Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eeeezaaaaz . Köszi Sanyi !

Imi, szóval ez az .
Esetleg erre gondolsz?: link
Üdv mindenkinek!

Olyan kérdésem lenne a tapasztalt rókákhoz, hogy amennyiben az RF400-as visszapillantójának a konzolja megadta magát az idő vas öklének, úgy vajon honnan lehet szerezni olyat, amit hozzá lehet fogni a fejidomot tartó vázhoz? Ahogy elnéztem, két imbusszal lehet levenni onnan, de kétlem, hogy más motornak a konzolja pont ilyen távon kapaszkodna a vázhoz. Van reményem ilyet lőni vagy marad a sufnituning?
Volt egy jó kis cikk a neten, több cikkből álló sorozat az olajokról.
Na majd megkeresem neked, szerintem tetszeni fog. Sok olyan dolgot leír,
amit az olvasása előtt én is másképp gondoltam. Éspedig rosszul.
Azér jellemzően egy Bandit közel nem kap olyan terhelést
használat közben mint egy sportmotor.
Azt nem azok veszik-vették akik
nyélgázon szeretnek gyorsulgatni közlekedni.
Ami ugye sokat számít a kopások
növekedésénél.
Mostanság is a túramotorokat ásványi,
ritkán résszintetikus olajjal
dobják piacra.
Yamaha csak az R1 R6-okat szereli full szintetikussal, pedig van még pár erős motorja a piacon.
Akkor a Banditom egy fiatalos felfogású öreg motor .
Ő már 1.5 éve szereti a SHELL Advance Ultra 4t-t.
Csak, hogy mi a menete a karbibeállításnak.
Tiltásig talán azért mert ott látod mennyire fojtja
a sok benzin a motort.
Nem szereti a szintetikusat az öreg motor,
mert az befér mindenhová és kimegy a kipufogón.
Itt mi a lényeg ? A motor maga szép persze...

Nekem csak két dolog böki a szemem:
1. Miért kell tiltásig forgatni egy motort ? Az mire bizonyíték ?
2. A "nem szereti a szintetikus olajat" milyen műszaki magyarázat ?
Indítás után keresd melyik kipufogóleömlőd nem melegszik a többivel! az a henger nem megy.
Összerakásnál ne gyűrd be a gumis alkatrészeket!
Szevasztok

Szétszedtem a gépet. A bovden rendben volt, a szivatóé is. Utánna jöttek a gyertyák, van szikra , de talan csak 1 volt száraz, a többi nedves volt. A karburátor is jól néz ki, a billenőszelepek zárnak rendesen. De mégis stratolás után csak szivatóval megy, kegyetlenül szabájtalan a járás, néha nagy robbanások és a levegőszűrőnél 2-3 mp enként olyan sziszegő hang, mint ha egy platós IFA fékei szabályoznának le. Most nincs egyéb ötletem és idem sem rá, esetleg várom az ötleteket.
Karburátorsort leszedés után vannak valami pakolások amik megrogálódhatnak? Vagy egyéb alkatrész, amire figyelni kell, nehogy kárt tegyek benne?

Válaszokat előre is köszönöm.
Kösz.
Ja-ja, úgy már van értelme. Sajnos én szabi hiányában ha akarnék se tudnék
egész napra menni.
Hát, én igazából úgy tudom, hogy vannak csak motoros napok, és vannak
gokartos-motoros napok. Előbbi esetben annyit vagy fent amennyi bírsz,
utóbbi esetben 30-30 percenként rotálódik a pályahasználat.

Egyszer voltam egész napot ott, kemény volt. Egy délután nekem bőven elég.
A mozdonyon egyébként sem úgy van, hogy gondolunk a kanyarra és hopp már be is fordultunk .
Délután megyek, keresek szállást jóárasat, és akkor másnap mehet a többi.
Rf 400 bontott blokkalkatrészek eladók,illetve első-hátsó kerék,fékrendszer,1-2 apróság.ha érdekel vmi írj mailt: cortes14@citromail.hu.
Ott van valamilyen időbeosztás, vagy fizetsz és 10-18-ig ereszd el a hajamat?
Lehet róla szó, bár fogalmam sincs mi lesz szeptemberben...
Ha lesz időm, akkor mindenképpen szeretnék még elmenni idén 1x oda.

Imi, megértelek. Tavaly a Bandit talira elindultunk reggel 7 körül, valamikor 9 előtt
értem le Bajára, onnan ment a közös "gurulás" ami inkább közös száguldásnak
volt nevezhető, majd onnan haza... Valamikor este 10 körül értünk haza... sok volt.
ha rendenek nincs kedve akkor mehetünk úgy is hogy találkozunk valahol és együtt le megyünk. De én max 110 tartósan :D főlé nem nagyon szoktam kergetni.
De feltétlen írd meg mit találtál,
mert itt sokan kérnek tanácsot de elfeledik elárulni mire jutottak vele.
Bovdenekre gyanakodj első körben! Aztán a benzinre és gyertyákra.
Kakucsra Én is neveznék, csak oda4 óra,
ott a nyolcból pályán vagy gyenge ötöt,
meg még haza megint négy.
Az durván 13 óra motoron egy nap.
Hát ennyi még 20 évesen se hiányzott
nemhogy negyven évesen.
Semmi gond. Szombaton én melóztam 2ig utána nem is tudom mit csináltam! Viszont tegnapi napom az jó volt!
Balatonszemesen voltunk Zorall Sörolimpián. Nagyon jó volt jövőre le szeretnék menni több napra. Kulturált társaság volt lent árak is elfogadhatóak voltak. Szóval jó kis buli volt!

Viszont Red ha szeptemberbe kész lesz motorom és marad pénzem akkor egy Kakucs kört zárás kép?
Sajnos erről még nem tudok mit írni, mivel még nem voltam haza. 2-3 hetente járok csak haza, mert a párom hétvégenként is dolgozik. De most hétvégén már hazakerülök és nekiállok azonnal, mert mindjárt vége a szezonnak és eddig 30 km motoroztam összesen. Szégyen szemre a 3 éves AVON gumim olyan mintha új lenne + még lánc kopásom sincs. Inkább lenne.
Motorokkal mi a helyzet? Megjavultak?
Tanulságként megírhatnád mit kellett csinálni.