Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem szeretnék vészmadárkondi de a sajátomból ki indulva a teló is kapott. Pedig az enyémmel csak 50el csúsztak el. Soha nem lehetett meg csinálni hogy normális legyen. Új szimering friss olaj 200km és úgy sírt mintha 20 éves lett volna! ( Hozzá tennék még annyit hogy ugyan japán importos szimeringet vettem de a gyárihoz képes egy kalap sz----r)
meg nem tudom mennyiért görgőzik vagy egyenesítenek egy szárat de az is kétséges lehet vajon hogy sikerül nekik.

Fejidomom van ha kell fém tartóval együtt meg egy jobbos gyári nagy spoilerem sérült mindegyik de javítható.
Hát oda még kell egy vízhűtő, kipufogóleömlő, kerékgörgőzés, indexek, bal tükör. Teleszkópokat még azér asztalon próbáld gurítani,
kis görbeség et se szabad bent hagyni mert megszorul ha összenyomódik.
Ezek mind kellenek ha rá akarsz ülni.
Átszámoltad rendesen!?
szia!
szeretném helyre állítani a motort legalábbis a vázat biztos utána már használható és az idomokkal rá érek később is foglalkozni..
a ma ki is szedtük a teleszkópot úgy néz ki az nem sérült.. csak a váz ment el 2-3 centit.. olyan terveim vannak hogy holnap kiszedjük a blokkot is... és úgy vissza viszem az itteni szervizbe, valószínűleg így olcsóbban megcsinálják... a blokkot azért kel kiszedni nehogy megrepedjen a húzatás közben vagy lehet hogy melegítik is vagy heggeszteni kel és akkor jobb ha nincs ott.. az itteni szerviz a legjobb értenek hozzá csak nem dolgoznak olcsón.. :(

270km-est nem szeretném utaztatni...
Pont a bolt-on csatlakozó ára lehet
az ami miatt kerülik a kis szakemberek.
Meg ha összekõotôt csinál azt tudja
más méretben,irányban is mint a gyári.

Ablak az müanyag szokott lenni,
de szerintem olyan üvegbôl is
meg lehet oldani mint ami a nagy akváriumoknál van.
Más téma, Te is sokat láttál már.... szerinted a kuplung dekliken az
utólag készített ablakok átlátszó eleme vajon milyen anyag ?

Egyetlen helyen találtam neten forrást, ott azt említette, hogy lexan.
Ez kb. olyan, mint amikor valaki azt mondja, hogy nylon...

Tudományos útra fogom terelni a dolgot, mert kikérdezek
műanyagos szakit, de gondoltam megkérdezlek, hátha rávágod a
megoldást .

Bizony a kuplung ablak és a veztengely dekli ablak is a téli project
része, ahogy a lengővilla és a kerekek peremének polírozása is.
Azt meg oszinten nem ertem miert kerulik a BOlt-on-t, mert ahhoz
egyszer terveznek egy passzdarabot es tobbe nem kell osszekotoket
gyartani. De biztos van valami oka.
Azt kell mondjam a BOS oval pont annyi mint a Martin oval.
Nem Lajosban kell venni...
A kulonbseg a ketto kozt annyi, hogy a BOS kifejezetten 1.2-re van
es mindenfajta modositas nelkul felteheto (viszont csunyabb),
mig a Martin gyonyoru, de szinte mindenhol at kell szabni a kipuffomat.
A BOS hazhoz jon, a Martinert szaladgasznom kell, nem usznam meg.

Sajnos ezek kesz tenyek, es semmi "melyik a jobb" nincs a
dologban, mert egyiket sem tapasztaltam meg.

Szoval ezert nem lesz Martinom, de ezzel nem csak ot vetettem el,
hanem az osszes magyar elerheto lehetoseget, mert Bolt-on dobbal
nem foglalkoznak.
Baján a sugo.
Annyit megért ha bontani akarod. Lábratenni mindenképpen gazdaságtalan lesz.
60-70-nél olcsóbbat nem lesz egyszerű találnod. Nem kis munka mire helyre csavarják a villanyakat és még a motor is belefér a helyére. Blokkot nemhiszem, hogy ki kell szedni ehhez.Alig van pár mili a váz és a hengerfej között. Ez tartóelem, nem lehet utólag majd kigittelni mint a kocsik lemezét. Ilyen gyűrődésnél már nem keveset nyúlik a lemez amit nem lehet elhajtogatni.
Itt nálunk van húzatópad motorhoz aki az enyémet is javította anno (kereket görgőzte, plexit polírozta stb). De gondolom nem akarod 270 kilómétert utaztatni meg vissza.
értem... remélem nem fog folyni.. de azért majd szétnézek bontott tesóval kapcsolatban is.. melyik bontóba a menjek?

üdv
130e..
talán ennyit megér...
ahol voltam ott 60-70e-et mondtak.. az sokkalom..
ha szükséges a motort kiszedem és lebontok mindent a vázról csak a vázat kéne kihúzni..
szia!

majd igyekszem úgy csinálni hogy ne legyen túl drága a helyreállítani amit tudok megcsinálok én, és van egy jó barátom aki ért a motorokhoz ö is segít majd..

csak kéne valaki aki elfogadható áron kihúzza a vázat..
te tudsz valakit ajánlani?

köszönöm..
Mennyi neked az elfogadható ár?
A teló szárakat bontóban 20-30k között meg kapod...
Nem tudom mennyiért csinálnak ilyet de jobban jász egy éppel. Akkor nem lesz olyan probléma hogy csereberéled orrba szájba a szimeringet mert folyat.
szia!
értem.. én nem feltétlenül szeretném a vázat cserélni csak kihúzatni.. igaz hogy van rajta egy kis repedés de úgy gondolom hogy azt meg lehet heggeszteni.. vas váz semmi extra hegeszthető legalábbis remélem.. van egy jó barátom aki kb. 40 éve motorozik látott már pár motort az ígérte segít kiszedni a motort ha szükséges.. és azt mondják a villát is ki lehet egyenesíteni golyós présel..
csak nem igazán ismerek olyat aki elfogadható áron kihúzná a vázat.. tudsz valakit ajánlani?

köszönöm..

üdv Leslie
Naszóval a mellékletek fülön bejön amit akartam.
Hát ez nem működik. Talán most!:

http://translate.google.hu/tra...
Magában egy dob felrakása nem jelent teljesítménynövekedést. Ahhoz még kell légszűrő és padon ráhangolni a karbisort, esetleg egy dynojet kitt.

http://racecrafters-usa.co/ind...
ÜDV!

Annó én is beszéltem vele! Valóban E vizsgával adja a dobokat ami 5évig érvényes!
Régi levél:
"Alu és rozsdamentes kör alakú polírozott dob összekötőcsővel 45000 Ft.
Ovál polírozott rozsdamentes 54000 Ft/db.
Ovál carbon és titánium 65000 Ft/db.
Trioval polírozott rozsdamentes 56000 Ft.
Trioval carbon és titanium 67000 Ft

Ha a dobokhoz TÜV engedély kell, akkor + 4000Ft/db, amely tartalmazza a kiszerelhető hangtompító betétet és az „E” minősítést.
Közúti forgalomban legálisan részt vehet, műszaki vizsgán megfelel. A BESZERELT HANGTOMPÍTÓ BETÉTTEL! "

Ez a levél aszem 1-1,5 évs volt valamivel lehet most már drágább
Van martinénak is. plasztikkártyát kapsz a dob mellé, bent az e jelzés.
Mi kell még?
Akár alu, titán, saválló, akár ovál kivitelben is.

BOS nem olcsó.
http://www.louis.de/&prev=/sea..." target="_blank">http://translate.google.hu/tra...

http://www.louis.de/&prev=/sea..." target="_blank">http://translate.google.h
u/tra...



http://www.louis.de/&prev=/sea..." target="_blank">http://translate.google.hu/tra...
Van itten karakterisztika is: RF 900
Köszi Imi a segítséget,

Átgondoltam pro-kontra, úgyhogy letettem a Martinról.
Határozottan csak Bolt-on dob jöhet szóba, minden más nagy macera.
Hozzáteszem, eleve ez volt az elképzelés, így írtam neki, hogy
Bolt-on-t gyárt-e.

Marad a német BOS. Ahhoz van EC tanusítvány, így külföldön is
elfogadják, legalább is feltételezem és alapból ovál, nem kerek.
EC tanúsítvány