Úrak!
vasárnapra viszonylag jó idő van kilátásban ahogy néztem eső nem lesz!
Ha valaki úgy gondolja akkor Sopron lenne a cél.
Jelezzétek mert akkor az indulást ki kell találni még :D
Mert a úgy a legkönnyebb ha helyén nyomod be mert akkor nem kell fogni.
Én úgy szoktam kerék ki olaj le alul, aztán a helyén kalapács nyél be kell tolni ha stabilan meg van fogva akkor könnyem megy! ( Stabilan a krómozott szárat kell fogni mert különben a rugóval együtt nyomod össze magát a szárat és még nehezebb ki venni)
Ha van első emelőd akkor levegőbe van szürke része az az a szár teljesen ki van húzva ilyenkor a legkönnyebb benyomni. De valóban kell egy kis segítség.
Hűű.... RF-emen ilyen dugós volt a szár vége.
ja... azt a dugót előbb le kell nyomni, de tök egyértelmű, mert lenyomás
nélkül nem is lehet hozzáférni a biztosító gyűrűhöz.
Én nem emlékszem rá, hogy elugrott volna, se arra, hogy görcsöltünk
volna rajta, úgy rémlik simán emberi erővel kezelhető az ügy.
Talán egy nagy krova hosszabbítóval nyomtuk be anno...
Helló! Visszatérek hozzátok egy kis szakmai segítségért. Elfosta magát a kawámba a szimering. Csere lesz belőle! Teló már a kezembe van, viszont a krómszár végén lévő "dugót" nem tudom hogy kell kiszedni. Küldök képet is! Ha tudtok segítsetek, mert hétfőre kell a motor. Köszi előre is
vasárnapra viszonylag jó idő van kilátásban ahogy néztem eső nem lesz!
Ha valaki úgy gondolja akkor Sopron lenne a cél.
Jelezzétek mert akkor az indulást ki kell találni még :D