Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ma is sikerült motorozni kicsit hálás volt az idő!Gondolkodtam már többször,hogy lecserélem a Ferrarit egy 1500-as intruderre idővel így is lesz biztos de minden alkalommal mikor megyek vele ismét szerelmes leszek a Röfimbe!
Abban biztos voltam, hogy van analóg, csak abban nem, hogy mikortól VC-s.
Van az analógok közt is VC. Prézlié, Pistabaaaé, Jippié, zorroé.

A nem VC blokkal szerelt RF a ritka, mindegy mikori.
Kimaradnak a hibák, pedig biztos nem véletlen árulják annyival olcsóbban egyik-másikat mint a többit.
Értem, de ha veszel egy jót, onnantól eszedbe nem jut
ráülni a robogóra ha messzebb indulsz.
Sajnos a hirdetésekből gyakran kimaradnak a rejtett hibák
amiket csak odahaza vesz észre a vevő és onnantól
szopásnak érzi a dolgot.
Én a kicsinél az egyik teleszkóppal jártam így,
25ér lett másik ment beléjük a friss olaj és onnantól vidámság.
Biztos volt még pár nem tervezett kiadásom
de hirtelen nem tudom.
Csak példának hoztam fel a tömítést!
Nem vált a VC és marad a kissebb szelepemelési pozicióban amitől elveszik a csúcsteljesítményed és nyomatékod. Alul marad a megszokott de felül meg lesz fojtva a motor.

hogyan is működik a VC?
Szeviz (kedd) óta összejött 900 kilóméter.
Ez mind füldugós túratempó, egy része sötétben.
Fogyasztás 4,4-4,7 literre jött ki.
Ingázás fogyasztást idén már nem fogok tudni mérni,
mert nem lesz annyi belőle, hogy tankolási táv meglegyen.
És még most is indul szivató nélkül hidegen melegen.
Leszabályoztatásnál löki a kormot rendesen,
de amíg így indul és megy addig nem akarok hozzányúlni.
Viszont a szelephézagokra mindenképp kell időt szánnom a télen
mert hallatja magát a jobb oldal!
Vagyunk páran akik csak felpattanunk az Rf-re és GOOOOO!
Nem kell ehhez robogó!
Teszem hozzá bármikor megadhatja magát bármelyikünk motorja!
Van, épp keddi olaj, gyertya; légszűrőcsere után kötöttem rá.
Tapasztalat elég érdekes lett! 1750-es fordulaton kell csinálni amivel nincs is gond. Viszonylag jól összeállt a szint, de mihejst eltekertem a fordulatot lefelé máris elkezdett a két szélső a középsőkkel ellentétesen mozogni szépen párban. Ha növeltem a fordulatot akkor meg a másik irányba vándoroltak. Adott fordulaton beálltak, de máskor nem. Viszont a hangja ennek ellenére szépen kisimult akkor is mikor visszavettem alapjáratira.
9000; 2000; ? Milyen gyakran hengerfejezed a motorjaidat!?
Egyszer megcsinálod, és ha hamarosan megint beszarik akkor cseréld ki az összes tőcsavart mert megnyúltak és a büdös életben nem fogja megtartani a nyomatékot hiába teszel alá réz alátétet!
Képet mindenről kérjél amit kinézel, már a csatlakoző is eltérhet hiába VC mindkettő!
Nem a blokkal van a baj, hanem a hozzá nem értéssel és a hosszú
éveken át tartó elhanyagolással és tákolással. Amivel egy bizonyos
idő eltelte után nagyon nehéz bármit is kezdeni. Ott tart a dolog,
hogy csavarjaira szét, világ pénzét és idejét bele, aztán jó lesz.

De kinek van manapság ebből a kettőből ?

Ne vedd magadra az alábbiakat, Te pont belenyúltál.
De pont így belenyúlhattál volna egy VFR 400-ba,
egy GPZ 400-ba, vagy akár egy GSX-R 600 SRAD-ba is. Bizony...
Volt a kezeim között olyan 600-as SRAD, aminek nem csak a torka
volt véres, hanem minden egyes porcikája, 1-1 napot dolgoztam
rajta, ment 3-4 napig és előjött a következő "leggyengébb láncszem".
Bár tisztán ingyen barátságból szerelgettem, de nekem
volt kínos, hogy dolgozok rajta és utána megint beszarik valami...

A 400 VC blokk pont olyan jó mint akármelyik másik. Azt meg már jópárszor
elmondtam, hogy ha a VC tönkremegy, nem történik semmi.
Max. nem érezni a lökést 8-9000 között amikor vált. Ennyi.

Még a 250 Bandit blokkot sem mondanám rossznak. Kíváló motorok VOLTAK.
Csak győzd fizetni a frekventált karbantartási költségeket.
Persze az emberek 90% sz@rik bele. "Minek ? Gurul, nem ?!"
Köszönöm a linket, megkérdeztem az elektronikát meg a féktárcsát is (hátha jók az átmérők)! :)
nem szerettem volna leszólni semmit nem ez volt a cél.
Nekem igazából csak rossz tapasztalatom van a 400 VC blokkal,mert a kaszni még most is iszonyúan tetszik csak amit tanácsoltatok mindent megcsináltam 3 szakmájában dolgozó szerelőnél is volt és egyiknek sem sikerült még a 70%os állapotot sem elérni vele.

És itt jött hogy meguntam a 3 éves szívást vele!

Még 1 szer hangsúlyozom nem állt szándékozom senkiét és senkit leszólni fikázni csak a sajátommal volt bajom!
Nincs is ezzel gond, csak kicsit lefitymálónak éreztem az előző pár
hozzászólásod és erre reagáltam.

Persze, jó dolog a robogó, én is toltam 1 éven át egy 50-essel.
Belenyomtam 9.000-et. Csak szép emlékeim vannak róla.
Ebben egyet értünk a robogó az robogó.

De most ez van!Nagyon unalmas menni vele de most jó ez!
Lehet változós is... attól függ milyen elektronikát vesz.
91-ben jött ki emlékeim szerint a VC blokk a Bandittal.
Az RF-be talán csak 94 után került, de ebben már nem vagyok biztos.
Elektrónikát ki lehet fogni.
Bontóba 25k körül volt meg keresni kell törött Rf-et amit bontanak!
De ha jól tudom a 400 bandité is jó csak akkor nem lesz változó vezérlésű a gép
Nem is úgy kezdődik a megnevezés, hogy "motor", hanem hogy "robogó".

A motor az motor. A robogó meg robogó.
A motoros az motoros, a robogós meg robogós, ahogy sok keréken
is vannak autósok, busz sofőrök, kamionosok és traktorosok.
Nem szoktam tépni, de főleg M0-n meg M5 bevezetőn használom. Nekem arra kéne egyébként egy ilyen kis házi megoldás, hogy ne kérjenek el mindig ~20 ezret egy karbiszinkronért. :) Akkor lenne értelme, igen, ha jó lenne a karbi, meg a henger, meg minden. Az elektronikával meg az a baj, hogy fehér holló, vagy japánból 40ezerért lehet rendelni...

Köszönöm a tippet a derékszögű idomhoz, én is gondolkodtam rajta, hogy vajh' nem probléma-e hogy nem ugyanolyan hosszú az a cső.
Ilyen házi tesztert én is csináltam. meg lehet vele csinálni, de nem az igazi. Főleg hogy a képen látott teszternél a két szélsőnél is kell 90 fokos műanyag idom mert a keresztmetszet csökkenés miatt pontatlan lesz.

Lényeg ha csinálsz hogy kell 2db derégszögű és 2db T idom amivel csöveket elosztod. karbikhoz mind a 4hez egyforma hosszúságú nipolán cső kell és az alján is egyforma távolságúra kell vágni hogy pontos legyen. Otthoni megoldásnak kontrollálásra jó meg ha nagyon el mászik hozzá igazítani de nekem amióta szerelő belőte azóta nem nyúltam hozzá és nem mászott el!

Karbikat tedd rendbe utána ha szépen indul egy normális szerelőnél csináltass egy szinkront.

Ahogy itt olvasgatok akkor én mázlis lennék? Én az első 1 évben harcoltam vele rendbe raktam messze nem ekkora összegekből mint amiket ti mondtok és semmi baja.

A 6.5L az nagyon sok :D bár nem tudom hogy mennyire téped neki. De nekem még akkor is 6 alatt van.

Az elektronika hiba meg oldhatja azt én is cseréltem mert nekem sem ment az fordszám mérője! ( Bár azért erre nem esküdnék meg)
Iminek asszem van ilyen cucca!
nem ugyanaz de nem úgy kerdődik a hengerfejtömítés hogy9000 hanem csak 2000Ft.
Amire nekem kell arra mostmég teljesen megfelel a 250 is.

ja és annyi volt az össz szerelésem hogy akksit cseréltem és kipolíroztam a plexit!