Imi igazad van! A kicsi gépeket tekintve! Én nem feltétlen ezért beszélném le hanem azért amiért ti is anno azt mondtátok hogy ki fogom nőni. :D
Ki is nőttem, de nem a végsebesség tekintetében hanem a 2 ember túra tempó tekintetében! Bár ezt írtam is amíg egyedül a saját ritmusában motorozik 100% hogy jó elég és élvezhető.
Csak pl RF nél kicsi az ár rés a két gép között 400 VS. 600 és a 600 szervizelése itthon megoldottabb biztosabb... fogyasztás azonos gumi se drágább a 600-asara. Arra próbálok ki lyukadni hogy a 600 fen tartása kb azonos a 400aséval. És ha kell valami van hozzá na meg arról a pár paciról se feledkezünk meg, és ha nem pályán a 200 a lényeg akkor sokkal kíméletesebben használja 600asat mert nem pörgeti csak amikor kell míg a 250 v a 400 100-110 nél bizony 7-8e körül van. 400 110KM 7000 ( az enyém legalább is)
Én is ültem 250es bandin eszméletlen jó élmény volt. Talán még jobban élveztem mint az RF-et :D
Na mindegy ha olcsó moci (3-500e) én 600-asat vennék Rf-et CCM be viszont nagyon e fölé se mennék. ( De ez lehet csak azért van mert még nem próbáltam ki egy olyan nagyot)
Amúgy szeretem a 125 NSR-t is mert pörög megy mint a szél, 4l fogyaszt csak mivel öreg és tényleg sokat pörög ez az amaz elromlik elkopik cserés úgyh már megválnék tőle és szeretnék egy olyat ami nem pörgeti szét az alkatrészeket... Úgy olvastam h az RF nem egy szervíz igényes gép, vagy rosszul látom?
Nem értem miért ez a negatív hozzáállás a kisköbcentis sor4-hez!
Azokat a blokkokat is úgy tervezték mint a nagyokat,
annyi futásteljesítményre.
Ezzel a hozzáállással akkor csak a big blokkos motorokat
szabadna megvenni mert azokat nem pörgették sokat!?
Dehogynem, hidd el ugyanúgy ki lehet nyírni a busát ha nem szervizeled, gagyi olajjal járatod. Rövid löketű blokk pörög 16ezret, de a maximális dugattyúsebessége még mindíg nem több mint egy hosszabb löketű motoré. Csapágy meg olajfilmen fut.
Meg kell nézni, nézetni hozzáértővel!
Kawasaki ZXR 250-esem volt az RF-em előtt. Azt mondom, hogy nagyon jó motor volt a maga idejében, fordított teló, pörgős blokk stb...DE mára már ezek általánosságban szétkoptak. A GSXR is valami hasonló ahhoz. Ha teheted kerüld el az ilyen "olcsó" darabokat. Biztosan van oka az olcsóságának.
Hát azért a VC blokknál egykét szerelő bicskája szerintem bele törik!
Az hogy jó az tény és való. Csak ahogy a előttem szólók írták pörgős és "kicsi" ahhoz hogy menjen forgatod ami nem megfelelő karbantartással a halála is egyben. Gagyi olaj mert olcsó legyen és még el is húzzák az olajcsere intervallumot ez csak példa, de sajnos sok honfitársunknál igaz.
Erre írtam hogy mázlis az enyém. Nem eszi az olajat szépen indul nem köpködi a gyertyát. De ezek a dolgok mind úgy lettek ilyen rajta hogy itt kaptam segítséget és meg csináltam a karibiját hogy jó is legyen. Mikor hozzám került stabilan 7-8L-es volt a fogyasztása. Alacsony fordulaton 3-4e körül meg torpant. Végig jártam a lépcsőt és most le kopogom de van egy stabil blokkom ami eddig hűségesen szolgált. Remélem a jövőben is így tesz :D
Nem mázli Letsgo!
Szerintem ezek a 400-as blokkok nagyon sokat bírnak. A mostani szerelőm /motor/ azt mondta hogy a "SUZUKI" az egyik legtartósabb motorokat gyártja, egyszerű, követhető,praktikus, nem utolsó sorban /ahogy ő mondta/minden magától adódik, könnyen szerelhető, és most nem hazabeszéltem.
Figyi, ez már a "ha nincs ló, jó a szamár is" esete.
250-et úgy, ahogy van verd ki a fejedből !
Az ég egy adta világon semmi értelme. Ezek rettentő pörgős, most
már öreg motorok. Nagyon nagy karbantartási költségekkel és
karbantartási igényekkel. Egy ilyen pici pörgős motor sokkal több
gondoskodást igényel, mint egy nagyköbös.
A ráadás meg az, hogy ehhez tényleg nincsen semmi.
Nem egy bontóssal beszéltem, kő kemény pénzekért vásárolják fel
a 250-es belpiacos blokkokat, mert állításuk szerint az utolsó csavarig
ki lehet árulni, sok esetben úgy, hogy a vevőt még az sem érdekli,
hogy műszakilag rendben van-e, csak funkcionáljon egy darabig.
Láttam szétbontva 250-est. Modellmotor. Szó szerint. Isten mentsen tőle.
Nagyon szuper motorok, eszméletlen hanggal, de csak újonnan és/vagy
rendszeresen karbantartva, ami a célközönséget nézve sose volt itthon.
Ezeket megveszik olyanok, akiknek alig van pénze motorra, hajtja
egy kicsit, hogy majd ha lesz zsé akkor felújítja. Pénz nem lesz, de
jön az első olyan eset, amikor megáll, nincs pénz, jön a "muszáj
tákolni valamit" verzió...
Ez legalább optikailag rendben van.
Hasonlítási alap nem igazán van a piaci árat tekintve, de itt is a hidegen induljon, ne füstöljön és minden egyéb szempont amit figyelni kell vételnél.
azt nem tudom hogy az vagyok e de itt sok jó embert ismertem meg!
1 biztos aki itt fórumozik és Rf-e van ő motorját meg becsüli és szereti.
Én is tőlük tanultam meg sok mindent az Rf-ről és a motorokról.
Csak sajnos nagyon szét van szórva a társaság és igazán nehéz össze csődíteni őket :D
De évről évre azért az alap tagokkal sikerül össze futni :D
Ki is nőttem, de nem a végsebesség tekintetében hanem a 2 ember túra tempó tekintetében! Bár ezt írtam is amíg egyedül a saját ritmusában motorozik 100% hogy jó elég és élvezhető.
Csak pl RF nél kicsi az ár rés a két gép között 400 VS. 600 és a 600 szervizelése itthon megoldottabb biztosabb... fogyasztás azonos gumi se drágább a 600-asara. Arra próbálok ki lyukadni hogy a 600 fen tartása kb azonos a 400aséval. És ha kell valami van hozzá na meg arról a pár paciról se feledkezünk meg, és ha nem pályán a 200 a lényeg akkor sokkal kíméletesebben használja 600asat mert nem pörgeti csak amikor kell míg a 250 v a 400 100-110 nél bizony 7-8e körül van. 400 110KM 7000 ( az enyém legalább is)
Én is ültem 250es bandin eszméletlen jó élmény volt. Talán még jobban élveztem mint az RF-et :D
Na mindegy ha olcsó moci (3-500e) én 600-asat vennék Rf-et CCM be viszont nagyon e fölé se mennék. ( De ez lehet csak azért van mert még nem próbáltam ki egy olyan nagyot)