Látom nehéz téged meggyôzni, hogy nem
lehet belepakolni a másik blokkot a vázba.
Bikepics-en van sokezer kép, keress idom
nélkülieket oldalról és hasonlítgasd ôket
egymáshoz! Meg fogod találni a kizáró okokat.
Hobbimotornak bármi mókolás megoldható,
de az nem fog legális vizsgával rendelkezni soha.
Nem akartam kintről behozni, vennék egy 400as vázat átpakolni a cuccokat rá. Am vizsgáztattam már úgy a mozaikba /igaz kocsit/ kilett csiszolva a motorkód mert nagyobb moci lett beletéve. Indok : természetes korrózió miatt olvashatattlan a motorkód. Ha 400as vázba ott a 6kilós blokk szám nélkül az sem baj mert ott a "180" as kód a forgalmiba. De ez mind csak álmodozás. Tényleg gyűjtögetnem kell (:
Szerintem ne próbálkozz ezzel. Itthon nem valószínű, hogy tudnád honosítani a vázat, vagy csak nagy macera árán. Abban sem vagyok biztos, hogy nem kéne regadót fizetni utána, és az eredetigazolás is kérdéses. Vázcsere után szvsz NKH vizsga kell, ami szintén sok pénz, plusz a papírok. Ráadásul az NKH-n nem fogadják el a buherált, átalakított vázat, ahhoz külön átépítési engedély kell. Magyarul nem tehetsz 400 vázba 600 blokkot, vagy fordítva.
Inkább várd ki, amíg elmegy a robi, addig is gyűjtögess, és vegyél egy normális, használható motort.
Ez itt van tőlünk egy köpésre sajnos soha nem láttam nem ismerem a motort. A színéből és állapotából ítélve kb 2 éve volt egy kereskedőnél egy full ilyen Győrben. Ez lehet hogy az és az nagyon rendben volt. Akkor le is akartam cserélni rá az enyémet be is számolták volna csak mire mindent meg beszéltem és sikerült elintézni meg vették kpra.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_600_r-7235853
Erre többiek tudnak neked nagyon pontos választ adni!
Nekem is meg fordult a fejembe még régen hogy a 400ba bele tenni a 600asat :D
De sok a hiba más a tank más a levegő szűrő ház. Sőt még ha jól tudom talán a blokk nem is ugyan abban a szögben áll és tartok is máshol vannak.
Szóval ha sikerülne is nagyon nagy faragás árán lehetne. A kihajtása is máshová esik bár abban nem vagyok biztos hogy a láncnak ez probléma lenne. Más a váltó kar és a rudazat is.
Igaz 4kilósat nem találtam de a 600-900 ugyan annak tűnik.
Ahogy néztem /első ránázés/ a blokkot egy háromszög alakú konzol fogja oda vagy ilyesmi nem? Felül, alul nem tudtam megnézni. De ha a 600as tartó konzolokat át tenném a 400 vázra akkor összehozható nem?
Baján a Sugo-motornál bontanak egy
hatkilóst. Tôlük tudsz árat kérni vázra,
leömlôre, radiátorra, egyebekre.
Akkor már meg is leszel gyôzve, hogy nem
érdemes foglalkozni vele!
Váz papirozása még mindig kérdés marad!
Sajna belátom, h le kell tennem róla ): lehet kifogok egyezni egy 400assal ha sikerül végre eladon ezt a kis robogót... meg ha találok a "közelbe" egy elérhető áron!
ne tedd... mire minden jólesz lepapirozod legalább annyiba lesz mint ha vetél volna egy jót. es a törött idomok soha nem fognak normálisan állni rajta... mindig is megsérült motor fog maradni...
én azt javaslom ne tedd. többe kerül a leves mint a hús. de ha csak vazról vázra át kell építeni az nem nagy kunszt... szerelő se kell hozzá. de ha az egeszet szamolod akkor nem eri meg
Ma voltam megnézni ezt a 600as gépet! http://aprod.hu/hirdetes/suzuk...
De sajnos rosszabb mint gondoltam ): a vázat nem lehet visszahúzni vagy javítani mert a másik oldalon a légbeömlő alatt /kopoltyú/ a váz ki van nyílva. Viszont mindenképpen cserélni kell a vázat. Mennyiért vállalná egy szerelő a váz cserét? az idomokat néztem azok javíthatók, a lámpa is cserés és a hűtő meg a kipuff leömlő is. A blokk nem mozdult el nincs megnyomva csak a kipuff... Tudtok vkit aki tud jó árral szolgálni egy váz cserére? A többit kitudom javítani de azok semmiségek a vázhoz képest... Am 150et beszéltünk meg telóba de így jó ha 100at ér ha nemkevesebbet.
Na igen ennyiért jó bolt lett volna. Engem érdekelt is de a robogómat el kellett volna adnom és akkor meg is vettem volna! Mind1 gondolom örül h nem kell megvàllnia tőle (:
Az szép! De nekem az elején úgy volt 7-8 hogy kezdő jogsi és 90 nél nem mentem többet meg 7e fölé nem forgattam. Na az úgy volt kemény.
Dilemmázok ám én is mert 400 as 400 as de egy rossz szavam nem lehet rá. Ha le csereélem szeretném ha apánál maradna az Rf szívemhez nőt nagyon.
Majd meg látjuk mit hoz a jövő. De talán jövőre sikerül vele ki jutni külföldre Ausztriába kíváncsi leszek milyen lesz.
ÁÁÁÁÁÁ az a fogyasztás,
Nekem szinkron előtt "ÖKÖR" üzemmódban 9 LITERT sikerült megetetni 100 km-en!
Egyébként ha nem is a fenekébe megyek a haver GSXR 750-esének de olyan 170-ig "óra szerint" ott tudok lenni! Hegyi kanyargós úton pedig küzdenek a nagy vassal addig SANYIKA meg előzi őket jobbról-balról !De ez egyik sem fogyasztás kímélő mód! Egyébként ha holnap összejön egy másik "business" akkor el sem adom!
lehet belepakolni a másik blokkot a vázba.
Bikepics-en van sokezer kép, keress idom
nélkülieket oldalról és hasonlítgasd ôket
egymáshoz! Meg fogod találni a kizáró okokat.
Hobbimotornak bármi mókolás megoldható,
de az nem fog legális vizsgával rendelkezni soha.
Inkább várd ki, amíg elmegy a robi, addig is gyűjtögess, és vegyél egy normális, használható motort.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_600_r-7235853
Nekem is meg fordult a fejembe még régen hogy a 400ba bele tenni a 600asat :D
De sok a hiba más a tank más a levegő szűrő ház. Sőt még ha jól tudom talán a blokk nem is ugyan abban a szögben áll és tartok is máshol vannak.
Szóval ha sikerülne is nagyon nagy faragás árán lehetne. A kihajtása is máshová esik bár abban nem vagyok biztos hogy a láncnak ez probléma lenne. Más a váltó kar és a rudazat is.
http://www.ebay.com/itm/Suzuki...
http://www.ebay.com/itm/Suzuki...
Igaz 4kilósat nem találtam de a 600-900 ugyan annak tűnik.
Ahogy néztem /első ránázés/ a blokkot egy háromszög alakú konzol fogja oda vagy ilyesmi nem? Felül, alul nem tudtam megnézni. De ha a 600as tartó konzolokat át tenném a 400 vázra akkor összehozható nem?
hatkilóst. Tôlük tudsz árat kérni vázra,
leömlôre, radiátorra, egyebekre.
Akkor már meg is leszel gyôzve, hogy nem
érdemes foglalkozni vele!
Váz papirozása még mindig kérdés marad!
http://aprod.hu/hirdetes/suzuk...
De sajnos rosszabb mint gondoltam ): a vázat nem lehet visszahúzni vagy javítani mert a másik oldalon a légbeömlő alatt /kopoltyú/ a váz ki van nyílva. Viszont mindenképpen cserélni kell a vázat. Mennyiért vállalná egy szerelő a váz cserét? az idomokat néztem azok javíthatók, a lámpa is cserés és a hűtő meg a kipuff leömlő is. A blokk nem mozdult el nincs megnyomva csak a kipuff... Tudtok vkit aki tud jó árral szolgálni egy váz cserére? A többit kitudom javítani de azok semmiségek a vázhoz képest... Am 150et beszéltünk meg telóba de így jó ha 100at ér ha nemkevesebbet.
Na, neked nem! és mégse kellett senkinek. Ki érti ezt!?
Úgy néz ki nem kell eladnom a motort! Yesssss! Összejött a másik üzlet!
Dilemmázok ám én is mert 400 as 400 as de egy rossz szavam nem lehet rá. Ha le csereélem szeretném ha apánál maradna az Rf szívemhez nőt nagyon.
Majd meg látjuk mit hoz a jövő. De talán jövőre sikerül vele ki jutni külföldre Ausztriába kíváncsi leszek milyen lesz.
Nekem szinkron előtt "ÖKÖR" üzemmódban 9 LITERT sikerült megetetni 100 km-en!
Egyébként ha nem is a fenekébe megyek a haver GSXR 750-esének de olyan 170-ig "óra szerint" ott tudok lenni! Hegyi kanyargós úton pedig küzdenek a nagy vassal addig SANYIKA meg előzi őket jobbról-balról !De ez egyik sem fogyasztás kímélő mód! Egyébként ha holnap összejön egy másik "business" akkor el sem adom!