Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Szerintetek ez a lamellaszett kompatibilis lehet az RF 400-ammal.
http://www.motorr.hu/10008/ebc...
Lassan megjön a hideg indulhat a bütykölés, na meg a tüzelés. Tudna valaki segíteni, hogy miként tudnám rögzíteni a vízfokmérő és a km órát mert a rögzítő gumigyűrű elszakadt és nagyobb sebességnél remegnek az órák.
kösz
Gyönyörű a mocid gratula hozzá és sok szerencsét az eladáshoz!
És mi újság az apriliával?
Nekem volt szerettem bár az kis motor volt meg 2T :D
Bár most kilódok egy 125el. De ha kész lesz meg tépem a száját :D Elvégre annyi a végsebessége mint Rf-emnek :D 2T vadállat. Régen mit ábrándoztam róla hogy veszek egy 250eset belőle de hála isten időbe ki nyílt a szemem.

Én most azért vagyok csöndbe mert volt egy kis fogászati beavatkozásom kicsi RF-em szét bombázva a garázsban :/
Egy vigasztal hogy nem sokára bemutathatom a gépet. Garantálom a senki nem fog rá ismerni. Aztán végre büszke leszek a kicsikére.
Bár horror manapság ilyen festős dologba fogni. csak az alap cuccok 50k volt eddig és a kerék már kész. mire végzek egy laza 80-100e Ft be lesz. Na de ilyen RF nem fog szembe jönni velem...
Sziasztok!

Sajnos ritkán, de azért fel-fel nézek ide a fórumra, és hát szomorúan látom, hogy fogyatkoznak az RF-ek. :(
Anno a 400-as után mindenképp csak RF-et akartam egy darabig, 900-asat persze, de nem volt valami nagy választék, most meg itt tolonganak a "jelentkezők". Az viszont érdekes, hogy sokan egy irányba gondolkodunk itt, VFR, nagy Bandit, ZRX és társai.

Na de most csak úgy rámtört a nosztalgia, hátha másra is: link

Red: azon külön meglepődtem, hogy ZRX felé is kacsintgatsz. Anno én a Banditon gondolkodtam nagyon, majd a Falco és ez a ZRX maradt az utolsó két kiválasztott. Aznap hívtam a Kawát, amikor elvitték... Bár sokak szerint inkább szörnyeteg, mint szépség, van benne valami.

Hirtelen felindulásból elkövetett szösszenetemet olvashattátok. :)
Biztos front van! :(
Mielőtt elfelejtem:
Munkahely váltás és az őszi téli klíma beköszöntése miatt voltam kénytelen meglépni az eladás lépését! Nem romlott el, nem untam rá!
10 percen belül két 900as hirdetés...
Szép estét Hölgyeim és Uraim!

Sajnos eladóvá vált a 900as RöFim! Először Nektek akartam szólni róla!
Pár műszaki adat:
Gyártás: 1997.
Teljesítmény 99kW.
Műszaki november 3-ig.
Motorban 30600km körül. 7 évet állt az első olasz tulajnál (én vagyok a második tulaja). 17700km-rel vettem 4 éve! Olajcsere esedékes 31000nél. Az új légszűrő 2000km óta van benne. Bal első teleszkóp könnyezik, nem folyik, nem csöpög. Adom hozzá a teleszkóp olajat, szimmeringeket (mindkét oldalit!). Adok hozzá egy hátsó emelőt is, ami házi gyártmány, de 2en is ráülhetünk az emelt hátsójú motorra, elbírja! Van a gépen egy ezüstszürke csomagtartó, valamint van hozzá gyári szerszámkészletet. Jövőhéten veszek bele akksit, mert benyögte az unalmast a héten a jelenlegi.
Kell rá egy első gumi aztán mehet műszakira.
Idomokon van sérülés, első sárvédő keresztben repedt. Jobb oldalidom egyik rögzítőfüle le van törve, amelyik a műszerfal burkolatot tartja.
Motor mindkét oldalán feküdt már,( nem csúszott a sérülések alapján csak feküdt), de nem az én kezem alatt. 4 év alatt semmi motorikus probléma nem lépett fel! Papírjai rendben vannak.
Kérdésekre szívesen válaszolok! Géphez minden nap hozzáférek, de csak este 7és 10:30 között.
Az említett állapotban a motor ára 420.000 ft. Teleszkóp felújítással, olajcserével, műszakival 460.000Ft. Szép estét!
Képeket jövőhéten!
Kicsit nehézkes a link beszúrás még CTRL-C - CTRL-V megoldással is...

RF 900 R
Na még egyszer:

RF 900 R
Sziasztok!

Akkor a hirdetés, ha valakit érdekel:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_900_r_rv
-7237058
amivel egyesre tudok "váltani"
bár jó lenne olyan is, amivel jobbról balra tudok váltani
Jobbról bal lábra, vagy balról jobb lábra váltót?
sziasztok,
egész új rf tulajként érdeklődnék, hogy 400-ashoz, lábváltó kart hol lehetne beszerezni, vagy mi az ami csereszabatos hozzá?
sajnos az enyémt eltörött

köszi
Sziasztok!
Rég nem jártam itt a fórumon.
Nem is kertelek, hosszú töprengés után eladom a 900-ast, mert az utóbbi két évben nem sokat mentem vele.
Még nem raktam fel hirdetni, de rövidesen. Gondoltam előbb itt tudatom, legalább van aki ismeri a típust...
1997-es, bordó, Givi dobozrendszer 2db Givi dobozzal (2 sisak fér el egy dobozban), 50384 km-rel. Első fékbetét és kormány csapágy csere augusztusban volt. Metzeler gumik vannak elöl-hátul, jó állapotban.
Irányár: 570.000 Ft
Nagyon köszönöm..
Üdv mindenkinek.
Olyan kérdésem lenne hogy RF400-hoz lábtartó konzolt hol lehet/érdemes beszerezni?
Kerestem már bontott motorokat a neten, nem sok sikerrel...
Nem tudom mi az eredeti és mi a cserélt, mivel én így vettem és az előző tulajdonosa is így vette. Mellékesen ne feszül semmi, legalább is eddig nem vettem észre. Múltkor én is ráültem egy eredeti 900asra és nekem nagyon fárasztó és kényelmetlen volt a kormány fogása. Már megszoktam ezt a túrakormányt. Ugyan ez a helyzet a barátnőm GXF750F - ével is. 100-150km után nagyon fáj a csuklóm. Majd még készítek közelebbi fotókat is.
Igen, erre gondoltam, köszönöm.
Gázbovdenek nem feszülnek meg mikor jobbra fordítod a kormányt?
Nálad talán csak a fékcső lett cserélve, többi mintha csak okosan el lenne vezetve. Majd megnézem, mennyit enged az a cső.
LSL kormánykiemelő simán a gyári kiflire van felfogatva a négy átmenő csavarral ami fogja a kormányt?

Múltkor ráültem egy FZ8-ra, és olyan kézre állónak találtam rajt mindent, csak amiatt kezdtem gondolkodni az egészen.
Itt egy pár kép a motorról.

https://plus.google.com/photos...
Egyenlőre itt egy videó. Képeket még keresek vagy csinálok újakat. Motorhoz jövő hétvégén jutok csak.
http://youtu.be/j4VD1SKqfyY