Nem hiszem, hogy bárki is meg tudja mondani, hogy pont nálad, pont most mi a hiba.
Részemről annyit tudok javasolni (amit én is tenni szoktam ilyenkor), kinézel egy
szép délelőttöt, amikor türelem is van és az asszony se hisztizik és szépen kiszeded az egész karbisort.
Aztán egyenként szétszeded a karbikat külön tálcákba, szépen minden kiszedsz,
alaposan átmosod benzinben (ne etanolba, mert az a közhiedelemmel ellentétben szart nem ér).
Kicseréled a benzinszűrőd, ha van, illetve kifújhatod / moshatod a légszűrőd is.
A karbisort ne szedd szét, hacsak nincs szinkrontesztered, bár összerakás
után egy szinkron alap lenne. Én a gyertyákat is ki szoktam szedni megtisztítani.
A drótkefére esküszöm a mai napig, mások gázon égetnek, megint másik
gyufával dörzsölik és van aki polírpapírral nyomja....
Ha jár szépen, akkor első tank benzinhez el szoktam használni egy tankhoz
elegendő mennyiségű karburátor és injektor tisztító adalékot, a második tank
benzinben pedig szeleptisztító adalékot.
Nekem ez a téli alap karbantartás része. Ettől megy egész szezon alatt hiba nélkül.
Rengeteget irkáltatok it fúvókákról és karbi beállításról, szinkronizációról stb. és azt hittem engem ez nem érint. De...
Volt egy kis időm hétvégén végre és kihoztam a barátnőm GSX750F jét megjáratni és persze a Röfimet is (az éven eddig 28 km volt benne).
Na de nem beszélve arról, hogy alig akart begyúlni, alapjárat rohangál fel le és a gázra (főleg a gázmegvonásra) lomhán reagált, kegyetlen hangja volt. Mint egy konzervdoboznak. Ha felhúzattam 6-7 ezerre, akkor kijavult, de motorfék például szinte semmi.
Kérdés merre keressem a hibát?
Egy motoros barátom Hondája sok állás után produkált ehhez hasonlót és neki a karburátor "fojtó klappantyúi" voltak letapadva, tiszta nyálkás volt, szorult és ezért is nem engedte vissza gyorsan a gázkart.
Annyira nem vészes, csak idén már nem akartam mégegyszer 6-7 ezret ráölni.
Darabja 1500 körül van ugyanis az alapjárati fúvókáknak, a gyáriakat meg nem
dörzsárazom, legyen egy gyári szettem is.
értem. anno a waresznal nekem 110 130ra kellet a fő fuvokámat és az aalapjáratit az dörzsárral bőviitettem fel 3.ra lett jo. kicsit hidegen volt hogy le ejtette az alapjáratát 1000rol 600-750re kicsi gázfröcs kellet neki mikor elakrtam indulni vele de hibátlan volt 8L evett télen. inditása -17 fokba elsőre ment kicsit kellet tekertetni vele de 2-3át forditás után vette alpot. motornál mondjuk ez nehezebb lehet mert 4db karbi van es egyformának is kell llennie. szép feladat :)
Nem, az etanol projectet jövőre újra próbálom majd.
Idén rádobtam pár tízezret a projectre és elméreteztem az alapjárati fúvókát,
így nem tudtam jól beállítani. De elindult vele, meg pörgött is mint a barom,
csak akárhogy állítottuk, volt egy pont, ahol azonnal leállt a motor.
helló!
Hát sajnos ez ilyen. én is jártam így luk oilnal. meg az automon is latom hogy sokat fogyaszt ha rossz a gázolaj. kocsit azt kamionos kuton tankolom. mootort meg vpbe az agipnal le szoktam a shelről. Ez olcsobb is és azt vettem észre hogy ezzel olyan 5,4L es a fogyasztása stabilan.
Letsgo,
Képzeld, múlt héten Fehérváron tankoltam az egyik kúton hazafele...
Az hagyján, hogy megcsípett egy darázs, de én nem tudom mi volt abban a benzinben.
Annyira akadozós, egyenetlen lett a motor járása, hogy azt hittem valami eldugult.
Aztán már csak úgy 5L volt a tankban, mikor jöttem hazafele és egyszerűen leállt
két hengerem.
Az RF-nél volt ilyen, node a Banditnál ? Egy hengerem majdnem akkora,
mint az RF-em összes hengere volt.... a kompresszióról ne is beszéljünk....
De mindegy is, elgurultam a szerencsére igen közeli kútig az út szélén,
és teletankoltam ott, ahol egyébként is szoktam tankolni.
Kb. 3 perc indítózás után végre elindult, elég durva kék-fekete füstöt tölt egy pár másodpercig,
majd hagytam kicsit járni és tádááááám, azóta semmi baja.
Én nem hittem a "rossz minőségű benzin" mendemondákban, de most már hiszek.
Az baj hogy mind a 2X ha kint voltak amikor arra jártál neked menet irány szerint háttal volt. Mivel sötétíttet volt nem lehetett látni hogy benne van. Nekem mák volt mind a 2X-er mert szemből mért.
Jó mg beszéljük. De ha az nem jön össze később meg beszélhetünk valamerre egy találkozót meg egy kis motorozást is össze hozhatunk.
Hát én fekete octaviat nem láttam. meg kifele siófokról se este. de remélem nem mértek be mert akk cumi van, de heteken belul megtudom! :/ :D hat a hosszú hétvégén nemtom még merrefele leszek de ha úgy alakul akkor írok
mértek igen mikor siofokon láttalak akkor 2 településsel visszább a 65 ös úton fekete kobi octavia volt lesötétitve. estefele meg siofokoon volt kint a 65 ut fagyizo mellet mint ha parkolt volna.. én szemböl guritottam neki egy 70 est :)
A most hétvégém az tele, de aug 18.ka 4.Zorall sörolimpia? ott lesz a déli parton. ott össze futhatnánk ha gondolod?
csao Letsgo! akk jol gondoltam h te lehetsz az hát odafele figyeltem tamásiba a trafira de nem láttam, faterék délelött mentek le és mondták h mértek. de hazafelese láttam trafit. akkoris mértek Tamásiba? :/ :/ :/
Am úgy néz ki h hétvégén is Siófok felé veszem az irányt, hha megint netalán errefelé jársz akkor összefuthatnánk, nemcsak egymás melletti elsuhanás erejéig?!
sziasztok! tegnap nem a fórumról találkoztam vmelyikőtökkel kora délután siófokon, utána meg estefele tamásiba? egy bordó oldalnélküli idomos rfes volt ha jol láttam
CBR szerintem kicsi. Nem erőben, hanem méreteiben. Anno én összehasonlítottam a CBF-et, a GSXF-et, és a VFR-ert. A CBF volt a legkisebb, és a CBR sem nagyobb. Túrára nem lesz jó, főleg az utasnak, de neked sem.
Persze ha az tetszik, azt kell venni:))))
Szia!
Köszönöm szépen a hozzá szólásodat! Igen nagyon vajúdok hogy mi is legyen majd?
Most az is meg fordult a fejemben hogy nem drága motort kellene vennem mert jön egy puli mint május 1jén és síró görcsöt kapok hogy a milliós motorom hogy néz ki 2mp alatt!
Fel merült bennem az is hogy valami F4-es kellet vennem olyan 600-800e körül ott már egész jókat találtam 34e km.
Kipróbálom ha tetszik és jó hajtom. Aztán majd a jövőben mikor sok lesz benne a km akkor mivel volt egy CBR tapasztalat ki próbálok egy VFR-t hasonló árban.
Csak így fogok tudni igazi véleményt mondani. Bár valószínűleg a fiatal sportos én súgja hogy CBR. A fülemnek biztos hogy a CBR kell.
Majd meg látom.
Most elsőre RF projekt van :D Héten neki állok meg kapja "új" teleszkópot... Aztán jön a fújás.
Látom, nagyon bizonytalan vagy motorvásárlás terén .
Amit el kell döntened: mire akarod használni! Ha csak túrázni, meg motorozgatni, de nem ökörködni, akkor egyértelműen VFR750 .
Nagyon megbízható, ha kell, megy mint a mérgezett egér, de túrázáskor nem kell folyton váltogatni, 100 körüli átlagtempónál 5l fogyi két személlyel (4500ford/min hatodikban), kényelmes hosszú távon is. Nem egy kanyarvadász, észnél kell lenni. Pályára nem igazán alkalmas.
A blokk elnyűhetetlen, ha betartják az olajcserét, és jó minőségű olajat raknak bele. A fogaskerekes vezérlés örök élet, meg egy nap. Fékek kiválóak, dobozolható, bár a hátsó doboztartó miatt nekem fel kellett áldoznom a kapaszkodókat, de magába a tartóba is lehet kapaszkodni. Mondjuk, a megoldáson még dolgozunk .
A hangja az én dobommal fantasztikus, keveredik egy villanymotor vinnyogása, és egy medve brummogása.
Szélvédelem a túra plexivel elfogadható, de azért nagyobb tempónál tartani kell a fejet erősen (140-160 felett).
Honda=műszer. Váltója finom, nem kell rángatni, kuplung könnyű, fék érzékeny, könnyen adagolható, de meg kell szokni. A 750 már olcsóbb, mint a 800, viszont strapabíróságban szvsz ua. fogyasztásban meg nincs különbség. A minimális teljesítménykülönbség meg nem éri meg azt a plusz pénzt. Persze a dizájn is sokat számít, döntsd el, melyik tettszik jobban
Szóval ennyi az én véleményem.
Tök mindegy melyik sornégy motort viszed,
horor egy felújítás.
Húszéves motort gazdaságilag nem érdemes
motorgenerálozni, olcsóbb cserlni.
Hatszázasba 150ezerér adnak (kipróbálható)
blokkot garanciával Baján.
4kilós blokkom 70000-ér adtam el 2010-ben.
Azt is egy gsx400f kapta meg a dél alföldön.
Lehet hogy igazad van a 600-al kapcsolatban,a belpiacos gsx400fs-emre olyan árat mondtak motor felújitás terén hogy majd seggre ültem.
Sajnos amikor megvettem fele ennyit nem tudtam a motorokról mint most és az eladó motoros társunk elég rendesen megvezettet vele.
Ezek után nem csoda ha senkiben és semmiben nem bizom!
Ez volt a tanúló pénz!
Akkor a 600-as még alternatíva lehet,
azt forgalmazták európai piacon is.
Bár a kicsihez is megtalálni minden alkatrészt
más tipusok aokatrészei kött.
Már nem az1990-es éveket éljük
mikor hónapokat kellett várni egy
ezer forintos alkatrészre.
Valaki pár napja pont keresett 4kilósra dobot.
Visszaolvasol és meglessz az.
Viszont a 6kilósra nem jó
mert más az összekötôcsô,
összekötôcsövön van a dob alsó felfogatása
nem a leömlôk közösítôjén,
átmérô se egyforma.
Csak a dob formája, mérete megtévesztô.I
Sziasztok! Van egy gyári kipufogóm RF-hez (400ason volt de sztem 600asra is mehet mert ugyan az). Van rajta egy kis karc, de attól eltekintve szép állapotban van. Valamelyik nap fel is polírozom és felkerül a képesmotorra. Gondoltam előbb nektek szólok. 20ezer forintot gondoltam érte. Az ár alkuképes, vagy csere is szóba jöhet, értelmes mocis cuccra.
Részemről annyit tudok javasolni (amit én is tenni szoktam ilyenkor), kinézel egy
szép délelőttöt, amikor türelem is van és az asszony se hisztizik és szépen kiszeded az egész karbisort.
Aztán egyenként szétszeded a karbikat külön tálcákba, szépen minden kiszedsz,
alaposan átmosod benzinben (ne etanolba, mert az a közhiedelemmel ellentétben szart nem ér).
Kicseréled a benzinszűrőd, ha van, illetve kifújhatod / moshatod a légszűrőd is.
A karbisort ne szedd szét, hacsak nincs szinkrontesztered, bár összerakás
után egy szinkron alap lenne. Én a gyertyákat is ki szoktam szedni megtisztítani.
A drótkefére esküszöm a mai napig, mások gázon égetnek, megint másik
gyufával dörzsölik és van aki polírpapírral nyomja....
Ha jár szépen, akkor első tank benzinhez el szoktam használni egy tankhoz
elegendő mennyiségű karburátor és injektor tisztító adalékot, a második tank
benzinben pedig szeleptisztító adalékot.
Nekem ez a téli alap karbantartás része. Ettől megy egész szezon alatt hiba nélkül.
Volt egy kis időm hétvégén végre és kihoztam a barátnőm GSX750F jét megjáratni és persze a Röfimet is (az éven eddig 28 km volt benne).
Na de nem beszélve arról, hogy alig akart begyúlni, alapjárat rohangál fel le és a gázra (főleg a gázmegvonásra) lomhán reagált, kegyetlen hangja volt. Mint egy konzervdoboznak. Ha felhúzattam 6-7 ezerre, akkor kijavult, de motorfék például szinte semmi.
Kérdés merre keressem a hibát?
Egy motoros barátom Hondája sok állás után produkált ehhez hasonlót és neki a karburátor "fojtó klappantyúi" voltak letapadva, tiszta nyálkás volt, szorult és ezért is nem engedte vissza gyorsan a gázkart.
Darabja 1500 körül van ugyanis az alapjárati fúvókáknak, a gyáriakat meg nem
dörzsárazom, legyen egy gyári szettem is.
Idén rádobtam pár tízezret a projectre és elméreteztem az alapjárati fúvókát,
így nem tudtam jól beállítani. De elindult vele, meg pörgött is mint a barom,
csak akárhogy állítottuk, volt egy pont, ahol azonnal leállt a motor.
Hát sajnos ez ilyen. én is jártam így luk oilnal. meg az automon is latom hogy sokat fogyaszt ha rossz a gázolaj. kocsit azt kamionos kuton tankolom. mootort meg vpbe az agipnal le szoktam a shelről. Ez olcsobb is és azt vettem észre hogy ezzel olyan 5,4L es a fogyasztása stabilan.
de te nem etanolal jársz a bandittal?
Képzeld, múlt héten Fehérváron tankoltam az egyik kúton hazafele...
Az hagyján, hogy megcsípett egy darázs, de én nem tudom mi volt abban a benzinben.
Annyira akadozós, egyenetlen lett a motor járása, hogy azt hittem valami eldugult.
Aztán már csak úgy 5L volt a tankban, mikor jöttem hazafele és egyszerűen leállt
két hengerem.
Az RF-nél volt ilyen, node a Banditnál ? Egy hengerem majdnem akkora,
mint az RF-em összes hengere volt.... a kompresszióról ne is beszéljünk....
De mindegy is, elgurultam a szerencsére igen közeli kútig az út szélén,
és teletankoltam ott, ahol egyébként is szoktam tankolni.
Kb. 3 perc indítózás után végre elindult, elég durva kék-fekete füstöt tölt egy pár másodpercig,
majd hagytam kicsit járni és tádááááám, azóta semmi baja.
Én nem hittem a "rossz minőségű benzin" mendemondákban, de most már hiszek.
Jó mg beszéljük. De ha az nem jön össze később meg beszélhetünk valamerre egy találkozót meg egy kis motorozást is össze hozhatunk.
A most hétvégém az tele, de aug 18.ka 4.Zorall sörolimpia? ott lesz a déli parton. ott össze futhatnánk ha gondolod?
Am úgy néz ki h hétvégén is Siófok felé veszem az irányt, hha megint netalán errefelé jársz akkor összefuthatnánk, nemcsak egymás melletti elsuhanás erejéig?!
De de én voltam... Tamási fürdő volt a cél.
És jól láttad nincs rajta az oldal idom sajnos.
Már csak munka kedv kell hogy színes legyen :)
Remélem a Trafit meg úsztad mind a 2X-er...
Persze ha az tetszik, azt kell venni:))))
Köszönöm szépen a hozzá szólásodat! Igen nagyon vajúdok hogy mi is legyen majd?
Most az is meg fordult a fejemben hogy nem drága motort kellene vennem mert jön egy puli mint május 1jén és síró görcsöt kapok hogy a milliós motorom hogy néz ki 2mp alatt!
Fel merült bennem az is hogy valami F4-es kellet vennem olyan 600-800e körül ott már egész jókat találtam 34e km.
Kipróbálom ha tetszik és jó hajtom. Aztán majd a jövőben mikor sok lesz benne a km akkor mivel volt egy CBR tapasztalat ki próbálok egy VFR-t hasonló árban.
Csak így fogok tudni igazi véleményt mondani. Bár valószínűleg a fiatal sportos én súgja hogy CBR. A fülemnek biztos hogy a CBR kell.
Majd meg látom.
Most elsőre RF projekt van :D Héten neki állok meg kapja "új" teleszkópot... Aztán jön a fújás.
Látom, nagyon bizonytalan vagy motorvásárlás terén .
Amit el kell döntened: mire akarod használni! Ha csak túrázni, meg motorozgatni, de nem ökörködni, akkor egyértelműen VFR750 .
Nagyon megbízható, ha kell, megy mint a mérgezett egér, de túrázáskor nem kell folyton váltogatni, 100 körüli átlagtempónál 5l fogyi két személlyel (4500ford/min hatodikban), kényelmes hosszú távon is. Nem egy kanyarvadász, észnél kell lenni. Pályára nem igazán alkalmas.
A blokk elnyűhetetlen, ha betartják az olajcserét, és jó minőségű olajat raknak bele. A fogaskerekes vezérlés örök élet, meg egy nap. Fékek kiválóak, dobozolható, bár a hátsó doboztartó miatt nekem fel kellett áldoznom a kapaszkodókat, de magába a tartóba is lehet kapaszkodni. Mondjuk, a megoldáson még dolgozunk .
A hangja az én dobommal fantasztikus, keveredik egy villanymotor vinnyogása, és egy medve brummogása.
Szélvédelem a túra plexivel elfogadható, de azért nagyobb tempónál tartani kell a fejet erősen (140-160 felett).
Honda=műszer. Váltója finom, nem kell rángatni, kuplung könnyű, fék érzékeny, könnyen adagolható, de meg kell szokni. A 750 már olcsóbb, mint a 800, viszont strapabíróságban szvsz ua. fogyasztásban meg nincs különbség. A minimális teljesítménykülönbség meg nem éri meg azt a plusz pénzt. Persze a dizájn is sokat számít, döntsd el, melyik tettszik jobban
Szóval ennyi az én véleményem.
horor egy felújítás.
Húszéves motort gazdaságilag nem érdemes
motorgenerálozni, olcsóbb cserlni.
Hatszázasba 150ezerér adnak (kipróbálható)
blokkot garanciával Baján.
4kilós blokkom 70000-ér adtam el 2010-ben.
Azt is egy gsx400f kapta meg a dél alföldön.
Sajnos amikor megvettem fele ennyit nem tudtam a motorokról mint most és az eladó motoros társunk elég rendesen megvezettet vele.
Ezek után nem csoda ha senkiben és semmiben nem bizom!
Ez volt a tanúló pénz!
azt forgalmazták európai piacon is.
Bár a kicsihez is megtalálni minden alkatrészt
más tipusok aokatrészei kött.
Már nem az1990-es éveket éljük
mikor hónapokat kellett várni egy
ezer forintos alkatrészre.
Visszaolvasol és meglessz az.
Viszont a 6kilósra nem jó
mert más az összekötôcsô,
összekötôcsövön van a dob alsó felfogatása
nem a leömlôk közösítôjén,
átmérô se egyforma.
Csak a dob formája, mérete megtévesztô.I