott motor volt. meg vették "előlem" és annyit mondtam hogy állapotát tekintve a Litéri motor lehet hogy az... most nem értem mire szeretnél kilyukadni?
csak érdekes h evente latod, h aruljak :/ :/ pedig sztem baja semmise naon lehet v azis csak apro valamik.
semmi gond Imi
https://www.youtube.com/result...

Itt a mozifilmben van az a rész amit mondtam.
Látom haza értél!
Tavaszt én sem bánnám :D Akkor nem kellene el rakni a gépet...
Még pár hétig ilyen jó idő marad, aztán jöhet a tavasz!
Megvan a 78000kilóméter, jöhet egy nagyobbacska szerviz.
Mondjuk ez sem rossz ötlet (: nem is gondoltam a leömlö tapogatásra indítás után. Am mind1. Letettem a gépről mert balesetes és még indulni sem indul rendesen úgyh leves.
Azt én sem állítom, hogy visszasírom a VC technikát, mert utáltam már
a végére szerelni, de ez nem a VC hibája volt, hanem minden másé.
A dupla oldalt vezérelttel meg már csak azért küzdöttem, mert kihívásnak éreztem.
Jó is lett . Lacosz tudja !
Túlmisztifikálják. Ez a VC rendszer egyszerű mint a bot.
Nehézkes benne hézagot állítani, ennyi az összes hátránya. Semmi több.
Mi mehet benne tönkre ? Semmi. Minden csont mechanikus, ráadásul
nem forog benne semmi, csak egy-egy fordulatot tesz váltáskor.
Egyetlen dolog van ami tönkremehet, az az olajszelep solenoidja,
vagy magyarul mágnestekercse.
És akkor ? Akkor se történik semmi, max. nem vált. Na puff...
Talán arra érzékenyebb, ha nem cserélnek időben olajat, mert fent
szépen kirakódik a működtető szelep járataiban és a munkahengereknél, de akkor is max. nem vált.

Túl van misztifikálva én mondom, meg a nyűgös hézagállítás miatt
megy a szájhúzás. Ez persze az összes "hengerfejbontós"
mutatványt is drágábbá teszi, de csak a +munka miatt.
No meg zajosabb... a + hézagolás +hézaggal jár, ami +zaj.

A magas fordulati himbák lapkái meg nyelesek, azt kénytelen
megvenni az ember gyáriba, darabja 5 éve volt 1800Ft.

A technika maga meg igen is fejlettebbé tette a blokkot.
Az Alfám is VC-s. Na annál a vez.mód. időnként meghal, de cserébe
az 1.8 144 lóerő és picinykét jobban megy mint mondjuk a kortárs
1.8-as Astra, cserébe ugyan annyit eszik.