A te motorodon van csôkormány.
Lécci ha meglátogatod csinálj róla pár képet
elforgatva jobbra balra,
kiemelôrôl, idommódosításról ha van.
Milyen széles, hogy fér el a fôfékhenger?
Még a végén belevágok egy kis faragásba.
Kábeleken lehet húzni pár centit,
talán csak a bovdeneket kell cserélni.
Nameg a fékcsô felsô darabja!
Szia! A vízzel semmi baj! A vonal fölé szokott kicsit menni. Én mondjuk a termosztátot ki cseréltem 82C osra. Így hamarabb melegszik és nagy tempónál nem ingadozik ősszel.
A digitesnél igen 3 kábel van. meg kaparod a ki öntött részt és vissza forasztod.
Ha jó a fogyasztásod akkor 200-220km körül kell tartalékra tenni és még van benne állítolag 5L én 280annál többet nem mertem menni vele...
Csa a vizhofok nem fog feljebb menni.az enyemen ugyemlekszem csak 2 vezetekes de nekem is toben hianyzik a vezetek es nem oszt nem szoroz.200km enkent tankolok meg sose volt baj.
Sziasztok! Kérdésem lenne. RF 400-ról van szó.
A motorom menet közben nem melegszik fel a vízhőfok szerint üzemi hőfokra, hanem marad az alsó szinten. Csak egy kicsit megy feljebb. Kérdezem én, hogy ez természetes, vagy el kellene gondolkodnom egy termosztát átvizsgáláson.
Indulás előtt 5-10 percig szoktam melegíteni, de középre akkor sem megy az istenért sem.
Még egy kérdés. Sajnos az előző barbár tulaj levágta az üzemanyag szintmérő vezetékét a szintjelzőről csonkban. Tegnap találtam egy csatlakozót a benzincsap mögött. 3 drótos kell hogy legyen?
Köszönettel: Ádám
Még annyit hozzá, hogy a blokkok pár éve 100 körül mozogtak, lutri az is,
a papírmunka meg akkor volt 35 körül (+ csomó agyvérzés, pápai jóváhagyás minden oldalon, bontott motor papírjaitól kezdve mindent kértek...).
Ha vesz bele egy minden papírral rendelkező működő blokkot és Ő is utána
szépen lepapírozza, akkor nem feltétlen lesz vele baja.
Ha olyan álmokat dédelgetünk, hogy majd a régiből megtartjuk a forgattyús házat,
lévén azon a szám, akkor új perselyek is kellenek a másik főtengelyhez, mert
tutira nem fog egyezni a perselykódsor, de ha még egyezik is, nem úgy lesz kopva a másik....
Szóval egy út van, használt működő blokk, lepapírozni és akkor boldogság.
Ha buhera van, akkor az vagy nagyon drága lesz és sok türelem kell, vagy
sose lesz jó.
A blokkhoz az alkatrészek zöme kapható, csak ezt sokan nem tudják.
Kvázi az egész motort be lehet szerezni a suzuki márkakereskedésben, csak
nem RF-400-ként kell kérni, hanem tudni kell melyikből mi a csereszavatos.
A blokk maga a GSF-400 blokkjával szinte teljesen megegyezik, bár maga a
blokk a kihajtótengely hossza miatt nem beépíthető 1:1-ben.
Az idomzat 99%-ban a 600-as RF, így azt is be tudod szerezni.
Ami nincs hozzá: 96-tól jobbos-balos műszerfal idom és műszerfal.
Műszerfal jobb híján a GSX-F 600-ról átalakítható. 96 előtti "analóg órás" 400-asok
100%-ban a 600-zal egyeznek meg idomzatban.
Nem rossz gondolat, de nagyon meg kell nézni, melyiket veszed meg. Mára már nagyon bele lehet nyúlni a kakiba.
Alkatrész van hozzá, kivéve az idomokat. Ne is álmodj csere darabról, csak nagy-nagy mázlival. Csak olyat vegyél meg, ami hiánytalan, még ha repedt is, az javítható, pótolni viszont nem lehet.
A blokk alkatrészei sok mindennel azonosak, de kompletten nem lehet cserélni más típusra, mások a méretek egyes pontokon.
Szóval, nagyon észnél kell lenni vásárláskor. Ha lehet, fórumról vegyél, annak a története ellenőrizhető.
A banditok is nagyon megfogtak, de nekem jobban bejönnek ezek az idomba öltöztetett motorok. Most találtam egy főtengely/váltó hibásat, kevés pénzért, viszonylag nem messze, ha összejönne, vennék bele egy másik blokkot, és 2-ből 1-et összeépíteni. Majd még kiderül, hogy mit hoz a sors, de remélem összejön.
Szia!
Ez a gondolat jó :D
Pesten és egy kis eladói szellemel szinte minden van. Az más kérdés mennyiért. De utána járva nem extrém összegekért a kopó dolgokat belehet szerezni. Blokkról red tud mesélni hogy mi mennyi szerencsére én még nem nyúltam hozzá.
Típus hiba szétbuherált karbi, hideg inditás nehézkes ( könnyen orvosolható) illetve ha nincs jól belőve akár 7-8L is eszik :D inditó relé szokott bár maíóta itt vagyokinkább a 600asokon szokot elő fordulni. Jó aksi kell. meg kapcsolhatósra kell alakítani az első lámpát.
A bandité az szinte ugyan az.
És jól tudod belpiacos a gép. Ami szerintem valamelyes előny. Össze rohadt csavart még nem találtam rajta!
Suzuki RF 400-as vásárlásán gondolkodom? Mennyire lehet itthon alkatrész találni hozzá (motorblokkhoz)? Mik a típushibák? A motorja melyik 400-as suzuki-val egyezik meg (Bandit 400, gsx-r 400)? Ez japán belpiacos motor, mint a 250-es bandit vagy társai?
Neked oda adom egy karikára :D De csak ovatosan jó ?
Hát jövő nyárra szerintem még nem lesz meg! De rajta leszek mert nagyon bele szerettem!
Az biztos hogy egy 1200CCM gép jobb nagyobb nyomaték komfortosabb. De a 400 után szerintem elég lesz. Meg most olyat szeretnék ha meg veszem akkor sok sok km-t bele kergetni túrázni.
De Le tekintetében van egy határ adó stb... Ahhoz képest hogy 600CCM-eset akartam. Az az igazság egy motoros talin láttam egy bordót. Állt parkolóban mint valami király nagyon le nyűgözött... Meg nézegettem miket írnak róla tesztek stb és bizony olvastam érdekes dolgokat.
De azért még babusgatom az RF-et 1 hét után beröffentettem ;) Nem voltam itthon kicsit mint ha haragudott volna :D Elvittem sétálni holnap állok neki a festésnek. Megjött a matricai természetesen egyedi lesz az is. Várom már hogy kész legyen és végre büszkén mellé állhassak ...
Egy biztos, az RF-nél kényelmesebb, sokkal . Hamar meg fogod szeretni.
Viszont most, hogy Banditoztam kb. 120km-ert, azt mondom, az sokkal jobb hosszú távra, főleg utassal. Hiába, amíg nem próbál ki valamit az ember, nem is tudhatja .
Vegyél azt Laci, Isten ments, hogy le akarjalak vagy bárki le akarjon beszélni róla, dehogy is...
Az ilyen "akkorisezerkettestvegyélmertazjobbéskész" az egy másik fórum...
Nagyon szép motor a VFR, a 800 is bitang, nekem is nagyon tetszik.
Én leszek az első ember aki meglátogat és rá akar ülni .
Ha sikerül nekem meg venni majd én is meg szokom :D
De nekem nagyon tetszik ez a gép. Herceghalmon láttam egyet élőbe nagyon pöpec kis gép. Szép hangja is van!
A te motorodon van csôkormány.
Lécci ha meglátogatod csinálj róla pár képet
elforgatva jobbra balra,
kiemelôrôl, idommódosításról ha van.
Milyen széles, hogy fér el a fôfékhenger?
Még a végén belevágok egy kis faragásba.
Kábeleken lehet húzni pár centit,
talán csak a bovdeneket kell cserélni.
Nameg a fékcsô felsô darabja!