Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen volt tervben egy gyari suzuki gatlo felrakasa de sehogy nem akart elferni a fejidom konzoltol es vegul araban tovabb adtam.
Prézli!
Neked volt kormánygátlód amit az RFre
akartál szerelni.
Mi lett a projekttel!?
Sajnos eltökéltem magam!
Ha valakit érdekel egy frankó gép!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_900_r-7385031
na akkor ezen dolgozok kicsit majd :D
Hogy lehetne meg csinálni szépen....
Meg ha már csinálsz, akkor a csepegés gyakoriságára kell még figyelni.
Úgy kell beállítani a fojtást, hogy 20-25 fok között olyan percenként
cseppentsen egyet.
Ja, olajat lefelejtettem...

80W90-es akármilyen, vagy láncfűrész olaj. Sokan esküsznek a
láncfűrész olajra, hát én marha lusta voltam felhajtani ilyesmit...
Egy sima 1/4"-os BB csapot, utána egy fojtó szelepet amit én
esztergáltam, sima alu henger, hosszában megy át rajta a cső,
kereszt irányban meg van egy csavar, ami összenyomja a csövet.

A végén réz kapilláris cső csepegtet.

A tisztításról nem beszéltem, nem véletlen, némi papírtörlő elég...
simán letörölgetem a felniről, nem tapad oda mint a sprék.
Hát....tisztítani igazából akkor szoktam, amikor már nagyon koszos körülötte .
Inkább sokallom az ezer kilómétert amit mondtál!
Pucolni viszont fölöslegesnek tartom az ezrest.

Én tankolás után mikor hazaérek fújom a meleg lánc
belső felét a lengővilla alatti résznél, (hátsó emelőn
egyes alapjáraton) ha sötétben
érek haza akkor a következő indulás előtt pár-tíz
perccel, hogy kicsit meg tudjon kötni a helyén és
ne szórja le indulás után. Eső után meg mindig.
Tisztítani meg mikor már nem tetszik annyi kosz ráragadt akkor.
Fújni a Castrol cuccával, mosni Brigéciol D3-mal ecsettel
szokom kereket, mindent.
http://www.motorolajbolt.hu/we..." target="_blank">http://www.motorolajbolt.hu/we...

https://www.google.hu/se
arch?q...
Red milyen csapot használsz? Vagy mivel szűkíted a keresztmetszetet hogy csak csöpp csöpp legyen?
Tartályom van mágnesszelepem van :D (Utálok láncot pucolni és fújkálni :D)

Hátulra valami merev csövet használsz? (Réz? Alul? Fékcső?)

Olajat mit érdemes pisiltetni rá? (Váltó olajat az annyira nem folyik?)
Imi akkor csak úgynéz ki én csináltam túl nagy ügyet magamnak belőle :D

De eddig be vált mert a lánc meg hálálta
És a tisztítás? Mikor hogyan?
http://www.hokayasu.com/1

http://www.sugomotor.hu/alkatr...

Hát lehet nem olcsók, de jobbat nem tudok.
szia!

azt szeretném kérdezni hogy Rf 600-hoz hol érdemes bontott alkatrészeket keresni.. (melyik bontóba, vagy weboldalon) pár db idom, index sárvédő ilyesmiket keresek.. olcsón..

köszönöm...
Kösz a tippet .
A legjobb! ...mondjuk elég rákötni a féklámpára vagy dudára a mágnesszelepet és akkor már csak gyújtáson fog működni.
Elküldtem Árpival az ipari kenősprét. Van még egy, az kicsit "olajosabb", majd azt is odaadom.
Ja, és a Lada kuplung olaj tartály kb. 1 decije elég egész szezon alatt.
(Mind a kb. 10.000km-re.) Természetesen csak akkor, ha nem felejtem
el elzárni.

De szerintem a téli project része lesz végre egy mágnesszelep.
Valószínűleg sorba lesz kötve a gyújtással és egy billenőkapcsolóval.
Bocs Imi, őszintén szólva erre a témára lassan süket vagyok...
A "másik" nagyon okos fórumon ez a téma havonta előkerül és a két
tábor egymásnak próbálja beadni a tutit, ami nem csak idegesítő,
de már unalmas is...

Szóval. Én ahogy Apu írta olajzót használok. Egyszerűt, 3500Ft-ból
készült el.Egy oldalt csepegteti a láncot a hátsó lánckerék külső felületén a kerék alsó pontján, kicsit a lánccsatlakozás után.
A módszer kiváló, egyetlen hátránya, hogy ha megfeledkezek róla,
akkor építek egy tócsát magam alá oda, ahol éppen parkolok.

Hogy maradjak a kenés milyenségénél, nos az közel tökéletes.
2 éve használom, 40.000 körül van a láncban és 2x lett feszítve.
A lánc ránézésre hibátlan, egy első lánckereket megevett már,
de ez a nyomatékot nézve talán nem meglepő.

A kenés maga egyszerű. Indulás előtt ránézek a láncra, ha feketés,
akkor tudom, hogy még nem kell kenni, nem kapcsolok rá.
Ha szürkül, akkor városban rányitom 10 percre és megint szép fekete.
Túrázásnál egyszerűen hallom a hangján, hogy kéri a kenést.
Zajosabb a lánc amikor elkezdi ledolgozni az olajat, rányitom pár
percre és ennyi. Megint csend van.

Kollégám minden tankolásnál ecsettel keni 80W90-es olajjal,
neki is hibátlan a lánca, szerinte is jobb az olaj mint a spré.
Én kenő sprayt használok, általában 6-700kilóméterenként. Rednek meg olajozója van.
Ez egy kérdés volt mindenkihez!
Sajnos nem lesz mese akárhogy is számolom el kell adnom legkésőbb tavasszal a gépemet mert nem lesz elég pénzem az intruderre. Ha valakit komolyan érdekel irányítsátok hozzám ha szeretne egy frankó Rf900-ast. üdv.:-((
Meg kell nézni és meglátod.
Nem törött, első sárvédő vágott,
de ez max csak kellemetlen esőben.
Induljon, mennyen rendesen!
Amúgy nehogy félreértsd, nem nagyzásból írtam, tudom, hogy sokba
kerül az üzemanyag, ezt teljesen megértem.
Viszont azt is tudom, hogy ha tényleg azon múlik, akkor a négyütemű
125-ös városi motorok verhetetlenek a maguk 2.5-2.8 literes fogyasztásával.
Na az már valóban nem mindegy.