Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Apropó... Imi !

Ha jól emlékszem Te 15-ös teló olajat töltöttél az RF száraiba ugye ?
Sokkal jobb ? Gondolom kevésbé bólogat, de nem túl pattogós ?
No igen... üléspozíció nekem marad ez. Az a 100km haza a VFR-en
még erősebbé tette bennem ezt az ideát.

Őszintén szólva "csak" gurigázásra elég volna ez a lötyi futómű hátra.
Viszont már tavaly év végén is éreztem, hogy szeretnék fejlődni,
szeretnék gyakorolni olyan dolgokat, amikre abszolút nincs szükség
a hétköznapokban, viszont a motorozás öröméréért vonz.
(Egy példa, kanyarban csúsztatni a seggét. Megyeget, de múltkor
is majdnem ledobott, mert hirtelen beül, aztán fel is ugrik, semmi
csillapítás a rugóút feléig.)
Hasonlóan viselkedik hirtelen kanyarváltáskor, kakucson is majdnem
átbuktam az egyik "S" végén.

Akárhogyan is, először a megfelelő alapokat kell megteremteni.
A Bandit egyébként sem egy gymkhana bajnok,
kb. egyet sem látni ebben a sportágban. Legalább is 1.2-est nem.
Így vagy lecserélem egy alkalmasabb vasra, vagy ezt tuningolom.
Barátnőm meg mindenhogyan nyüglődik 100km után.
Így nagyjából mindegy milyen motoron teszi ezt.
Sziasztok.
Most szeretnék venni Suzuki RF 400as gépet és kéne pár infó h mit nézzek meg alaposan. Mikor van nagy baja a motornak?
Köszi szépen előre is!
Egyszer valóban meg kellene már ejteni a rég halogatott találkozót, mielőtt beköszöntenek a fagyok. :P

Egyébként ez szerintem túl sportos lenne a Bandit után, mármint üléspozíció, stb-ben, bár az RF-től nincs túl messze. Nekem sikerült megszokni, de következőre valószínűleg már egy egyeneshátas verzióra voksolok. Hiába na, öregszem. :)
Ja egyébként Wilbers van nekem hátul, és bár én még nem tudtam annyira kiérezni, előző tulaj pályázott is vele, és ódákat zengett róla.
Örülök, hogy bevált neked! Meg kívánom ne legyen sok gondod vele! Én az olasz gépekben nem nagyon bízok már. Persze mint írtam nekem kicsi volt belőle. De mindig a kornak megfelelő legjobb alkatrészekkel pótoltam az elromlott dolgokat és még is mindig a műhelyben voltam vele. Na persze ahogy olvasgattam van aki az RF-el járt így.

Hát én is kíváncsi leszek az összképre majd a gépnél... Meg próbálok mindent maximumon és igényesen ki hozni belőle.
Aztán majd meg látjuk ki mit mond róla.
Jó is az olasz dizájn . Ha én, aki utálok autót vezetni, nem bírok
kiszállni az olasz autómból, akkor el tudom képzelni milyen érzés lehet
ülni azon a Falco-n.

A futóművem nekem is kemény borsot tör az orrom alá.
Nem úszok meg hátra valami komolyabb rugóstagot, de egyelőre még
nem tudom honnan lesz rá 120-140e-em.

Lehet jobb befektetés lenne egy ZRX... annak kicsit komolyabb a futóműve mint a Bandettájé.
Igazából most, hogy már sikerült belőni, és két személlyel, csomagokkal, túrázgatva vegyesben 6.2-6.6 között kajál, teljesen meg vagyok elégedve vele. :)
Párom szerint kényelmesebb hátul, mint az RF volt, erőtartalékra pedig természetesen nincs panasz - na de ez is volt az egyik oka a 400-asról váltásnak.
V2 létére nem egy vesekő-temető, a 60°-os hengerelrendezésnek köszönhetően elég pörgős, olasz mivolta pedig "szerencsére csak a" dizájban, valamint futóműben van jelen, a Rotax blokk ugyanis örök élet + 1 nap. :)

Kíváncsi leszek az "új" RF-edre. :)
Hívd fel és kérj porvédőt is.
Persze,hogy nem:) nagyvason a legdrább volt. Valami japcsi és 3 körül volt.
Ugye nem sima mezei szimeringet vettél bele!
Ahol a szimeringet vetted ott kell kapni porvédőt is. Én ugyanott szerzem be mindkettőt.
Uraim! Ismét nagy problémám van. Vásároltam az első telóba szimeringet és olajat, de ahogy szétszedésnél elnéztem a porlehúzó elég ramaty állapotban van. Honnan tudnék ilyet beszerezni? RF 400-ról van szó, de megegyezik a 600-aséval a híresztelések alapján.:)
Köszönöm!
Ha csak elszakadt de megvan, akkor ragaszd meg pillanatragasztóval mint az O-gyürüket és húzd vissza a helyükre! Bár most hirtelen nem tudom, peremre is rácsúszik-e a gumi vagy csak simán ütközésig letolod az órát a panelra! Akkor esetleg egy kis sziloplaszt még az óra karimája alá, hogy ne akarjon megint szétszakadni a ragasztás.
Enyémen is el van nyílva de nem remeg.

Hőfokmérő alsó felén látni.
Az a baj, az RF-hez csak ábrák vannak cikkszámok nélkül.
És ez a kép az RF legójában:
Hát ez van a banditéban:
Ha már úgyis meg akarod venni (és Te cseréled), akkor érdemes
előtte szétszedni, és megmérni a lamellákat.
Meg kell nézni, hogy a fémlamellák jó állapotban vannak-e, ha a
kopó lamellák még tűrésen belül vannak, akkor pl. feleslegesen veszel másikat.
A kosarat is érdemes megnézni, hogy beverődött-e.

Én is EBC-t vettem amúgy a Bandithoz EBAY-en. Nekem a 85.000km
után még a 3.08-as lamellák 3.00mm-esek voltak, tehát pont 50%-osak.
2.92mm-ig használhatók ezen.
De a szintetikus olajjal ez az újabb szett valahogy jobb lett,
illetve az EBC-n a kis lapkák a lamellán kisebbek, több a hézag,
máshogy áramlik az olaj.
A régi lamellaszetten a kopólapkák kb. 1.5x akkorák voltak és más anyagúak.
Az utóbbi 1 hónapban kapott tőlem pár új finomságot. Láncszettet, új első teleszkóp szimeringeket. Na meg most fog lamellákat. Megadok neki mindent, csak nehogy csalódást okozzon...:)
Köszi Red!
Elvileg az, meg kellene nézni egy GSF 400 manualt, Imi tuti rendelkezik egy ilyennel.
Annak a robbantott ábráján rajta van, hogy milyen lamellák kellenek.

De szerintem jónak kell lennie, a GSF 400 blokk apróbb eltérésekkel ugyan az.
Igen, csak rákérdeztem ott is, hátha...:)
Ja, közben látom átjöttél ide a Bandit fórumról .