Ezért jó a VC mentes!
Nincsenek lapkák, nem kell himbatengelyt tekergetni,
töredéke idő alatt megvan,
kevesebb hibalehetőség és csak egy kis alacsony fordulati
nyomatékplusszról kell lemondani.
Sajnos volt alkalmam belemélyedni a dologba....és soha többet....akinek ez kell birkózzon meg vele maga vagy készítsen ki annyi lét amennyiből még vagy két ilyen gépet meg tudna venni....
Ha még csak a szelepeket kellene állítani... a felső himbákról ne is beszéljünk...
Ráadásul a dupla oldalt változós még ráadásul gyári konstrukciós
hibás is, gyári állapotában lehetetlen beállítani, erre bizonyítékot is szereztem.
Szerencsére ritka a dupla oldalt változós mint a fehér holló, úgyhogy
Lacosz a ritkák közt a mégritkábbat dédelgeti .
Nincs értelme 3-4 helyen kapcsolatot tartani ugyanazokkal az emberekkel ugyanabban a témában szerintem. Valahol mindig elveszne az információ, motorlandon is csináltuk egy darabig aztán abbamaradt az egész. Néha még ránéztem és szinte nem volt bejegyzés, most már nem is tudom mikor néztem utoljára. Klub oldalon se tudott feléledni a fórum, inkább maradjunk egy helyen!
iwiwen egyébként van suzuki rf regisztráció.
Nem nem láttam de a hallom a különbséget... De ennyi erővel akkor ne is vigyük szerelőhöz. ( Ha kötözködni akarunk )
Én benne meg bízók 100%osan korrekt szerelő. Én mikor el hoztam azt hittem blokkot cserélt benne :D
Itt van 3 kategóriás szinte kiköpött egyforma motor (RF).
Itt nem kérdés, a 6kilós még nem sok kezdőknek,
de a 9kilóst nem biztos,hogy rábíznám.
Egyforma, ez tetszik, akkor az optimálisabbat!
De a kis gikszernek nincs nagyobb klónja a piacon,
ezért meg kell nézni, megfontolni mert nincs annál rosszabb
mint mikor olyan motorra kell ráülnöd ami nem is tetszik,
csak azért vetted meg mert később fogod kinőni kimotorozni.
Ezek ugyanolyan élménymotorok mint a fojtatlan
125 2T-k csak nem annyira büdösek vagy még büdösebbek.
Ez se igaz Suri nekem tavaly csinálta meg a motoromat. Pont szelepet meg szinkront kértem tőle. Összeget nem írok de a meg beszélt ár hoz képest 4e Ft-vel olcsóbban meg csinálta! annyit el árulok hogy 1X XXXFt volt. Szinkronnal és úgy hogy a blokról utána a reggelimet meg ehettem volna úgy ki volt vixolva a vas. :)
Általában nem a szerelő bicskája törik bele hanem a tulaj pénztárcája.....eleinte minden szerelő átlagáron elvállalja és akkorát szop vele mint egy ház, kétszer, háromszor annyit dolgozik vele és hamar rájön, hogy nem éri meg elvállalni illetve amit elkérne érte azt a tulajok nem fizetik ki....ezért a VC tulajok megtanulnak szelepet állítani.
Suzuki: Magyarországon jól szervizelhető alkatrész elérhető áron, vásárláskor megfizethető motor.
Honda: Használtan drágább mint a Suzuki ugyan hondám nem volt de szerintem a Honda az egyik legmegbízhatóbb motor. Kicsit drágább az alkatrész!
Yamaha, Kawasaki: Ezt én egy kalap alá vettem. Mind a kettő nagyon komoly márka de használtan drága a motorja, valamivel szervíz igényesebbek is és még drágább is az alkatrész hozzájuk nagy átlagban!
Ki hangsúlyozom ez az én véleményem. Ez alapján kerültem anno oda hogy Suzuki-m lett.
Viszont ha az Rf-em cserélem akkor most Honda lesz...
ajjj ajjj :D
Mindegy milyen motort veszel drága hobbi!
Szervíz igényes az összes! Csak nem mindegy hogy hengert dobálod le 125CCM nél 20-30e Kmként vagy olajat és egyéb kopó cuccokat cserélsz rajta!
De ha van egy jól kipofozott géped ez mindegy hogy Honda, Suzuki stb ha karban tartod akkor nem kell extrémen költeni rájuk. Ezért írtuk hogy 600as mert ott kicsitt a blokk strapabíróbb ha szét nyúzták akkor akkár 2006 os GSX-R is lehet "szar"
Nincsenek lapkák, nem kell himbatengelyt tekergetni,
töredéke idő alatt megvan,
kevesebb hibalehetőség és csak egy kis alacsony fordulati
nyomatékplusszról kell lemondani.
szememnek, mikor először megláttam, hogy oldották meg a 4 dugattyú
ütköztetését.
Ráadásul a dupla oldalt változós még ráadásul gyári konstrukciós
hibás is, gyári állapotában lehetetlen beállítani, erre bizonyítékot is szereztem.
Szerencsére ritka a dupla oldalt változós mint a fehér holló, úgyhogy
Lacosz a ritkák közt a mégritkábbat dédelgeti .
Mivel közeleg a tél! Más fórumon már beszéltük!
2013.10.06. kán vasárnap mennénk egy karikát! Cél Sopron lenne.
Aki jönne jelezze: garamkalaci@gmail.com
Indulás és egyéb köztes célállomások nincsenek meg tervezve még!
Én egy olyan 3-400kmt legalább szeretnék csapatni!
iwiwen egyébként van suzuki rf regisztráció.
Én benne meg bízók 100%osan korrekt szerelő. Én mikor el hoztam azt hittem blokkot cserélt benne :D
Itt nem kérdés, a 6kilós még nem sok kezdőknek,
de a 9kilóst nem biztos,hogy rábíznám.
Egyforma, ez tetszik, akkor az optimálisabbat!
De a kis gikszernek nincs nagyobb klónja a piacon,
ezért meg kell nézni, megfontolni mert nincs annál rosszabb
mint mikor olyan motorra kell ráülnöd ami nem is tetszik,
csak azért vetted meg mert később fogod kinőni kimotorozni.
Ezek ugyanolyan élménymotorok mint a fojtatlan
125 2T-k csak nem annyira büdösek vagy még büdösebbek.
De jobban jársz Martin sport dobbal olyan 50kból egy új E-s dobot kapsz tőle amiből ha kiveszed a furulyát akkor csodát hallasz :D
Suzuki: Magyarországon jól szervizelhető alkatrész elérhető áron, vásárláskor megfizethető motor.
Honda: Használtan drágább mint a Suzuki ugyan hondám nem volt de szerintem a Honda az egyik legmegbízhatóbb motor. Kicsit drágább az alkatrész!
Yamaha, Kawasaki: Ezt én egy kalap alá vettem. Mind a kettő nagyon komoly márka de használtan drága a motorja, valamivel szervíz igényesebbek is és még drágább is az alkatrész hozzájuk nagy átlagban!
Ki hangsúlyozom ez az én véleményem. Ez alapján kerültem anno oda hogy Suzuki-m lett.
Viszont ha az Rf-em cserélem akkor most Honda lesz...
Mindegy milyen motort veszel drága hobbi!
Szervíz igényes az összes! Csak nem mindegy hogy hengert dobálod le 125CCM nél 20-30e Kmként vagy olajat és egyéb kopó cuccokat cserélsz rajta!
De ha van egy jól kipofozott géped ez mindegy hogy Honda, Suzuki stb ha karban tartod akkor nem kell extrémen költeni rájuk. Ezért írtuk hogy 600as mert ott kicsitt a blokk strapabíróbb ha szét nyúzták akkor akkár 2006 os GSX-R is lehet "szar"