Meg ha már csinálsz, akkor a csepegés gyakoriságára kell még figyelni.
Úgy kell beállítani a fojtást, hogy 20-25 fok között olyan percenként
cseppentsen egyet.
Egy sima 1/4"-os BB csapot, utána egy fojtó szelepet amit én
esztergáltam, sima alu henger, hosszában megy át rajta a cső,
kereszt irányban meg van egy csavar, ami összenyomja a csövet.
A végén réz kapilláris cső csepegtet.
A tisztításról nem beszéltem, nem véletlen, némi papírtörlő elég...
simán letörölgetem a felniről, nem tapad oda mint a sprék.
Inkább sokallom az ezer kilómétert amit mondtál!
Pucolni viszont fölöslegesnek tartom az ezrest.
Én tankolás után mikor hazaérek fújom a meleg lánc
belső felét a lengővilla alatti résznél, (hátsó emelőn
egyes alapjáraton) ha sötétben
érek haza akkor a következő indulás előtt pár-tíz
perccel, hogy kicsit meg tudjon kötni a helyén és
ne szórja le indulás után. Eső után meg mindig.
Tisztítani meg mikor már nem tetszik annyi kosz ráragadt akkor.
Fújni a Castrol cuccával, mosni Brigéciol D3-mal ecsettel
szokom kereket, mindent. http://www.motorolajbolt.hu/we..." target="_blank">http://www.motorolajbolt.hu/we...
Red milyen csapot használsz? Vagy mivel szűkíted a keresztmetszetet hogy csak csöpp csöpp legyen?
Tartályom van mágnesszelepem van :D (Utálok láncot pucolni és fújkálni :D)
Hátulra valami merev csövet használsz? (Réz? Alul? Fékcső?)
Olajat mit érdemes pisiltetni rá? (Váltó olajat az annyira nem folyik?)
azt szeretném kérdezni hogy Rf 600-hoz hol érdemes bontott alkatrészeket keresni.. (melyik bontóba, vagy weboldalon) pár db idom, index sárvédő ilyesmiket keresek.. olcsón..
Ja, és a Lada kuplung olaj tartály kb. 1 decije elég egész szezon alatt.
(Mind a kb. 10.000km-re.) Természetesen csak akkor, ha nem felejtem
el elzárni.
De szerintem a téli project része lesz végre egy mágnesszelep.
Valószínűleg sorba lesz kötve a gyújtással és egy billenőkapcsolóval.
Bocs Imi, őszintén szólva erre a témára lassan süket vagyok...
A "másik" nagyon okos fórumon ez a téma havonta előkerül és a két
tábor egymásnak próbálja beadni a tutit, ami nem csak idegesítő,
de már unalmas is...
Szóval. Én ahogy Apu írta olajzót használok. Egyszerűt, 3500Ft-ból
készült el.Egy oldalt csepegteti a láncot a hátsó lánckerék külső felületén a kerék alsó pontján, kicsit a lánccsatlakozás után.
A módszer kiváló, egyetlen hátránya, hogy ha megfeledkezek róla,
akkor építek egy tócsát magam alá oda, ahol éppen parkolok.
Hogy maradjak a kenés milyenségénél, nos az közel tökéletes.
2 éve használom, 40.000 körül van a láncban és 2x lett feszítve.
A lánc ránézésre hibátlan, egy első lánckereket megevett már,
de ez a nyomatékot nézve talán nem meglepő.
A kenés maga egyszerű. Indulás előtt ránézek a láncra, ha feketés,
akkor tudom, hogy még nem kell kenni, nem kapcsolok rá.
Ha szürkül, akkor városban rányitom 10 percre és megint szép fekete.
Túrázásnál egyszerűen hallom a hangján, hogy kéri a kenést.
Zajosabb a lánc amikor elkezdi ledolgozni az olajat, rányitom pár
percre és ennyi. Megint csend van.
Kollégám minden tankolásnál ecsettel keni 80W90-es olajjal,
neki is hibátlan a lánca, szerinte is jobb az olaj mint a spré.
Sajnos nem lesz mese akárhogy is számolom el kell adnom legkésőbb tavasszal a gépemet mert nem lesz elég pénzem az intruderre. Ha valakit komolyan érdekel irányítsátok hozzám ha szeretne egy frankó Rf900-ast. üdv.:-((
Amúgy nehogy félreértsd, nem nagyzásból írtam, tudom, hogy sokba
kerül az üzemanyag, ezt teljesen megértem.
Viszont azt is tudom, hogy ha tényleg azon múlik, akkor a négyütemű
125-ös városi motorok verhetetlenek a maguk 2.5-2.8 literes fogyasztásával.
Na az már valóban nem mindegy.
Neked volt kormánygátlód amit az RFre
akartál szerelni.
Mi lett a projekttel!?
Ha valakit érdekel egy frankó gép!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_900_r-7385031
Hogy lehetne meg csinálni szépen....
Úgy kell beállítani a fojtást, hogy 20-25 fok között olyan percenként
cseppentsen egyet.
80W90-es akármilyen, vagy láncfűrész olaj. Sokan esküsznek a
láncfűrész olajra, hát én marha lusta voltam felhajtani ilyesmit...
esztergáltam, sima alu henger, hosszában megy át rajta a cső,
kereszt irányban meg van egy csavar, ami összenyomja a csövet.
A végén réz kapilláris cső csepegtet.
A tisztításról nem beszéltem, nem véletlen, némi papírtörlő elég...
simán letörölgetem a felniről, nem tapad oda mint a sprék.
Pucolni viszont fölöslegesnek tartom az ezrest.
Én tankolás után mikor hazaérek fújom a meleg lánc
belső felét a lengővilla alatti résznél, (hátsó emelőn
egyes alapjáraton) ha sötétben
érek haza akkor a következő indulás előtt pár-tíz
perccel, hogy kicsit meg tudjon kötni a helyén és
ne szórja le indulás után. Eső után meg mindig.
Tisztítani meg mikor már nem tetszik annyi kosz ráragadt akkor.
Fújni a Castrol cuccával, mosni Brigéciol D3-mal ecsettel
szokom kereket, mindent.
http://www.motorolajbolt.hu/we..." target="_blank">http://www.motorolajbolt.hu/we...
https://www.google.hu/se
arch?q...
Tartályom van mágnesszelepem van :D (Utálok láncot pucolni és fújkálni :D)
Hátulra valami merev csövet használsz? (Réz? Alul? Fékcső?)
Olajat mit érdemes pisiltetni rá? (Váltó olajat az annyira nem folyik?)
De eddig be vált mert a lánc meg hálálta
http://www.sugomotor.hu/alkatr...
Hát lehet nem olcsók, de jobbat nem tudok.
azt szeretném kérdezni hogy Rf 600-hoz hol érdemes bontott alkatrészeket keresni.. (melyik bontóba, vagy weboldalon) pár db idom, index sárvédő ilyesmiket keresek.. olcsón..
köszönöm...
(Mind a kb. 10.000km-re.) Természetesen csak akkor, ha nem felejtem
el elzárni.
De szerintem a téli project része lesz végre egy mágnesszelep.
Valószínűleg sorba lesz kötve a gyújtással és egy billenőkapcsolóval.
A "másik" nagyon okos fórumon ez a téma havonta előkerül és a két
tábor egymásnak próbálja beadni a tutit, ami nem csak idegesítő,
de már unalmas is...
Szóval. Én ahogy Apu írta olajzót használok. Egyszerűt, 3500Ft-ból
készült el.Egy oldalt csepegteti a láncot a hátsó lánckerék külső felületén a kerék alsó pontján, kicsit a lánccsatlakozás után.
A módszer kiváló, egyetlen hátránya, hogy ha megfeledkezek róla,
akkor építek egy tócsát magam alá oda, ahol éppen parkolok.
Hogy maradjak a kenés milyenségénél, nos az közel tökéletes.
2 éve használom, 40.000 körül van a láncban és 2x lett feszítve.
A lánc ránézésre hibátlan, egy első lánckereket megevett már,
de ez a nyomatékot nézve talán nem meglepő.
A kenés maga egyszerű. Indulás előtt ránézek a láncra, ha feketés,
akkor tudom, hogy még nem kell kenni, nem kapcsolok rá.
Ha szürkül, akkor városban rányitom 10 percre és megint szép fekete.
Túrázásnál egyszerűen hallom a hangján, hogy kéri a kenést.
Zajosabb a lánc amikor elkezdi ledolgozni az olajat, rányitom pár
percre és ennyi. Megint csend van.
Kollégám minden tankolásnál ecsettel keni 80W90-es olajjal,
neki is hibátlan a lánca, szerinte is jobb az olaj mint a spré.
Nem törött, első sárvédő vágott,
de ez max csak kellemetlen esőben.
Induljon, mennyen rendesen!
kerül az üzemanyag, ezt teljesen megértem.
Viszont azt is tudom, hogy ha tényleg azon múlik, akkor a négyütemű
125-ös városi motorok verhetetlenek a maguk 2.5-2.8 literes fogyasztásával.
Na az már valóban nem mindegy.