Sziasztok! friss rf tulaj vagyok (fél éve vettem) :) , abban szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy nem jó a benzinszint visszajelzőm, megnéztem és már előttem valaki megberhelte, teljesen szét volt b..va, valaki tudja hol lehetne beszerezni egy ilyet, akár bontottan, akár újonnan? (az égő jó és a vezeték sincs megszakadva, lemértem) előre is köszi a válaszokat
Ne add fel ilyen gyorsan
csak azér mer belpiacos!
Nincs már nagy jelentosége,
ha nem ragaszkodsz a gyári japó alkatrészekhez
akkor ugyanúgy megkapsz
bármit gyorsan hozzá.
Jaj de jó hogy írtál! Szoktam követni a fórumot, olvasgatom a hozzászólásokat, amikor időm engedi.
Örülnék, ha tudnánk találkozni, megpróbálom összehozni!
Más is jön innen?
Tetszik a dolog, de engem hét közben nem nagyon fognak szabira engedni :(
Pont most közölték velem hogy augba minden szombaton mehetek dolgozni király.
Tervezek, augusztusban még szeretnék egyszer kimenni.
5000Ft a félnapos jegy, ami bőven elég, főleg elsőre, ha jól emlékszem
az 14.00 - 18.00-ig érvényes. A pálya lassú, de technikás, tehát abszolút
nem kell rajta száguldozni ahhoz, hogy élvezd.
Ja, és csak hétköznapban gondolkodjunk, akkor általában nincsenek sokan.
Oda mennyi a beugró? Soha nem voltam és egyszer jó lenne! Főleg úgy hogy valaki már volt ott és tud egy kis tanácsot adni! ÉN nem szégyellem, nem vagyok az a motoros aki lábtartóig dönti a motorját és a Bakonyba 160al megy a kanyarokba! egy pályán jó lenne megnézni milyen és hogy viselkedik a gép. Szóval ha tervezel még ilyen ki menetel valamikor csatlakoznék szívesen.
Tényleg Laci...
Kakucsolni nem akarsz jönni valamikor ?
Neked mondjuk jó kis túra, de kis lassú de technikás pályázás nem érdekel ?
Na oda jöhetne a haverod is a 125-tel, mert 5x körbemotorozna vele minket.
Nincs is ezzel semmi baj, én értettem mit szeretnél, tapasztalatot meg nyilván
csak arról/azokról tudok írni, amiről van.
Nem kell félni egy motortól sem. Rá kell ülni, menni kell vele, érezni kell.
Szerintem főleg azt döntsd el, hogy valóban mész-e hosszú túrára annyit, hogy
kelljen az inkább túrás motor, vagy maradsz a sportosnál. Ha ezt eldöntöd,
sokkal nagyobb tered nyílik válogatni, mert sport-túra szegmens elég pici.
Pistabáá-t kérdezted már a Falco-ról ? Írhatna róla valamit, nagyon csendben
van, engem speciel érdekelne mi a helyzet azzal a ritkasággal, hogy barátkoztak össze ?!
Srácok ezek csak vélemények tapasztalatok. Amikből saját részemre próbálok levonni következtetéseket. jót rosszat. A kérdés igazából nem típusra szolt csak motor blokk fajtára.
Magam részére csak annyi hogy én most azt határoztam el hogy Honda lesz az hogy mi azt még nem tudom. Hozzá teszem tökmindegy hogy mit vesz az ember ha mellé fog ( állapotot tekintve) akkor a legjobb motor is lehet "gagyi"
Én valami sportosabb túra gépet keresek. Az nem dőlt el bennem hogy sportos legyen jobban vagy kényelmes :D
Én tartok a V blokktól bár kicsi de volt alattam tetszett nagyon. Deee hangja az olyan hiány érzet volt. A soros blokkban nekem ami kell az eddig meg van hang tekintetben.
De mivel a motoromat nem cserélgetem mint a fehérneműt így ha most veszek akkor olyat szeretnék ami hosszú évekig meg marad. Az Rf is meg van már 2009 óta szeretem semmi bajom vele. Ha 600as lenne lehet nem is gondolkodnék másikban. De ha veszek akkor meg már valami fiatalabbat szeretnék.
Lehet az én testfelépítésemmel volt baj, de egyszer ültem az RF nyergében 700
kilométert, akkor volt az egyik perec is éjjel 11-kor borsodban, másnap se ülni, se feküdni nem tudtam.
Nem a perec miatt...
Nem értem miben nem értesz egyet velem, de azt tudom, hogy nem erőltettem
én senkire semmit, nem mondtam egy szóval sem, hogy ez legyen az alternatíva.
Az, hogy melyik könnyebb vagy nehezebb, hát ebbe nem megyek bele.
Motoroztam most már elég sokat a közelmúltban több féle motoron, viszonylagos
folyamatossággal, révén van a családban 3 motor, így tisztán látom a különbségeket.
Lehet félreérthető voltam, de abszolút nem a márka vagy a típus volt itt a lényeg,
hanem az, hogy ezt a motort sokszor annyira szeretem, mint az előzőt. Vezetni.
A másik lényege pedig az szeretett volna lenni, hogy bár nem ez volt álmaim
motorja, de lehetőségem nyílt rá alaposan kipróbálni mielőtt megvettem és
nem a kinézet, a márka, vagy a típus győzött meg, hanem az, amit tapasztaltam.
Egyébként nem bántam meg az RF-et mint első motort. Sokat tanultam belőle,
mind műszakilag, mind pedig a gyakorlatot tekintve.
Nem értek egyet veled Red.
"Az RF.el estem keltem, mire beláttam, hogy szép, álmaim motorja, de marhára
nem jön be, nem érzeztem tized annyira se mint a Banditot".
Valóban nem egy tanuló motor az Rf de úgy gondolom rövid idő alatt rá lehet érezni az izére!Igen a hornet -Bandit vonal könnyebben vezethető motor de nekem még véletlenül sem alternatíva az Rf.-fel szemben. Ha váltani fogok valamikor akkor chopper lesz a következő de az más filing.
Jogos teljesen amit mondasz.
Hát majd ha pénz magja nagyjából meg lesz akkor majd körbe járom a kérdést hogy mi az ami megfogna.
Bár az RFnél az elején én se vigéckedtem nekem idő mire meg szokom meg bízok a gépben. meg ismerem mi a határai és hogy mit szabad mit nem. De ez a nyílt napot lehet bejátszom majd!
Minden túragép kezes. Én sem hittem el, 1 évig nem voltam hajlandó ráülni a
Banditra mikor még az RF-em volt.... utána meggyőztek és azóta addikt vagyok.
A túragép azért túragép, mert "nem gonosz sportmotor". Ez még megbocsátó,
ha véletlen mellényúlsz. Visítani meg csak a kisköbcenti sornégy visít.
Ahogy az 500-assal motorozgattam, nagy fordulaton az is kisimul, annak is
vonyítósabb hangja lesz, viszont olyan 8000-ig élmény, ráz mint az Energomatt.
Mindenképp menny el honda nyíltnapra vagy keríts valakit aki kölcsönadja,
mert ha nem mész vele, nem próbálod ki, akkor csak veszel valamit ami tetszik,
elégedett leszel egy darabig, aztán nyüglődni fogsz, vagy perec lesz a vége.
Az RF.el estem keltem, mire beláttam, hogy szép, álmaim motorja, de marhára
nem jön be, nem érzeztem tized annyira se mint a Banditot, és ehhez kellett az,
hogy átüljek a Banditra (amit mellesleg nem nagyon akartam megvenni, de
elmentem vele 500km-es próbaútra és úgy szálltam le, mintha ezen születtem volna).
Persze ehhez kellett az előző gazdi jóindulata és a tény, hogy be voltunk
nevezve arra a bizonyos túraversenyre .
Szóval álmodozni egy dolog, csak kérdés felébredsz-e....
(Leírásból meg nem lehet járművet venni, legfeljebb irányadó, hogy kiszűrd
mi az, amit biztosan nem vennél.)
Na ez tetszik köszönöm az infót. Kicsit olvasgatok most én is és bizony meg lepődtem de nagyon.
Nem titok szemezgetek én is egy kicsit fiatalabb, nagyobb erőforrás után. Most oda jutottam a saját részemre hogy egy honda fog kelleni nekem. Nézegetek én is. És most találtam egy érdekes cikket! link Itt nem tudom mennyire elfogult az írója. De engem motorostalálkozón a külseje meg győzött. Menni ugyan nem tudtam vele de a cikkben amit le írtak bennem is meg ingott a dolog hogy kell e nekem a sor 4. Barátomnak én is azt javasoltam ha van módja rá próbáljon ki ilyet is olyat is. A sor 4ben én szeretem ahogy visít sport gép. De most ebben a cikkben vala hogy ahogy olvastam talán azt éreztem amire vágynék. Kezesbárány ha nyugodtan motorozok vadállat ha húzom. Kicsit a súlya rémisztett meg. Rf-nél ezt volt nehéz meg szoknom orr nehéz és súlyos gép. Egy dolog nem tetszik az ülés alatt a 4db rakéta. De azt meg martin majd megoldja :D Csak ne lenne ennyire drága :D Na olvasgatok tovább Köszi az infót véleményt!
csak azér mer belpiacos!
Nincs már nagy jelentosége,
ha nem ragaszkodsz a gyári japó alkatrészekhez
akkor ugyanúgy megkapsz
bármit gyorsan hozzá.
Tudna valak felvilágositást adni hogy az RF400-asok belpiacosak vagy forgalmazták ithol is!
Előre is köszönöm!
Jaj de jó hogy írtál! Szoktam követni a fórumot, olvasgatom a hozzászólásokat, amikor időm engedi.
Örülnék, ha tudnánk találkozni, megpróbálom összehozni!
Más is jön innen?
Pont most közölték velem hogy augba minden szombaton mehetek dolgozni király.
5000Ft a félnapos jegy, ami bőven elég, főleg elsőre, ha jól emlékszem
az 14.00 - 18.00-ig érvényes. A pálya lassú, de technikás, tehát abszolút
nem kell rajta száguldozni ahhoz, hogy élvezd.
Ja, és csak hétköznapban gondolkodjunk, akkor általában nincsenek sokan.
Kakucsolni nem akarsz jönni valamikor ?
Neked mondjuk jó kis túra, de kis lassú de technikás pályázás nem érdekel ?
Na oda jöhetne a haverod is a 125-tel, mert 5x körbemotorozna vele minket.
ülök rá, mondván nem vállalom a felelősséget .
csak arról/azokról tudok írni, amiről van.
Nem kell félni egy motortól sem. Rá kell ülni, menni kell vele, érezni kell.
Szerintem főleg azt döntsd el, hogy valóban mész-e hosszú túrára annyit, hogy
kelljen az inkább túrás motor, vagy maradsz a sportosnál. Ha ezt eldöntöd,
sokkal nagyobb tered nyílik válogatni, mert sport-túra szegmens elég pici.
Pistabáá-t kérdezted már a Falco-ról ? Írhatna róla valamit, nagyon csendben
van, engem speciel érdekelne mi a helyzet azzal a ritkasággal, hogy barátkoztak össze ?!
Magam részére csak annyi hogy én most azt határoztam el hogy Honda lesz az hogy mi azt még nem tudom. Hozzá teszem tökmindegy hogy mit vesz az ember ha mellé fog ( állapotot tekintve) akkor a legjobb motor is lehet "gagyi"
Én valami sportosabb túra gépet keresek. Az nem dőlt el bennem hogy sportos legyen jobban vagy kényelmes :D
Én tartok a V blokktól bár kicsi de volt alattam tetszett nagyon. Deee hangja az olyan hiány érzet volt. A soros blokkban nekem ami kell az eddig meg van hang tekintetben.
De mivel a motoromat nem cserélgetem mint a fehérneműt így ha most veszek akkor olyat szeretnék ami hosszú évekig meg marad. Az Rf is meg van már 2009 óta szeretem semmi bajom vele. Ha 600as lenne lehet nem is gondolkodnék másikban. De ha veszek akkor meg már valami fiatalabbat szeretnék.
kilométert, akkor volt az egyik perec is éjjel 11-kor borsodban, másnap se ülni, se feküdni nem tudtam.
Nem a perec miatt...
én senkire semmit, nem mondtam egy szóval sem, hogy ez legyen az alternatíva.
Az, hogy melyik könnyebb vagy nehezebb, hát ebbe nem megyek bele.
Motoroztam most már elég sokat a közelmúltban több féle motoron, viszonylagos
folyamatossággal, révén van a családban 3 motor, így tisztán látom a különbségeket.
Lehet félreérthető voltam, de abszolút nem a márka vagy a típus volt itt a lényeg,
hanem az, hogy ezt a motort sokszor annyira szeretem, mint az előzőt. Vezetni.
A másik lényege pedig az szeretett volna lenni, hogy bár nem ez volt álmaim
motorja, de lehetőségem nyílt rá alaposan kipróbálni mielőtt megvettem és
nem a kinézet, a márka, vagy a típus győzött meg, hanem az, amit tapasztaltam.
Egyébként nem bántam meg az RF-et mint első motort. Sokat tanultam belőle,
mind műszakilag, mind pedig a gyakorlatot tekintve.
"Az RF.el estem keltem, mire beláttam, hogy szép, álmaim motorja, de marhára
nem jön be, nem érzeztem tized annyira se mint a Banditot".
Valóban nem egy tanuló motor az Rf de úgy gondolom rövid idő alatt rá lehet érezni az izére!Igen a hornet -Bandit vonal könnyebben vezethető motor de nekem még véletlenül sem alternatíva az Rf.-fel szemben. Ha váltani fogok valamikor akkor chopper lesz a következő de az más filing.
Látszik, hogy fáradt voltam tegnap...
Hát majd ha pénz magja nagyjából meg lesz akkor majd körbe járom a kérdést hogy mi az ami megfogna.
Bár az RFnél az elején én se vigéckedtem nekem idő mire meg szokom meg bízok a gépben. meg ismerem mi a határai és hogy mit szabad mit nem. De ez a nyílt napot lehet bejátszom majd!
Banditra mikor még az RF-em volt.... utána meggyőztek és azóta addikt vagyok.
A túragép azért túragép, mert "nem gonosz sportmotor". Ez még megbocsátó,
ha véletlen mellényúlsz. Visítani meg csak a kisköbcenti sornégy visít.
Ahogy az 500-assal motorozgattam, nagy fordulaton az is kisimul, annak is
vonyítósabb hangja lesz, viszont olyan 8000-ig élmény, ráz mint az Energomatt.
Mindenképp menny el honda nyíltnapra vagy keríts valakit aki kölcsönadja,
mert ha nem mész vele, nem próbálod ki, akkor csak veszel valamit ami tetszik,
elégedett leszel egy darabig, aztán nyüglődni fogsz, vagy perec lesz a vége.
Az RF.el estem keltem, mire beláttam, hogy szép, álmaim motorja, de marhára
nem jön be, nem érzeztem tized annyira se mint a Banditot, és ehhez kellett az,
hogy átüljek a Banditra (amit mellesleg nem nagyon akartam megvenni, de
elmentem vele 500km-es próbaútra és úgy szálltam le, mintha ezen születtem volna).
Persze ehhez kellett az előző gazdi jóindulata és a tény, hogy be voltunk
nevezve arra a bizonyos túraversenyre .
Szóval álmodozni egy dolog, csak kérdés felébredsz-e....
(Leírásból meg nem lehet járművet venni, legfeljebb irányadó, hogy kiszűrd
mi az, amit biztosan nem vennél.)
Nem titok szemezgetek én is egy kicsit fiatalabb, nagyobb erőforrás után. Most oda jutottam a saját részemre hogy egy honda fog kelleni nekem. Nézegetek én is. És most találtam egy érdekes cikket!
link Itt nem tudom mennyire elfogult az írója. De engem motorostalálkozón a külseje meg győzött. Menni ugyan nem tudtam vele de a cikkben amit le írtak bennem is meg ingott a dolog hogy kell e nekem a sor 4. Barátomnak én is azt javasoltam ha van módja rá próbáljon ki ilyet is olyat is. A sor 4ben én szeretem ahogy visít sport gép. De most ebben a cikkben vala hogy ahogy olvastam talán azt éreztem amire vágynék. Kezesbárány ha nyugodtan motorozok vadállat ha húzom. Kicsit a súlya rémisztett meg. Rf-nél ezt volt nehéz meg szoknom orr nehéz és súlyos gép. Egy dolog nem tetszik az ülés alatt a 4db rakéta. De azt meg martin majd megoldja :D Csak ne lenne ennyire drága :D Na olvasgatok tovább Köszi az infót véleményt!