Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Első telónál a rugót mindegy hova tekered,
azzal csak az egyensúlyi helyzetét állítod fel-le.
A 10-es olajjal nyúltál mellé akár kire hallgattál.
Legalább (optimálisan)15-ös kell bele,
amiatt nyúlik olyan könnyen az első teló.
Hátul is tekerd a csillapítást 4-esre és akkor lassabban ül össze gázra.
Rugóelőfeszítést meg a maximumra ha már sokat 2 személyezel.

http://totalbike.hu/magazin/2012/05/25/a_futomuallitas
_nem_misztikum/

http://www.motorrevu.hu/beszamolo/csillapitas_helyes
_beallitasa_1resz

http://www.motorrevu.hu/beszamolo/a_csillapitas_he
lyes_beallitasa
Látom senkinek nincs építőbb jellegű ötlete.
Kisebb gázzal közlekedj!
Segítséget kérek, mi mást?!
Tud valaki egy jó futómű beállítást tanácsolni?:D Túl puhának érzem a motort. Állandóan villognak este, mert annyira ugrál az eleje. Mindegyik teleszkóp a legpuhábbra van állítva. Mit tanácsoltok, mennyit tekerjek az első telón, illetve a hátsó lengéscsillapíton? A hátsón van egy kis kézi állítási lehetőség 1-4-ig. Most az 1-esen van. Ha feljebb rakom akkor várhatok tőle egy kis változást?
Kár volt ezt betenned, látni nem akartam többet. És igazad van a többiben.
Köszi!
Köszönöm ismét Imi a segítséget! Hát persze az emelőt nem azért kérdeztem, hanem amúgy is kellene a télire.:)
Horváth autófény (reklám)

Az emelőt meg lenérem neked!
Ha aláteszed az emelőt, hogy veszed ki a lengővillát!?
Első fékkart gumipókkal rögzítsd nehogy guruljon a kerék, Olajemelő aminek nagyobb a felfekvése még jobb ehelyett, esetleg még a segédváznál felkötni valahova biztos ami biztos. De az elsőfék oldalsztender emelő hármas már OK.
Illetve megtudnád mondani annak a házilag barkácsolt emelőnek a méreteit Prézli?:)
Srácok! Kiszeretném venni a hátsóvillát festéshez.:D Valami trükk, hogy addig miképp tartsam meg a motort?:D
Pakson?:) Mi a srác neve? Amúgy én is Tolna megyei vagyok.
az enyém is fekete festékes volt fényező cimbim pakson megcsinálta 2 Wisky coláért
Köszi!
Elgurulsz vele, megmutatod neki és véleményezi.
Egy minőségi MRA plexi huszas körül van!
Meggondolandó!

https://www.mrashop.de/erp/cat...
Szóval azt mondod egy fényező megcsinálja?
Kicsiszolják! Ez legalább egy gyári plexi!
Plusz a képen látszik, hogy a himbák túloldalán is lehet/kell állítani, a csavarral. Azzal a két himba közötti hézagot. Azaz szelepenként 3 helyen, tehát egy dupla VC-s gépen 48 helyen kell nézelődni. És nem mindegy milyen VC állásnál melyiket nézed, és nem mindegy a sorrend sem, mert az egyik állítása elállítja, befolyásolja a másik értéket...
Ahhoz nagyon csúnya, meg mély karcok vannak benne...
Nem a meló a meredek, azt még csak megszöszöli az ember... Olyan lapkák vannak benne, amilyeneket senki más nem használ. És olyan nincs senkinek, csak genuine parts suzuki...
Itt a kép róla, a felsőkről beszélek, van egy kis pöcök az aljukon, hogy ki ne essenek, olyanok mint egy rajzszög...
"még ráadásul gyári konstrukciós hibás is, gyári állapotában lehetetlen beállítani..."

Mi van?
előtte utána a képek, és 2000huf volt.

http://www.szatuna.hu/motorple...
pOLÍROZTASD FEL FÉNYEZŐVEL!

csiszol políroz, csoszol políroz míg jó nem lesz.

Szatuna hirdette nemrég a raktársöprést féláron minden motorplexi!