Végül nem motorral mentem le Balcsira a hétvégén, úgyhogy azért nem kerestelek gurulás ügyben.
Ráadásul hamar elment a szombat, egész nap döglöttem a parton, meg úsztam
két órát, így ha motorral is lettem volna, még akkor se sok erőm maradt volna gurigázni .
Úgytűnik jó a műszaki kisugárzásom, ugyanis lefele menet egyszercsak elaludt a
check-engine és azóta nem gyulladt még ki .
De holnap visszaülök a lóra, ameddig lehet még motorozás lesz.
Kíváncsi leszek 1.5 hét állás után hogy indul majd...
Sziasztok! RF 400-hoz keresnék bal első tárcsaféket. Kérdés, hogy ugyanaz-e a 400-asé mint a 600-é, illetve hogy tudtok-e esetleg ? budapesti helyet (bontót, szakboltot), ahol ezt be tudnám szerezni nem horror áron? Illetve, hogy esetleg nem kell-e valakinek egy jobb első, (mert akkor lehetne rendelni újat is)? :) Köszönöm!
Motorosboltban táblás kiszerelésben.
Kartonból vágsz mintát
ha használhatatlan a régi,
és akkorát vágatsz velük.
Vastagságra figyelj,
hogy a tüskék támasszák rá rendesen
a hálóra.
Pár száz Forintos mutatvány az egész,
utána már csak mosni és olajozni keĺ
az oda való matériákkal.
Hát ennek örülök, hogy ilyen jól érezted magad bár én nem így élem meg a dolgot :D Zalába na ott vannak jó útak kanyar és minőséget tekintve!
Én nagyon örülnék egy nagy RF-es össze röffenésnek, de sajnos én eddig amit a klubbon próbáltam itt összehozni az nem nagyon sikerült soha! Kivéve persze Red turája meg Imi is elszokott jönni. A többiek soha nem írtak vissza. Én még idén is benne lennék egy találkában! Pl egy pesti citadella tali szeptemberben! Talán az én gépem is teljes pompájában lesz :D
Szia Letsgo
Szerdán jöttünk haza a családi nyaralásból, Badacsonytomajból. Csak gratulálni tudok, az ottani utakhoz B.tomaj+50 km! Nekem oda el kel mennem motorral. Se úthiba, kátyú semmi nem hittem el, és azok a kanyarok! Jövő nyáron oda kellene szervezni valami RF-es talit.
Ezzel én is így jártam!
Mármint meg vettem és hogy neki állok meg rendeltem mindent el vittem a szerelőmhöz aki hívott hogy a vezérműszíjamat tényleg cserélték. És nagyon újszerű volt viszont a hosszbordás szíjat nekem mondta hogy cserélte az viszont nagyon oda volt.
Eladóban én sem bízok meg. de ennyi idős autóknál ez alap hogy átnézeti az ember ahogy te is írtad. Nekem még egy bal első kerékagy csapágyat kell cserélnem ezt már nálam ment tönkre bár nem hiszem a kemény 6000km-ertől amit bele raktam :D
Szerintem igazából mindegy hogy milyen autód van ha az a tied és törődsz vele akkor a mai autókkal túl nagy csodák nincsenek.
Hát, az nem kellemes. Konkrétan mindenkinek a rémálma. Nekem 2 napja lett cserélve görgőstül.
Sose bízok meg senkiben ilyen téren. Bár hozzáteszem, kiszedve megnéztem a
szíjat és a görgőt, még jó állapotban volt, de jobb a békesség.
Az enyémmel megjártam rendesen. Hittem az eladónak és így nem cseréltem vezérműszíjat. Kb.800 km ert mentem vele,mikor megadta magat és azóta szinte minden ki lett cserélve rajta. Le sem írom mennyibe került, de most 13 hónap szervíz után végre hazakerül. De még motorhalottan is imádtam benne zenéthallgatni. Tartaléknak vettem egy 1.8 as KIA CLARUSt, amit bárkinek szívvel ajánlok. Olcsó minden bele, alig eszik és bármikor meghajtom 190+ ra :-) Ja és 2 enbármikor kényelmesen aludhatnak benne (kipróbálva).
Nekem 156 van, 1.8-as. 2.0-ást szerettem volna, de rettentően lelakott, szakadt
volt a zöme, ez meg egész szép állapotban maradt fenn.
Mondjuk még van vele bőven dolog, a VVT vezérlésnél szórakozik a solenoid,
az egyik lambda szondám halott, 2 gyertyapipa törött a gyertyák meg a végét
járják, még szerencse hogy 8db. platina-iridium kell bele, és a termosztátom is kuka.
Ezt leszámítva már egész szépen áll össze.
Egyébként amiért haragszom az emberekre az az, hogy mást se hallok csak
hogy "na tessék... mondtam, hogy szar... Alfa", pedig 11 éves autón ezek a
hibák mind-mind hanyagság és hozzá nem értő szerelők műve.
És amin külön röhögök, hogy BOSCH cuccok vannak benne, az meg hol olasz ?
Hát akkor ez közös "betegség" :D Egy 166 -os 3 literes Alfám van (full bőr, navi, telefon, 10 hangszórós Böse.Ja és a motor hangról inkább nem is beszélek, mert feláll a szőr a hátamon is (már ha van :D) Beszállsz...bennmaradsz :D
Red ez felháborító :D
Szezonba kocsival :D
Én ezért vettem télen így nem volt feltűnő. Bár be ismerem amióta nekem is meg van néha én is inkább az autó adta kényelmeket választom.
Bár augusztusban itt a Balatonnál autóval nem lehet közlekedni. Azt kifejezetten élevezem mikor a kocsi sor dübörög a klíma a sok majom áll egy helyben én meg megyek :D
Az alfához meg sok hiba mentes évet és kilómétert...
Közvetlen a reptér mellett. Vasúti átjárónál már ki van táblázva a reptér, azt az utat kövesd ott lesz az út jobb oldalán.
Ez nem állami támogatással épül, hanem simán magántőkéből. Nekik nem érdekük nem befejezni mert az kidobott pénz lenne.
Elég szomorú, a pillangó szelep szinkron pedig nagyon alap dolog.
Az autó szerelés is jó dolog, bár azt én őszintén szólva mindig unom.
Nem értem miért, de a motor szerelés általában gyönyörködtet,
kiélem magam rajta, de a kocsi... az valahogy más...
Mondjuk 1 hete immár nem ültem motoron, beültem az Alfába és
egyszerűen nem bírok kiszállni.
és hol találtad meg mert én még mindig nem leltem meg bár nagyon nem iis kerestem. de remélem ezt be is fejezik és kicsit a kornyéken meg nőne amotoros élet.
Pedig szinkronizálni minden többhengeres motort kell időnként aminek hengerenként van a keverékképzése. Még a befecskendezős motorok pillangószelepsorait is! Benzin lecserélése mellett még a gyertyapucolás-szikraellenőrzés javasolt.
hát én nem vallom hogy mindig szedje szét az ember. amig nincs gond én nem szoktam. bár én télen hvonta beroffentem és be melegitem a gépet 2009 ota minden tél igy ment sohaa nem volt azota karbi gondom. szinkront azt kell talán meg a gépkönyvbe is benne van de azt nem tudom, hogy mennyi km-enként kell. én évente vagy max 2 évente beállítatom. házi teszterem nekem is van én azzal csak kontrolálni szoktam hogy mennyire mászott el.
Köszönöm a választ. Amint hozzájutok újra nekilátok. Ami meglepő, hogy elég sok motoros van a környékemen, akik még karbis motorokkal járnak, de én itt hallottam először a karburátorok szinkronizálásáról. 15-17 emberből soha senki nem csinálta(tta).
Nekem 3 éve van meg a motor, szinte alig járok vele, de 2 tél után sem kellett soha hozzáérni. Most muszáj leszek a 2 kocsimtól elvenni a szerelési időből, hogy jusson a motornak is
Ráadásul hamar elment a szombat, egész nap döglöttem a parton, meg úsztam
két órát, így ha motorral is lettem volna, még akkor se sok erőm maradt volna gurigázni .
Úgytűnik jó a műszaki kisugárzásom, ugyanis lefele menet egyszercsak elaludt a
check-engine és azóta nem gyulladt még ki .
De holnap visszaülök a lóra, ameddig lehet még motorozás lesz.
Kíváncsi leszek 1.5 hét állás után hogy indul majd...
http://www.biker-world.hu/kate...
http://www.youtube.com/watch?v...
Azóta a rajongása az RF felé alábbhagyott, mert van egy GSX750 F -je.
Kartonból vágsz mintát
ha használhatatlan a régi,
és akkorát vágatsz velük.
Vastagságra figyelj,
hogy a tüskék támasszák rá rendesen
a hálóra.
Pár száz Forintos mutatvány az egész,
utána már csak mosni és olajozni keĺ
az oda való matériákkal.
Én nagyon örülnék egy nagy RF-es össze röffenésnek, de sajnos én eddig amit a klubbon próbáltam itt összehozni az nem nagyon sikerült soha! Kivéve persze Red turája meg Imi is elszokott jönni. A többiek soha nem írtak vissza. Én még idén is benne lennék egy találkában! Pl egy pesti citadella tali szeptemberben! Talán az én gépem is teljes pompájában lesz :D
Szerdán jöttünk haza a családi nyaralásból, Badacsonytomajból. Csak gratulálni tudok, az ottani utakhoz B.tomaj+50 km! Nekem oda el kel mennem motorral. Se úthiba, kátyú semmi nem hittem el, és azok a kanyarok! Jövő nyáron oda kellene szervezni valami RF-es talit.
Mármint meg vettem és hogy neki állok meg rendeltem mindent el vittem a szerelőmhöz aki hívott hogy a vezérműszíjamat tényleg cserélték. És nagyon újszerű volt viszont a hosszbordás szíjat nekem mondta hogy cserélte az viszont nagyon oda volt.
Eladóban én sem bízok meg. de ennyi idős autóknál ez alap hogy átnézeti az ember ahogy te is írtad. Nekem még egy bal első kerékagy csapágyat kell cserélnem ezt már nálam ment tönkre bár nem hiszem a kemény 6000km-ertől amit bele raktam :D
Szerintem igazából mindegy hogy milyen autód van ha az a tied és törődsz vele akkor a mai autókkal túl nagy csodák nincsenek.
Sose bízok meg senkiben ilyen téren. Bár hozzáteszem, kiszedve megnéztem a
szíjat és a görgőt, még jó állapotban volt, de jobb a békesség.
volt a zöme, ez meg egész szép állapotban maradt fenn.
Mondjuk még van vele bőven dolog, a VVT vezérlésnél szórakozik a solenoid,
az egyik lambda szondám halott, 2 gyertyapipa törött a gyertyák meg a végét
járják, még szerencse hogy 8db. platina-iridium kell bele, és a termosztátom is kuka.
Ezt leszámítva már egész szépen áll össze.
Egyébként amiért haragszom az emberekre az az, hogy mást se hallok csak
hogy "na tessék... mondtam, hogy szar... Alfa", pedig 11 éves autón ezek a
hibák mind-mind hanyagság és hozzá nem értő szerelők műve.
És amin külön röhögök, hogy BOSCH cuccok vannak benne, az meg hol olasz ?
mert ha nem tolja vissza rendesen a
szivatókat akkor is hasonló tünetek vannak.
Szezonba kocsival :D
Én ezért vettem télen így nem volt feltűnő. Bár be ismerem amióta nekem is meg van néha én is inkább az autó adta kényelmeket választom.
Bár augusztusban itt a Balatonnál autóval nem lehet közlekedni. Azt kifejezetten élevezem mikor a kocsi sor dübörög a klíma a sok majom áll egy helyben én meg megyek :D
Az alfához meg sok hiba mentes évet és kilómétert...
Ez nem állami támogatással épül, hanem simán magántőkéből. Nekik nem érdekük nem befejezni mert az kidobott pénz lenne.
Az autó szerelés is jó dolog, bár azt én őszintén szólva mindig unom.
Nem értem miért, de a motor szerelés általában gyönyörködtet,
kiélem magam rajta, de a kocsi... az valahogy más...
Mondjuk 1 hete immár nem ültem motoron, beültem az Alfába és
egyszerűen nem bírok kiszállni.
Nekem 3 éve van meg a motor, szinte alig járok vele, de 2 tél után sem kellett soha hozzáérni. Most muszáj leszek a 2 kocsimtól elvenni a szerelési időből, hogy jusson a motornak is