Ebből az árból még alkudni se érdemes, ennyit közel se ér.
Az ne legyen szempont, hogy közel legyen!
Van választék bőven, http://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/motor/0P5O7PCMFTF2GPWODH3M4P3J
1ZU8JIJEFROHMCRI1K5J8CI4U0YKJAYOZIWP3IDYOQK93IYG8S2S5QUT9IE1F9ZW1M6HPLY
26HWYRKTAAM42KGESEPSKGSOMLGFTU670MM839F0OWKC6YGEIQCA10ETCHMKJYCOI9D6KJO
HSHSA7P22TJFSZCK7UZAG4I9L5W74USF4JJGL0T1PDYR44MLQJ2PFZ02Q6T74RAFOTQDD08
GQUU845IHMJMMZMW2J6DHG/page1
olcsóbban találsz ránézésre is hibátlanabbat.
http://www.sportmotor.hu/tagok/233159
http://www.sp
ortmotor.hu/tagok/303870
Hibátlan új állapotú motorra ne számíts, de azért olyat ne vegyél sok pénzért amire még két havi béredet rálocsolhatod!
Nameg a névrepapírozás is kb 40000
http://kalkulatorlap.hu/atirasi_koltseg_kalkulator_2013.html
Szvsz ezt felejtsd el. Hiányos, látszik, hogy xarrá voltak törve az idomok, és a javítás is elég gány. A váz rozsdás. Ehhez képest viszont eszméletlenül túl van árazva. Első ránézésre nem ér még kétszázat sem.
Nem azért hogy magamat fényezzem de szerintem jó lesz. Felnije nekem nagyon bejött és a sárvédőt is még régebben meg csináltam és szerintem jó a szín. De nem csont zöld lesz 2 színű lesz...
Matrica 12K
2 szín egyikhez kell aláfújó ami festék 35K eddig
tehát ez 3 festéket takar
tankpad 6k
Lakk még nincs meg.
szóró gitt profi :D 9e Ft
Lakk 15k
És kellenek még csavarok hogy normális legyen bár gondolkozok hogy e-bayről meg rendelem a gyári szettet aszem 4k
Így 80k kb és csomó mindent nem számoltam mert volt ami itthon termett pl gitt, csiszpapir bár az elenyésző
Nyújtott hullámos kanyarban sokszor még ez is kevés (15).
De ezek csak ennyit tudnak és kész.
Előtte nem tudom mi volt bent, de nem rosszabb lett mikor
kicseréltem.
20-ast nem hiszem, hogy kipróbálom mert mellékutakon nameg
a nyolcas főút itteni szakaszán csak térdel erősen szorítva,
kiemelkedve kicsit a nyeregből hasizommal laza karokkal lehet motorozni.
Csuklón támaszkodni majdnemhogy felejtős.
Hogy kerül 100-ba ? Aranyfüst lesz a felső réteg ?
Nekem cakli-pakli 40-ből kijött a Bandit fényezése.
Pedig 2 színt használtam a drága fajták közül, a bordó litere 20k (BMW),
a fehér litere meg 22k volt (Audi).
Persze egyikből se kellett szerencsére 1 liter, de drága festékek voltak na...
Ha nehezen indul, kéken föstöl, nincs rendes töltés, túl közel az első kerék az idomhoz, ...
De mutasd melyik hirdetést nézted ki, hátha ismeri valamelyikünk.
Akkor télen megy a 15-ös előre. Amúgy is időszerű cserélni.
A hátsómon sajnos nincs mit állítani... mikor ki volt szedve a rugó,
akkor néztem, hogy szürcsög. Löket feléig simán betolható (itt szörcsög),
utána befeszesedik, de hát ez halottnak a csók.
Enyémébe is 15W van. Bár nekem 10 hez nincs viszonyításim mert nem volt benne olaj. Viszont amióta imi beállította a hátsó rugómat :D 2 éve azóta nagyon feszes a gép. fékezésnél nem harapja meg az ember az első sárvédőt. kanyarba nem vettem észre hogy döntésnél pattogna. Bár az is igaz hogy nem szoktam lábtartóig dönteni a gépet...
Nem lesz pattogós....a nem szelepelt telókba nem érdemes 10-est tenni.....sőt volt olyan aki 20-ast kért és az volt neki jó, igaz térd minden kanyarban lent van még a boltnál is...
http://www.sportmotor.hu/tagok...
linkhttp://kalkulatorlap.hu/atiras...